Tapahtui su 21.10 TTK:ssa. Minä näin. Näitkö sinä?
Näitkö sinäkin, että tanssin tuoksinnassa Mikko potkaisi Babaa päähän? Mikko nosti jalkaansa ja Baban pää jäi tielle. Eipähän tuo vahinko paria hetkauttanut, vaan tanssivat loppuun saakka loistavasti.
Kommentit (270)
Baba imeskelee pari-kolme päivässä.
Tässä sinulle oiva vinkki: Tekisitkö nyt sen suklaareseptikirjan ja kanteen tuo Hesarissa oleva kuva sinusta ja suklaakakustasi. Kertokaa tämä joku Baballe. Kirjamenekki olisi valtava!
Sponsoroikaa sitä Babaa myös samppajalla, koska se on hänen lempijuomaansa.
viettää aina Juhannuksen ison ystäväporukan kanssa ja Baban tehtävänä on tehdä kakut.
Ja siellä kaikilla on aina niin mukavaa...
Ja kaikki osaavat varmasti käyttäytyä hyvin.
mitä Baba ottaisi mukaansa autiolle saarelle.
No ainakin suklaata ja samppanjaa.
ja tottakai ne villasukat ja oikein hyvä ja paksu kirja
Tiesitkö, että tyrnimarjassa on C-vitamiinia 10-20 kertaa enemmän kuin appelsiinissa? Ja paljon, paljon muuta. Tutustu ja hämmästy!
Muistitko Mikko pyytää Babalta anteeksi?
Voisko joku lähettää Mikolle s-postia ja muistuttaa että jos jättää anteeksi pyytämättä, niin se on rumaa! Tai soittakaa sille, mulla ei oo numeroa.
ja nauttii suklaasta usein ja hyvällä mielellä.
Itse en kyllä uskalla alkaa ahmia tuota herkkua, mutta sen minkä syön olisi ihan kiva syödä hyvällä omalla tunnolla ettei aina syyllistyisi syömisestänsä. Liikuntaa pitäisi lisätä, niin auttais tässä yhtälössä.
ja hän kertookin, että hänen on muistettava syödä tarpeeksi. Minun pitää muistaa syödä vähemmän. On näköjään muistamisasiat vähän erilaisia. Jonkun pitää muistaa vähemmän ja jonkun muun enemmän. Onko vähän epistä?
jotenkin vähän surrealistinen tää ketju??
Mulle tulee vähän jotenkin hassu olo tästä ketjusta.
Baba ei varmaankaan syö lihaa tai ei ainakaan paljon. Entä peruna, pasta, maito, juusto? Jos noi kaikki puuttuu, en yhtään ihmettele, jos on alipaino-ongelmia, kun kaloreita ei vain tule tarpeeksi. Tai sitten jotkut vaan ovat luonnostaan niin hoikkia. Vähän oon kade.
Valitettavasti pelkällä suklaalla ei voi elää, kertoo Baba Helsingin Sanomissa tänään.
Valitettavasti pelkällä suklaalla ei voi elää, kertoo Baba Helsingin Sanomissa tänään.
Ihanan pehmeän näköinen villapusero Baballa Hesarin kuvassa.
Oikein piristävästä Baba Lybeck - jutusta! Teillä oli varmaan hauskaa haastattelussa ja ottamasi valokuva kertoo todellakin enemmän kuin tuhat sanaa. Jos ja kun Baba tekee sen suklaareseptikirjansa, niin laittakaa tuo huippuhyvä kuvasi sen kirjan kanteen. Sopiiko?
Muistitko Mikko pyytää Babalta anteeksi?
Voisko joku lähettää Mikolle s-postia ja muistuttaa että jos jättää anteeksi pyytämättä, niin se on rumaa! Tai soittakaa sille, mulla ei oo numeroa.
Mutta soitin vahingossa sille Leppilammen Mikolle ja se loukkaantui kun syytin sitä Baban potkijaksi :(
jos hän ei ole ehtinyt nukkua ja stressi painaa päälle. Syksyllä iltojen pimetessä suklaanhimo kasvaa... Siihen auttaa suklaakakku, samppaja, takkatuli, villasukat ja hyvä kirja, näillä aineksilla Babankin mieli rauhoittuu.