Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellä muulla maha ja tissit kipeenä kaks viikkoa ennen menkkoja?

Vierailija
23.10.2012 |

Eikös olekin kivaa, kun puolet kuukaudesta menee kärsiessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä puoli on se, että pystyy laskemaan kuukautisten alkamisen melkein tunnilleen.

Vierailija
2/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä puoli on se, että pystyy laskemaan kuukautisten alkamisen melkein tunnilleen.

Kivat sulle.

Itsepä olen nyt jo oppinut sen, että saan odotella kivuissani pari viikkoa niitä menkkoja. Ennen olin koko ajan vessassa kurkkimassa, joka on housut punaisena. Nyt odotan lungisti pari viikkoa ja sitten alan vasta panikoida, likaantuuko housut kesken päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ihminen jonka rinnat turpoaa tuplakokoon 1,5 vkoa ennen menkkoja joka kuukausi. Syy on tämä

http://hyvaterveys.fi/artikkelit/Rintoihin-sattuu-mik%C3%A4-auttaa/1303…

Vierailija
4/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30.

Joskus ei sitten taas ole oikein mitään oireita.

Vierailija
5/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ja tästä olen 100% varma. Joka helvetin kuukausi sama juttu. Tissit kipeytyy ja muuttuu palloiksi. Esteettisesti kiva juttu, mutta se ettei siedä edes hipaista ilman ikävää tunnetta ei ole kiva. Ala vatsan krampitkaan ei ole sieltä pahemmasta päästä, mutta niitä kestää oikeasti sen kaksi viikkoa. Sellasta jännityskivun tapaista alavatsalla kaks viikkoa. Tosi kivaa... Puhumattakaan muista PMS-oireistani.

Pitää vissiin hakea vihdoin noi masennuslääkkeet.

Onneksi en ole yksin vaivoineni, vaan meitä on muitakin, joilla ei ole käynyt tuuri kroppansa kanssa.

ap

Vierailija
6/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alavatsa yhteen.

Ja tosiaan en usko sairastavani endometrioosia, koska kipuni ei ole mitään ihan hirveitä. Taidan olla vain erittäin herkkä kaikille hormonimuutoksille.

Voi sitä päivää, jos vaikka tulenkin raskaaksi. Oksennan varmaan 24/7 ja vedän suolakurkkuja nougatcremellä. ap