Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin suutuspäissäni tytölleni, että...

Vierailija
24.10.2012 |

olisin toivonut hänen olevan poika. Tyttö vastasi minulle; "mutta se oli tyttösiemen"

Pyysin myöhemmin sanomisiani anteeksi, mutta tuolla tuo tyttö nyt huoneessaan höpöttää "että jos minä olisin ollut poika"- juttuja. Nyyh :(

Niin, että ei se anteeksipyytäminen todellakaan saa lasta unohtamaan aikuisen sanomisia, vaikka kuinka selittäisi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten kiukkusena totesin, että olisipa ollut poika, kun pojat niin paljon kiltimpiä. Vertasin siis tyttö veljiinsä.

Tyttö 4v.

-ap-

että anteeksi sanomisiani, sukupuoli ei mitenkään liity kiltteyteen (sitä paitsi yleensähän tuo asia on toisin päin)

Vierailija
22/24 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei nyt ihan mut näin kävi; äitini pyysi siskoaan alkamaan lapsellensa kummiksi, tätini suostui kummikseni. Olen siis nainen. Ristiäisissä kummini kuitenkin sanoi vanhemmilleni, että ei olisi suostunut kummikseni, jos olisi tiennyt minun olevan tyttö, halusi poika kummilapsen. Ei ole sen jälkeen pitänyt minuun yhteyttä, vanhempiini kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne ihmiset, keiden mielestä lapset on lapsia, ei tyttöjä tai poika (vertaa esim tiimarin teemasynttärit)?

Vierailija
24/24 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö hankala, kiukuttelee koko ajan. Karkasi 2 kertaa ulkona, juoksi tielle. Sanoo, että inhoaa minua.

Siinä sitten kiukkusena totesin, että olisipa ollut poika, kun pojat niin paljon kiltimpiä. Vertasin siis tyttö veljiinsä.

Tyttö 4v.

-ap-

juoksisin mäkin auton alle jos ei oma äiti mua hyväksyisi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme