Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lidlissä osa-aikaisen myyjän palkka 2500 €/kk?

Vierailija
24.10.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli töissä siellä 1½vuotta sitten ja sain 12e/h, kertoi myös ettei Lidli anna ilta/yö/lauantailisiä lainkaan. SSiksi perustuntipalkkakin on suurempi kuin normaalimyyjällä kun lisiä ei kuitenkaan tipu.

t. myyjä, joka ei ikinä suostuisi töihin lidliin. kaveri kertoi taukotiloissa olevan ns. häpeätaulu, johon tuli aina viikon hitaimman työntekijän kuva - lidlissä mitataan tarkkaan montako tuotetta myyjä saa minuutissa vedettyä hihnalla ja tahti on erittäin tiukka.

tietää missä Lidlissä kaverisi on töissä ollut ja jauhaako paljonkin paskaa? Itse meinaan olen Lidlissä töissä ja kyllä mulla on palkka yli 12 euron ripeästikkin, vv-tunneista saan melkein 14 euroa. Siihen vielä sunnuntain tuplapalkat, lauantai lisät ja iltalisät. Toki se Lidlin omalisä, mutta se nyt ei ole kuin muutama 10 senttiä. Meillä sinä aikana mitä olen ollut eli 6 vuotta, ei ole mitään häpeä tauluja ollut, tuo mittasysteemi oli aikoja sitten käytössä, nyt sitä meillä ei ainakaa seuraa kukaan, mutta mun mielestä on mukavampaa, että jonotkin tulee purettua nopeammin.

Kaverisi puhuu aika paljon lööperiä.

2500 kuukaudessa en kyllä tienaa. 30 tunnin sopparilla, kun olen. Kenties kokoaikaisena voisinkin tienata, kuitenkin tolla 30 tunnin sopparilla tulee tienattua 2000 e. Siitä tietty verot vielä pois, mutta kumminkin. Riippuu ihan siitä miten olen töissä, viikonloput sun muut. Tekeekö paljon iltoja vai painottuuko pääosin aamuun. Töitä on joillakin viikoilla enemmän kun tuo 30 tuntia. Etenkin kesäisin tunteja riittää aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme