Mitä teodän 18-19v nuori tekee nyt syyslomalla?
Mitä nuori tekee kotona muuten ollessaan, kun ei ole lomaa?
Kommentit (10)
nukkuu päivät. Ryömii tukka pystyssä huoneestaan klo 16 aikihin kun tulen töistä ja kysyy, onko mitään ruokaa. Laittaa kyllä itse ruokaa ja käy kaupassa jos käsketään , muuten patalaiska nuorimies.
Onneksi menee tammikuussa armeijaan , pojalla loppui työt nyt syyslomaan ja ei muutakuin laiskottelee koko loppuvuoden . Oikeastaan olen kateellinen ...
nukkuu päivät. Ryömii tukka pystyssä huoneestaan klo 16 aikihin kun tulen töistä ja kysyy, onko mitään ruokaa. Laittaa kyllä itse ruokaa ja käy kaupassa jos käsketään , muuten patalaiska nuorimies. Onneksi menee tammikuussa armeijaan , pojalla loppui työt nyt syyslomaan ja ei muutakuin laiskottelee koko loppuvuoden . Oikeastaan olen kateellinen ...
Ja sä kustannat tän kaiken? Miksi?
lukiolaistyttö 18 v kävi kaverinsa kanssa 4 pv:n matkalla Berliinissä. Lauantaina kävi normaalisti töissä.
oli neljänä päivänä töissä (la,su,ma,ti), pesi eilen täällä kotona kaikki ikkunat ja lähti tänä aamuna veljeään moikkamaan Hollantiin. On lenkittänyt koko alkuviikon myös meidän koiran ja laittanut kaksi kertaa ruuan, mutta näitä tekee vaikkei lomaa olisikaan.
En mä kustanna pojan elämää. Kirjoitti keväällä ja oli sitten toukokuu-lokakuu töissä. Omilla palkkarahoillaan nyt rällästää. Ja mun mielestä saa nuori mies kyllä tollastakin elämää koittaa, kuitenkin 2kk päästä armeijaan ja opisk.paikka on olemassa sit ens syksylle.
En siis valita , vaan kerron että näin meillä. Poika on 19v ja ihan mukava kaveri muuten. Koomiseltahan se tuntuu kun töistä tullessa yks on kalsarit jalassa aamupalaa etsimässä.
Nämä asuvat Rovaniemellä ja näkevät toisiaan aika harvoin. Matkusti heidän luokseen muutamaksi päiväksi.
Syyslomalla lepää, kun takana on aika rankka työharjoitteluputki. Loman jälkeen taas koulun penkille.
isovanhempien luona lomailemassa.
Meidän 18v oli kaveriporukalla kaverin vanhempien mökillä (ryyppäämässä epäilemättä) 2 yötä ja sitten kotona tyttöystävänsä kanssa, katsoivat leffoja ja vaan olivat. YO-kirjoitukset alkaa sen verran hyvin olla mielessä, että kouluhommia tekee nyt abivuonna sentään joskus.