Minkä sävyinen lattia tummaharmaan laatan kanssa?
Antakaa nyt jotain ideoita itse olen ihan hukassa. Eli keittiössä ja halissa sekä eteisessä tummanharmaata isoa laattaa nyt muualle asuntoon pitäisi päättä lattian sävy? Harmaa, vaaleanharmaa, vaalea, antiikki tammi vai mitä? Ideoita?
Kommentit (6)
Laatta mikä jo on on todella tummaa, siksi vähän mietityttää että jos lisää vielä harmaata tuleeko liian tumma...?
ihan vaaleata kontrastiksi ja valoisuuden tuomiseksi, tai sitten vaikka vain vähän vaaleampaa, kuin nuo muut, jolloin se taas tuo yhtenäisyyttä.
Pitäisi tietää paljon muutakin, kuin keittiön ja eteisen lattian värit, minkä perusteella itse tekisin valinnat.
Laatta mikä jo on on todella tummaa, siksi vähän mietityttää että jos lisää vielä harmaata tuleeko liian tumma...?
on olemassa myös hyvin vaaleana. Lähes valkoisena, mutta kuitenkin harmaata.
eteisessä keittiössä ja halissa tumma laatta, seinät vaaleat/valkoiset keittiönkaapit vaalean harmaat, kaikki kalusteet tummaa puuta(akaasia) sohva beesi mutta menossa vaihtoon lähiaikoina. Takka tumma kaakeli(kermansavi). Katto valkoinen. Oisiko sitten todella vaalea lattia harmaansävyyn vivahtaen paras?
eteisessä keittiössä ja halissa tumma laatta, seinät vaaleat/valkoiset keittiönkaapit vaalean harmaat, kaikki kalusteet tummaa puuta(akaasia) sohva beesi mutta menossa vaihtoon lähiaikoina. Takka tumma kaakeli(kermansavi). Katto valkoinen. Oisiko sitten todella vaalea lattia harmaansävyyn vivahtaen paras?
valitsisin itse vaalean, ettei kokonaisuus mene liian tummaksi.
lisää harmaata, mutta vaaleampana. Tai ehkä ihan valkoista, ellei nykyinen harmaa ole kauhean tummaa?