Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuck! Eikö tuohon nyt voi enää vedota?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun on käynyt niin että vasta kolmenkympin jälkeen on alkanut PMS-oireet. Eli mulla ei tosiaan ollut mitään odotusta sellaisista, päinvastoin uskoin aina että minä en ole niitä joilla mielialat heittelee hormonien mukana vaan hyvinkin tasainen luonne.

No, niinpä vaan kävi että ensin alkoi tulla turvotusta ja makeanhimoa viikkoa ennen menkkoja ja nykyisin on ihan koko oirekirjo, voimakkaimpana itkuisuus ja yliherkkyys ennen menkkoja.

Vierailija
2/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun PMS ainakin on sitä silkkaa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan todellista osalle naisista, mutta ei se ehkä ole se merkittävin syy kaikkiin tunnekuohuihin kuitenkaan?

Vierailija
4/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samaa sarjaa kuin se tutkimus jossa todettiin naiset joissakin maissa miehiä älykkäimmiksi.

Selvästikään ei pidä paikkaansa.

Vierailija
5/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän se sitä tietysti tarkoita, ettei kenelläkään muullakaan. Uskon kyllä, että hormonit vaikuttavat mielialaan ja paljon muuhunkin. Minäkin huomaan eron silloin kun syön pillereitä verrattuna siihen kun en syö.

Vierailija
6/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole koskaan ollut PMS:ää mutta eihän se sitä tietysti tarkoita, ettei kenelläkään muullakaan. Uskon kyllä, että hormonit vaikuttavat mielialaan ja paljon muuhunkin. Minäkin huomaan eron silloin kun syön pillereitä verrattuna siihen kun en syö.

Huvittavaa on, että mies luulee mun mielialasta tietävänsä, milloin on menkat tulossa. Huvittavaa siinä on se, että ajankohta voi olla mikä tahansa kierron vaihe...

Vierailija
7/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmenkympin jälkeen vasta alkanut tulla sitä, että n. viikko ennen menkkoja on hermot kireällä. Muuta oireistoa ei mulla ole.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän