Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mieheni ex-työkaveri on ihastunut mieheeni

Vierailija
23.10.2012 |

Ja en tiedä miten päin olla, ottaisiko yhteyttä häneen vai ei. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa nyt jo jonkin aikaa, ja meillä on yhteinen pieni lapsi. Olen kyllä jollakin lailla ollut tietoinen tämän naisen ihastuksesta, tai aavistanut ainakin, mutta nyt mieheni kertoi että tämä ihminen oli pyytänyt häntä ulos syömään, kun tuli täällä päin käymään. Mieheni kertoi tämän kun pienessä punaviinihuppelissa juttelimme siitä, olemmeko kohdanneet millaista flirttiä muiden ihmisten taholta. Kohtalotoverit, oletteko käyneet avarilla läpsimässä tällaisia naikkosia? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, kyllä maailmaan myönteisiä tunteita mahtuu.

Miestäni pyydetään usein kahville ja syömään yms., koska hänellä on sellainen ammatti, että omista asioista ja tunntelmista puhuminen on asiakkaille luonnollista. He sitten luulevat, että koska mieheni on heille ystävällinen, mieheni on heistä kiinnostunut. Ei hän ole. Naisethan maksavat hänen huomiostaan, joka on pelkästään ammatillista.

On miehen asia opetella, miten tuollaisista pääsee siististi eteenpäin. Oma mieheni on kyllä oppirahoina menettänyt asiakkaita, kun naiset eivät ole oikein ymmärtäneet. Mutta eihän tämä minulle kuulu millään tavalla.

Vierailija
2/4 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nyt tämän naisen. Hän on miehesi ex-työkaveri ja ilmeisesti asuu toisella paikkakuunalla. Mistä sinä ja miehesi päättelette että nainen on nimenomaan ihastunut, ehkä hän vain pitää miehestäsi.

Teillä on oudot keskustelunaiheet, varsinkin kun olet noin mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaan jäävuoren huippu naisen käytöksessä miestäni kohtaan, muitakin, suoraan flirttailevia, lähestymisiä on ollut. Ja puhuimme aiheesta minun johdatuksestani, heitin viehettä veteen, koska olin aika varma että jotakin tällaista nainen on tehnyt. Mustasukkaisuus on mielestäni terve tunne parisuhteessa, mikään sairaalloinen tämä tunne minulla ei ole missään nimessä. Ap

Vierailija
4/4 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuo avarilla läpsiminen oli lähinnä loppukevennys. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän