Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille tuntuu näyttäytyä ekaa kertaa alasti uudelle kumppanille?

Vierailija
24.10.2012 |

Onko teillä joku rutiini siihen, kuten hämärässä saunassa tai kynttilänvalossa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä itse olen niissä tilanteissa niin kiihkoissani ollut repimään vaatteet pois mieheltä ja käymään kimppuun ettei ole tullut omaa ulkonäköäni ja näyttäytymistäni mietittyä pätkääkään. Mutta mä olenkin vanha puuma ;)

Vierailija
2/28 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä itse olen niissä tilanteissa niin kiihkoissani ollut repimään vaatteet pois mieheltä ja käymään kimppuun ettei ole tullut omaa ulkonäköäni ja näyttäytymistäni mietittyä pätkääkään. Mutta mä olenkin vanha puuma ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi vain hämärässä. olen vaatteet päällä hyvän näköinen, hoikka mutta ilman: roikkutissit, raskausarvet ja ryppyinen maha, selluliitti jnejne

Vierailija
4/28 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että näytän parhaalta alasti.

Vierailija
5/28 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta mä himokas olenkin 44 veenä. Jännitti vuosi sitten kun menimme ekaa kertaa hotelliin ja tiesi mikä on homman nimi, mutta mies ja minä tiedettiin mitä tehtiin, joten ei paljon päätä pakottanut.

Meillä on yhä todella villiä ja satsaamme asiaan, koska se vaan on ihan parasta.

Vierailija
6/28 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, eikä ole rutiinia sentään, ei lähellekään. Tietysti hyvältä tuntuu kaikki siinä tilassa.

Vierailija
7/28 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nuorenakin niin?

ellen sitten ollut kännissä. Nuorena selvinpäin oli kauheasti estoja ja huolia siitä kelpaanko, näytänkö ok:lta. Se häiritsi vakavasti seksinautintoa.

Hassua kyllä, nyt kun ei ole ollenkaan niin hyvännäköinen kuin nuorena, niin nyt sitten ei ujostuta pätkääkään vaan voi keskittyä omaan nautintoonsa ja toiselle nautinnon tuottamiseen vaan.

Vierailija
8/28 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puolisolle kelpaa, niin sitten hän ei minua ansaitse. Näin se on nähtävä!

Vierailija
9/28 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/28 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjanäyttelyt ovat aivan eri asia kuin panopuuhat.

Vierailija
11/28 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolostuttaa ja ujostuttaa. Olen päättänyt, että en anna sen näkyä. Sanoa voin etukäteen, että jännittää, mutta nakuna pyrin olemaan samalla tavalla kun vaatteet päällä.

Yksi mies kerran kommentoi, että hänellä oli kamalat paineet riisuuntumisen suhteen kun oli epävarma vartalostaan, mutta kun suhtauduin niin luonnollisesti omaan alastomuuteeni, hänellä oli helpompaa. Onneksi ei nähnyt sisäistä vapinaani.

Vierailija
12/28 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2012 klo 16:26"]

Onko teillä joku rutiini siihen, kuten hämärässä saunassa tai kynttilänvalossa?

[/quote]

Tanssin sadetanssin ja kaiken varalta käyn viimeisellä voitelulla.

Vierailija
13/28 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä liivejä, ja olen viiskymppinen, eli ei liene mitään epätodellisia odotuksia voi mun miehillä olla? 

Vierailija
14/28 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut mitään strip tease -esitystä kenellekään tarjoilla, vaatteet ovat vain siinä hetken huumassa lähteneet. Kyllähän se on molemmilla kerroilla (petikumppaneita on ollut vain kaksi) vähän jännännyt, mutta seksiä ennen tai sen aikana en ole kuitenkaan ehtinyt asiaa edes ajatella. Lähinnä sitten seksin jälkeen on suhteiden alussa tehnyt mieli kiskaista nopeasti joku paita päälle eikä jäädä päivänvaloon pällisteltäväksi. Nopeasti tosin siitäkin häveliäisyydestä pääsen eroon ja nykyään miehen kanssa mukava nakuilla vaikka päivät läpeensä.

Voisin kuvitella, että olisi nyt vähän vanhempana helpompaa tuokin asia uuden kumppanin kanssa, mutta eipähän ole tällä hetkellä syytä kokeilla moista.

Vierailija
15/28 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhdessä jotain missä voi vähentää  tai vaihtaa vaatteita, siivotkaa, peskää auto, maalatkaa, ihan mitä tahansa kahdenkeskistä, jossa joutuu oleen lähekkäin ja voi juoda vaikka viiniä ja syödä noutopizzaa, tms. Aika nopeesti on siinä mielentilassa että alkaa suuteleen ja repiin toiselta vaatteita, ja ihan sama miltä näyttää, ei sitä silloin ajattele.

Vierailija
16/28 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2013 klo 19:55"]nykyiselle kumppanilleni 12 vuotta sitten. Takana oli seurustelua puoli vuotta ennen kuin rakasteltiin ja tuntui aivan mielettömän hyvältä. juurikin tuon syntyneen luottamuksen ja toistemme kunnioituksen takia.

Jos eroaisimme ja ottaisin uuden miehen, en voisi kuvitellakaa meneväni lyhyen tuttavuuden jälkeen sänkyyn. Ei vaan ole mun juttu.

[/quote] 12 vuotta sitten?! No on ihmemies kun on yksi kerta suhteen aikana riittää. Ette käy edes saunassa yhdessä?

Vierailija
17/28 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne näkemiskerrat toistuu niin alkaa luottaa siihen että näyttää toisen silmissä ihan ok:lta.

Vierailija
18/28 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalooni ja tiedän näyttävänäi tyrmäävän hyvältä alasti ;) Joten tilanne on ollut aina vain kiihottava ja nautin siitä kun mies käy todella kuumana. 29v ja itseluottamus on ollut kohdillaan aina.

Vierailija
19/28 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 52 ja hyvin säilynyt vartalo - tai ainakin itsetunto :D Näytän oikein hyvältä vähissä vaatteissa, ja siinä kohtaa, kun ollaan täysin alasti, mies tuskin enää malttaa katsoa kovin tarkkaan kokonaisuutta.

Vierailija
20/28 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiselle kumppanilleni 12 vuotta sitten. Takana oli seurustelua puoli vuotta ennen kuin rakasteltiin ja tuntui aivan mielettömän hyvältä. juurikin tuon syntyneen luottamuksen ja toistemme kunnioituksen takia.

Jos eroaisimme ja ottaisin uuden miehen, en voisi kuvitellakaa meneväni lyhyen tuttavuuden jälkeen sänkyyn. Ei vaan ole mun juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä