Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui su 21.10 TTK:ssa. Minä näin. Näitkö sinä?

Vierailija
23.10.2012 |

Näitkö sinäkin, että tanssin tuoksinnassa Mikko potkaisi Babaa päähän? Mikko nosti jalkaansa ja Baban pää jäi tielle. Eipähän tuo vahinko paria hetkauttanut, vaan tanssivat loppuun saakka loistavasti.

Kommentit (270)

Vierailija
261/270 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tietääkseni Baballa on päässä omat hiukset ja on vieläpä ehta blondi.

Vierailija
262/270 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö tähtitanssija Baba Lybeck tähtiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/270 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö vauhdikas jive monine nostoineen, voltteineen jne. Mikon mehut? Ilmankos jalkakin jo väsyi eikä jaksanut enää moista menoa. Baba oli kuin teinityttö, joka vasta pääsi alkuun. Happy days are here again.

Vierailija
264/270 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 ja kohta 46-vuotiaalta energiapakkaukselta! Läheisesi ovat varmaan sinusta todella ylpeitä ja iloisia. Olet aito ja läsnäoleva.

Vierailija
265/270 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan ottako ohjelmistoonne tuota junttidisko-biisiä, sillä se olisi tässä tapauksessa suorastaan tragikoomista. Ei pelkoa, teiltä tulee varmasti teille sopivia tansseja. Onnea ja menestystä valitsemallenne tielle!

Vierailija
266/270 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätäkin asiaa ja kenties tämäkin asia puitua täällä yhdessä juurta jaksaen elikkä mahdollisimman perusteellisesti. Tuleepahan jäsennettyä asiaa eri palasista. Olisi mielenkiintoista tietää, että menikö enemmistöllä tuo asia jotenkin ohi vai eikö se vaan haitannut? Veikkaan ensimmäistä. Joku huomaa ja joku ei. Se on joku havainnointijuttu. Musta on kiva se, että joku muukin on nähnyt saman. Tarkoitan, että kun mä olin aluksi, että: Näinkö mä oikein?

Vierailija
267/270 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2008 voiton veivät Maria Lund ja Mikko Ahti. Olisikohan nyt aika voittaa kisa pirteän Baba Lybeckin kanssa?

Vierailija
268/270 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistua tuollaiseen kisaan. Siinä sitä sitten pyöritään kansan töllisteltävänä. Sitten arvostellaan ja kovasti. Pudotusuhan aikana seisominen siellä edessä korokkeilla on varmasti ihan kamalaa. Eikä tunnu kivalta, kun juontaja sanoo, että äänestäjätkään eivät tykänneet. Huh, huh! Ei olisi sopiva tuo laji joka tytölle tai joka pojalle. Julkkikset ovat tottuneita esilläoloon tähtinä enemmän tai vähemmän. Tanssii Tähtien Kanssa 2012 jälleen ruudussa sunnuntaina 4.11.

Vierailija
269/270 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan ihmetellä, kuinka taitavia nuo tanssiopettajat ovat ja kuinka oppivaisia ovat myöskin tähtitanssijat. Samaa ihmettelen: miten joku voi muistaa ja osata pitkiä vuorosanoja tai monia lauluja.

Vierailija
270/270 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep, mitähän ap nai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi