Ylen aamussa taas tänään maakuntatukka
Nuorehko naisviljelijä pölisee viljelyn tulevaisuudesta Suomessa. Hiukset on kauttaaltaan neon-vaaleanpunaiset!? Miksi? Siis kertokaa mikä juttu tää on, että naiset maaseudulla tekee tuon hiuksilleen? Näyttääkö se heistä oikeasti siis hyvältä, vai mikä juttu? Kun aikuinen laittaa itselleen tuollaisen tukan, niin joku psyykkinen häiriöhän siellä on taustalla. En vaan keksi että mikä tähän ajaa. Kertokaa mulle.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No täällä kirjoittelevilla ”naisilla” on kaikilla ylipainoa, huonot hampaat ja joku neon tukka 😂
Veetit kuvailevat todellisuudessa itseään.
Luonne näkyy nimittäin siinä samalla.
Pankaa muita miehiå, eemit.
Mitäpä tuo haittaa. Miehillä on yleensä kymmenen sentin leveä jakaus ja takaraivolle hiipivä hiusraja maantien värisissä hiuksissaan. Siinä kyllä riittää sitä naaman pesua.
Voi voi, kylläpä surettaa. Teitä, pikkupojuset. Teillä on se viisivuotiaan harha, että naiset ovat olemassa teitä, teidän pikkuvauvan pippeleitänne varten.
Teidän maailmankuvanne on kyrpäsentrinen ja harhainen. Eihän teillä mitään merkitystä universumissa ole. Olette hukattu resurssi.
Minun mielestäni jotenkin seksikäs. Tuo nainen on varmaan hyvä sängyssä.
Veeti sai aamun dopamiininsa. Pöhisee tyytyväisenä yksinäisessä kuolinluolassaan.
Mitään muuta sen päässä ei pyöri kuin NAINEN jota hän ei ikinä saa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat.
Siksi miehet haluavat naisia.
Naiset eivät halua miehiä, koska miehet ovat seksissä surkeita ja itsekkäitä.
Ei se ohut hiirenhäntäponnari sen paremmalta näytä. Tai miesten kalju pää, joka kiiltelee. Suurimmalla osalla ihmisistä näitä. Parikymppisillä julkkiksillakin hiustenpidennykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat.
Siksi miehet haluavat naisia.
Naiset eivät halua miehiä, koska miehet ovat seksissä surkeita ja itsekkäitä.
Ja kaikessa muussakin. Tarpeettomia ja häiritseviä.
Surullista luettavaa heti aamusta tuo teidän nokittelunne! Haukutte vastakkaista sukupuolta vaikka pitäisi tehdä yhteistyötä riitelyn sijaan. No, jostain ulkopuolelta tuo riitely on haluttu meille tuoda; palvelee jotain isompaa kokonaisuutta kun miehet ja naiset vihaavat toisiaan. Miettikääs sitä!
Naapurilla on kirkkaan oranssiksi värjätty pää. Ihan hirveä eikä sovi naiselle ollenkaan. Helsingissäkin osataan👍
No täällä kirjoittelevilla ”naisilla” on kaikilla ylipainoa, huonot hampaat ja joku neon tukka 😂