Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen ja mies olla ystäviä?

Vierailija
24.10.2012 |

http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/54507-tieda-tama-nainen-mies…

Se on taas niin todistettu, että miehet ovat seksin perään, vaikka väittäisivät olevansa vain kavereita.

Yrittääkö joku oikesti väittää että pitää miehiä vain kavereina, tai mikä pahinta, miehesi väittää olevansa "vain kaveri" työkaverin tai naapurin tädin kanssa, kun lähtevät kaljalle...... Itse en yhtään luota, niin monet kerrat minunkin pöksyihini on yritetty uida kaveri verukkeella.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monia naispuolisia ystäviä, eikä asioihin liity mitään seksiin vivahtavaa.

Vierailija
2/16 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuolisia ystäviä, jotka eivät todellakaan ole yrittäneet uida pöksyihini, tosin en ole mikään maailman kaunein tai viehättävin nainen. Mulla on kyllä yksi ystävä, joka taas on tosi kaunis, ja hänen ystäväpiirinsä koostuu enimmäkseen miespuolisista kavereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/54507-tieda-tama-nainen-mies…" alt="http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/54507-tieda-tama-nainen-mies…">http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/54507-tieda-tama-nainen-mies…;

Se on taas niin todistettu, että miehet ovat seksin perään, vaikka väittäisivät olevansa vain kavereita.

Yrittääkö joku oikesti väittää että pitää miehiä vain kavereina, tai mikä pahinta, miehesi väittää olevansa "vain kaveri" työkaverin tai naapurin tädin kanssa, kun lähtevät kaljalle...... Itse en yhtään luota, niin monet kerrat minunkin pöksyihini on yritetty uida kaveri verukkeella.

<a href="http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/54507-tieda-tama-nainen-mies…" alt="http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/54507-tieda-tama-nainen-mies…">http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/54507-tieda-tama-nainen-mies…;

Olen itse hyvin yksinäinen mies jolla on kuitenkin yksi naiskaveri jota näen aina joskus.

Seksi ei ole käynyt mielessä ja varmaan asioihin vaikuttaa kaverisuhteen syntytaustat. Satuimme olemaan ulkomailla yhtaikaa ja törmäämään sattumalta mutta meidän oli pakko asua samassa tilassa viikkojen ajan. Siinä tilanteessa olisi ollut epäkohteliasta olla jatkamatta yhteydenpitoa jälkeenpäin ja ihan mielellään minä sitä jatkankin.

Vierailija
4/16 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän tiettyä etäisyyttä miehiin, sillä se on ihan vain viisautta ja varovaisuutta. Kyllä suuri osa miehistä käy turhan tungetteleviksi jos niille näyttää liiaksi ystävällisyyttä.

Vierailija
5/16 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävyys on kuitenkin seksiä tärkeämpää ja seksi pilaa ystävyyden. Miksi pilata kaunis asia vain hetken nautinnon takia.

Vierailija
6/16 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat kumpikin jalat maassa-ihmisiä.

Romanttiset ja kokeilunhaluiset ihmiset voivat helpommin sotkea ystävyyksiin ihastukset ja seksin.

Vierailija
7/16 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Mistä on kysymys? Jos mies ei vastaa, niin kysy siltä työkaverilta...

Itse epäilin miestäni pettäjäksi samaisesta syystä. Mies ei myöntänyt, mutta nainen kertoi totuuden.

-ex -vaimo

Vierailija
8/16 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ystävyys on läheistä, silloin voi olla kyseessä jotain muuta, ainakin miehen puolelta.

Miehet kavereina ovat jee, mutta ystävinä ei... kun ne tuppaa jopa ihastumaan ystäväänsä, jos tilanne sallii, kuka niitä kestää?

Vierailija
9/16 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hyvä ystävä työkaveri (mies). Harmi vaan, että vaimo supermustis eikä ymmärrä. Laittoi mulle tekstaria, jossa ihmetteli...

Omalta puoleltani suhde täysin platooninen, ja epäilen, että miehenkn puolelta.

Vierailija
10/16 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

platoninen syvä ystävyys on mielestäni harvinaista. Tuppaa mennä niin, että kun aletaan kahdestaan hengailee, niin muutaman drinksun jälkeen ollaankin jo kiihkeissä tunnelmissa. Näin on käynyt ainakin neljän "ystävän" kanssa".

Toisaalta yksi entinen hoito jäi ystäväksi eikä mitään jännitteitä enää ollut, kun seksi oli jo pois listalta.

Yhden miehen kanssa olen tällä hetkellä oikeasti ystävä ja toivon tosiaan, ettei hänellä ole mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
11/16 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi olla! Itselläni on useampia miespuolisia ystäviä. Enkä ole sieltä rumimmasta päästä, niin että se siitä. --- Itse olen varmaankin huomenna menossa pyörähtämään työkaverin kanssa oluella päivän jälkeen. Mies on sinkku ja 10v minua nuorempi. Itse taas naimisissa ja äiti."

No tuossa se syy tulikin: miksi 10 vuotta nuorempi mies haluaisi seksiä kanssasi?

Vierailija
12/16 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on mies ystävänä ja ollut jo kohta 20 vuotta, kertaan ei ole tehnyt mieli sitä panna. Ja jos tän miehen on tehnyt mua mieli panna niin pitkään on joutunut odottamaan ja odottaa edelleen.

Me tunnetaan toisemme läpikotaisin, ja toimivaa parisuhdetta ei meidän välille voi saada, ollaan niin erilaisia. Mutta toimiva ystävyys meillä on.

Vierailija
13/16 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mulla on mies ystävänä ja ollut jo kohta 20 vuotta, kertaan ei ole tehnyt mieli sitä panna."

Nimenomaan tuosta ei ole kysymys. "Guy friends want sex." Siitä on kyse.

Vierailija
14/16 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi olla! Itselläni on useampia miespuolisia ystäviä. Enkä ole sieltä rumimmasta päästä, niin että se siitä.

Aika yksioikoisia ajatuksia on ihmisellä päässä, jos näkee jokapuolella miesten ja naisten välisessä kanssakäymisessä pelkkiä seksuaalisia jännitteitä.

Itse olen varmaankin huomenna menossa pyörähtämään työkaverin kanssa oluella päivän jälkeen. Mies on sinkku ja 10v minua nuorempi. Itse taas naimisissa ja äiti.

Vierailija
15/16 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on tilanne jossa mies työpäivän jälkeen tiiviisti viestittelee naispuoleisen työkaverin kanssa salaa selkäni takana..onko se sitten ystävyyttä,,mene ja tiedä...

Vierailija
16/16 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaan, että itse en tähän pysty. Ei siis niin, että alkaisin iskeä jokaista tuttavapiirin miestä =D vaan että mulla ei vaan synkkaa juuri miesten kanssa. Miehet on mukavia ja viihdyn seurassa heidän kanssaan, en sitä tarkoita, mutta kai kaikki juontaa juurensa mun lapsuuden huonoon itsetuntoon, joka saa mut aina epävarmaksi miesseurassa. Tai oikeastaan vain "tavallisessa" miesseurassa... Hyvin hyvännäköisten ja itsevarmojen "beibimagneettien" seurassa osaan olla suht luontevasti, kun jotenkin ajattelen että mä nyt olen NIIN pois niiden liigasta, että ne on jotenkin sukupuolettomia mulle. Hullua, mutta näin olen itsestäni todennut. Sitten jos olen tavismiehen seurassa, niin tulen jotenkin tietoiseksi siitä, että se on Mies ja minä Nainen enkä osaa olla oma itseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi