Onko Lidlissä osa-aikaisen myyjän palkka 2500 €/kk?
Kommentit (41)
Ja mitä tarkoitat osa-aikaisella, sehän voi olla vaikka 10h/kk... No mut tuntipalkka lienee jotain kympin luokkaa ja siitä ei täysilläkään tunneilla tule läheskään tuota.
tuskin koskaan tienaa noin hyvin. Sen verran paskat palkat on
niin vaihdan luokanopettajan työni välittömästi Lidlin kassaksi.
tee tätä nyky hommaa enää ja kirjotan joka paikkaan tästä paskapalkasta.
brutto on 2400e eli en usko että osa-aikainen tienaa noin paljon, ehkä lähemmäs 2000e jos on joka sunnuntai kokopäivän töissä ja lauantait sekä kaikki illat..
minäkin, numero 9. Minäkin vaihdan heti luokanopettajan työni osa-aikaiseen kassatyöhön, jos tuo on totta.
oleva voi hyvinkin tehdä täyttä päivää ja vielä kun laskee lisät päälle, niin ihan hyvin voi palkka olla 2500 euroa.
Yleensä osa-aikaisten sopimuksessa lukee "minimissään X tuntia kuukaudessa" tms. Jos on pulaa työntekijöistä, tai paljon sairaslomia tms. niin voi tehdä täysiä päiviä ja vaikka ylikin. Äkkiäkös siinä palkka rupee hipomaan noita lukemia.
Kassoilla/myyjillä on kesälomaa vain neljä viikkoa.
oleva voi hyvinkin tehdä täyttä päivää ja vielä kun laskee lisät päälle, niin ihan hyvin voi palkka olla 2500 euroa.
Yleensä osa-aikaisten sopimuksessa lukee "minimissään X tuntia kuukaudessa" tms. Jos on pulaa työntekijöistä, tai paljon sairaslomia tms. niin voi tehdä täysiä päiviä ja vaikka ylikin. Äkkiäkös siinä palkka rupee hipomaan noita lukemia.
joka merkitsee että tässä kuussa tunteja tarjotaan 2, ensi kuussa 111, seuraavassa 65. Helposti jää rästit noille huippukuukausille.
-osa-aikatyöläinen
kertoi että hänen palkkansa on noin 2500 €, työvuorot hänellä 8-16 eli ei edes iltalisiä saa.
Jos on kokemusta ja vastuuta. Itsellä siis cittarissa brutto 2400e ja olen 30.v ja palkkahan kasvaa mitä enemmän tulee ikää..
MOnen moista työtä olen elämässäni tehnyt, mutta ylivoimaisesti kaikkein raskainta on juuri kassalla istuminen. Se on niin yksitoikkoista ja aika menee hitaasti. Kenenkään kanssa ei voi juurikaan jutella. Voisi verrata liukuhihnatyöhön, paitsi, että vielä pitäisi jaksaa hymyillä.
T. Ope itsekin
itse ollut kaupan alalla 9-v ja vaikka kun tekis paljon viikonloppuja ja iltoja, niin ikinä ei liksa oo ollu lähellekkään tota
mulla maksimi, eli 10v kokemuslisä, ja tuntipalkka 11.52e. EIkä tule läheskään tuota vaikka teen pelkkää iltaa ja oon kaikki sunnuntait töissä.
kyllähän "liukuhihnatyö" on ihan eri kuin asiakaspalvelu. Ja MULLA on kokemusta molemmista!
MOnen moista työtä olen elämässäni tehnyt, mutta ylivoimaisesti kaikkein raskainta on juuri kassalla istuminen. Se on niin yksitoikkoista ja aika menee hitaasti. Kenenkään kanssa ei voi juurikaan jutella. Voisi verrata liukuhihnatyöhön, paitsi, että vielä pitäisi jaksaa hymyillä.
T. Ope itsekin
Cittarissa brutto on 2400e eli en usko että osa-aikainen tienaa noin paljon, ehkä lähemmäs 2000e jos on joka sunnuntai kokopäivän töissä ja lauantait sekä kaikki illat..
Ei tasan varmana ole! Mä olen itsekin marketissa töissä ja täydet työvuodet eli täysi palkka. Kk-palkka on n. 1800€ plus mahdolliset lisät. Eli 2400 on ihan hevonhuttua.
Cittarissa brutto on 2400e eli en usko että osa-aikainen tienaa noin paljon, ehkä lähemmäs 2000e jos on joka sunnuntai kokopäivän töissä ja lauantait sekä kaikki illat..
Ei tasan varmana ole! Mä olen itsekin marketissa töissä ja täydet työvuodet eli täysi palkka. Kk-palkka on n. 1800€ plus mahdolliset lisät. Eli 2400 on ihan hevonhuttua.
työehtosopimuksen minimiä parempaa palkkaa, kerrottiin täällä palstalla. Lidlissä on siis paremmat palkat kuin muissa marketeissa, ja lisäksi reilummat työsopimukset. Lidleissä ei siis ole näitä tarvittaessa työhön kutsuttavia vaan vakisopparit, eikä myöskään mitään 3 kk minimituntimäärää vaan viikkotuntiminimit.
ja lisäksi se 30h on minimituntimäärä, jota EI rokoteta pois tasoituskauden lopussa jos tekee enemmän. Töitä saa useimmiten tehdä niin paljon kuin haluaa, eikä työ lopu kaupan mentyä kiinni, vaan iltalisät juoksee vielä kauan kaupan sulkemisen jälkeen. Suomalaisissa kaupoissa palkanmaksu loppuu kun kauppa suljetaan, siivouksia yms tehdään omalla ajalla vaikka se on laitonta, mutta Lidl maksaa joka minuutista jonka paikalla olet. Kassat ei lähde kotiin klo 21, vuorot ovat myöhempään, ja iltalisistä tienaa todella kivasti. Saati viikonloppu...
n.11 egee tuntipalkka, mutta lisät iltasin n. 5 egee/tunti ja la. sunnuntaisin tuplapalkka
eli ei iha tollasii summii saa
itävallassa on.