Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikotoitko? Miksi?

Vierailija
23.10.2012 |

Boikotoitko jotakin kauppaa, merkkiä tai tuotetta?

Miksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä vaan remontti/laajennus jatkuu ja jatkuu ja tavarat ovat mullin mallin.

Vierailija
2/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena niiden lapsityövoimasyytösten vuoksi, nykyään paskan asiakaspalvelun takia.

Maksan hieman enemmän muissa ketjuissa ja saan kestävämpiä vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, koska mun mielestä maksava kansa, joka näitä lehtiä ostaa on syypää siihen, että tällainen lehdistö on olemassa.

Talvisin en osta esim. luomutomaatteja, koska ne ei mun mielestä voi olla luomua, jos ne kasvatetaan talvella kasvihuoneessa.

Vierailija
4/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko noita liikkeitä enää, mutta joskus 90 luvulla oli juttu siitä omistajasta joka oli joku raiskaaja...

Vierailija
5/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päässyt kerran vessaan siellä vaikka mulla oli menkat alkanu ja sidepaketti siinä kassalla ja myyjä varmaan ymmärsi että mikä on hätänä. valehteli pokkana että kaikki vessa tukossa.

noh a) ois suoraan sanonu jos sääntö/laki ettei asiakkaita heidän vessoihin

b) näki varmaan että en tarvi vessanpönttöä toimittaakseni asiani

terkut niille jotka tunnisti

Vierailija
6/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis oon käyttäny nivean ihonhoitotuotteita teinistä asti (tai lapsesta jos ne perusrasvat yms lasketaan) ja sitte ostin jotain uutuus kasvovoidetta ja se oli viallinen se purkki ja palauttaminen/vaihtaminen oli jotenkin ihan mahdoton tehtävä... siis aina muulloin jos on joku vika tuotteessa niin korvataan rahana tai uudella mutta eipä tuossa lafkassa.

LUMENEA käytänkin nykyään.

Vierailija
7/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä s-bonusjärjestelmä, jossa palautetaan asiakkaiden omia, heidän käyttämiään rahoja muka ylijäämänpalautuksina ja maksatetaan ne esim ylihintaisella bensiinillä jne.

Vierailija
8/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän vain ei-eläinkokein testattuja meikkejä eli boikotoin muita

"valiojäätelöä" söin sillon kun valion

Vierailija
9/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka härskisti kusettavat Plussa-tarjouksilla niin että jemmaavat tavaraa varastossa ja myyvät mieluummin eioota kuin niitä tarjouksia...

Toinen noista kauppiaista jo lopettikin, siellä voin taas asioida :)

Vierailija
10/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin sellaisia selkeitä ylikansallisia juttuja, kuten McDonaldsia, Shelliä, Cocacolaa, Nikeä, Adidasta, Unileveriä, Nestlettä...

(Paitsi että vähän on esim. Nestlen kohdalla lipsunut kun tahdon kuiteskin kannattaa paikallista jätskituotantoo)

Siks, kun mä oon lukenut jostain, että noi on ylikansallisten pahisfirmojen aatelistoa ja tallaavat kolmansien maiden luontoa kuin taatelia.

JA MÄ TIEDÄN ETTÄ NIITÄ ON NII-IIN PALJON MUITAKIN. Mut mä yritän edes vähän.

Vierailija
11/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yrittäjän tytär ja näen asian niin, että menestyvä firma ei menestyisi ilman asiakkaitaan = jotain tekevät oikein kun kaikkialla on tuotteitaan, en voi vihata menestystä.

Boikotoin paikkoja, joista en saa rahoilleni vastinetta ja hyvää palvelua. Esim. muutama apteekki on boikotissa, viimeisin lisäys listalle pääsi sille, koska en saanut lääkeneuvontaa uusien lääkkeiden käytössä (vieläpä lapsen lääkkeet) ja häslingissä unohdin sitä itse kysyä. Käsittääkseni apteekin velvollisuus on neuvoa lääkkeiden käytössä ts. ainakin kysyä, onko tuttu lääke.

Vierailija
12/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma Koivistonkylä, todella surkea ruokapuolen valikoima

Kaikki halparättivaatekaupat (esim. h&m, kappahl, lindex) vaatteiden alkuperän ja tekijöiden riiston takia, huonon laadun takia (mua ärsyttää ylikaiken ihmiset ketkä ostaa huonolaatuisia vaatteita ja heittää ne heti pois, miettikää mikä ympäristöteko!)

Mies boikotoi Dressmania, ihan törkeän huonolaatuisia vaatteita

Shell, ei varmaan tarvitse edes sanoa miksi

McDonalds ja muut maailman valloittaneet riistofirmat

Yleensä jos jossain saan huonoa palvelua, en kauppaan enää mene. Ja huonolaatuisesta tavarasta valitan aina

Yleensäkin olen kuluttajana todella vaativa, vaadin hyvää palvelua, mutta ennenkaikkea hyvää laatua ostamiltani tuotteilta ja pyrin ostamaan mahdollisimman ympäristöystävällisesti ja ekologisesti tuotettua tavaraa. Ja kyllä, ostoksilla käynti on haastavaa :)

Vierailija
13/13 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä keskustan kauppakeskuksen apteekkia, kun farmaseutti ei siellä tarjonnut halvempaa rinnakkaisvalmistetta, vaikka se taitaa olla apteekin velvollisuus? onneksi hoksasin itse kysyä. En ole kuitenkaan halunnut sielä käydä, kun jäi epäluotettava kuva.

Myös paria ravintolaa Aleksanterinkadulla, kun ollut huono ruoka ja palvelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi