Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui su 21.10 TTK:ssa. Minä näin. Näitkö sinä?

Vierailija
23.10.2012 |

Näitkö sinäkin, että tanssin tuoksinnassa Mikko potkaisi Babaa päähän? Mikko nosti jalkaansa ja Baban pää jäi tielle. Eipähän tuo vahinko paria hetkauttanut, vaan tanssivat loppuun saakka loistavasti.

Kommentit (270)

Vierailija
81/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua syvälle silmiin, kauan katsoin, katsoin ja ajattelin. Kenties kerran vihille käydä saamme, kenties kerran olet rinnallain...

- Heikki Aaltoila -

Vierailija
82/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietetään, on morsiamel kruunattu pää. Siellä viihdyn suo viini ja samppanja vaan, sydän kylmä voi olla kuin jää.

Siks mieluummin maantiellä tanssin, kun metsien humina se soi, minä kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani, tyttö, ohoi!...

Kansansävelmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungista kuulen mä valssin niin kaihoisan. Pihlajasta se kertoo, on tuttu tarina sen. Muistan Uralin rinteiltä valkolatvuksen. Niin kuin seppelepäinen vain nuori morsian on, kukkii pihlajahuntu tuo alla auringon...

- E. Rodygin -

Vierailija
84/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle vain nyt ruusut aukeaa, sinä vain voit maan näin kaunistaa...

- Buck Ram - Ande Rand -

Vierailija
85/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihanampaa aamua kuin tää! Silmäsi kun sä aukaiset, kohta ulos vilkaiset, nousemista tahdot pitkittää...

- Gabor Nadas -

Vierailija
86/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saavuthan sä silloin luo;

mä ilmoitan, kun on päivä tuo. Kun aika on, niin heti saat sen tietää. Mä en voi olla kertomatta, en. Kun aika on, niin auringon näät nousevan ja kuulet mun sua kutsuvan. Kun aika on, taas leikitään, sinut jälleen nään. Sinä saavuthan, kun aika on, niin uudelleen sä kaiken saat, mä leikistämme silloin totta teen.

- Nino Rota -

Vierailija
87/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo valkenee kaukainen ranta, ja koillisest' aurinko nousee, ja autereet kiirehtii pois, kun Pohjolan palkeet käyvät, kun mennyt on yö, kun kimmeltää kesäinen aamu, ja linnut ne laulelee...

Oskar Merikanto

Vierailija
88/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota lapsena laulettiin, kun yö liki ikkunan liikkui, se virsi se lohdutti niin. Se antoi rintahan rauhaa, se uskoa unehen loi. Jos muistat vielä sen virren, nyt laula, laula se, oi!

Oskar Merikanto

Vierailija
89/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkiva laaksorinne, kaukana näiltä main, tahtoisin mennä sinne, mä majan rakentain. Siellä niin kirkas päivä ois, metsien tuuli hiljaa sois. Kukkiva laaksorinne, on siellä odottain.

2. Ystävä, sulle tarjoon laaksoni kauneuden. Lähteös metsän varjoon ja tule laulaen. Elämän päivät liukuu pois, uskollinen se laakso ois. Ystävä sulle tarjoon sen majan pienoisen.

W. A. Mozart

Vierailija
90/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt valmis vain, Toreador, Toreador. Tuolla sun taisteluas urhoisaa silmää kaks seuraa ain. Sua lempi odottaa, Toreador, sua lempi odottaa.

Ranskalainen Georg Bizet sävelsi v.1875 Carmenin, kuuluisan espanjalaisaiheisen oopperan. Tulinen espanjalainen musiikki ja teoksen aihepiiri mustalaistyttöineen, sotilaineen, salakuljettajineen ja härkätaistelijoineen ovat tehneet siitä erään suosituimmista oopperoista.

Vierailija
91/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo palmu huojuu kutsuen ja juhla alkaa nyt juhlien. On kaikkialla taas tunnelmaa, kun tanssin sävel kajahtaa. Fiesta on ja tulinen soi sävel kautta kujien. Nyt ystävän saa jokainen, on yö kuin päivä iloinen.

2. On ääni kaunis laulajan, kuin tulta kielet on kitaran. Sä tanssin riemun nyt ymmärrät, kun kastanjetit helkkyvät. Fiesta on ...

Espanjalainen kansanlaulu

Vierailija
92/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vain mieleeni sain. Nyt on tuska vain suuri, mua kun huomaa et lain! Niin, niin, niin, niin, minua huomaa et lain!

2. Niinkuin rakas oot mulle, oisin sulle, jos saan lahjan kauneimman sulle antaa nyt lahjoista maan. Niin, niin, niin, niin, antaa nyt lahjoista maan!

Saksalainen valssilaulu

Vierailija
93/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ola saatana hiljaa jos et osaa sanoa aiheeseen littyvää asiaa!

Vierailija
94/270 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veet hyrskivät. Kun myrskytuuli purtta vie ja veet tyrskivät! Ohii, ohei! Nyt jää tyttösein! Pian palaamme jällehen.

2. Kas uskollista neitoain, kun veet hyrskivät, mä äsken hältä suukon sain, kun veet tyrskivät. Ohii...

3. Hän mulle kuiski hellästi, kun veet hyrskivät:

Oi riennä taas mun luokseni, kun veet tyrskivät.

Ohii...

Ahvenanmaalainen kansanlaulu

Vierailija
95/270 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Hesarissa D3 Baba kertoo, mikä on hänen lohturuokaansa. Se on suklaa. Onpa Milla von Konowilta hyvin kirjoitettu juttu. Milla otti myöskin oikein iloisen valokuvan, jossa Baballa kädessä tyrnimarjoin koristeltu suklaakakku.

Vierailija
96/270 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baba etsii suklaa-aarteitaan pitkin kämppää :)

Vierailija
97/270 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponssatkaa nyt ihmeessä Babaa, joka tykkää F:n sinisen mausta ja on vieläpä suklaan suurkuluttaja.

Baba on ennen kaikkea Hyvän mielen lähettiläs numero 1.

Vierailija
98/270 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baba yrittää välttää hätätapauksia. Hänelle se on ainakin ruotsalainen Marabou, joka on ilmeisesti liian äkkimakeaa ja jääkin siksi kaupan hyllylle.

Vierailija
99/270 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baballe on 70% tumma suklaa. Mitä tummempaa ja luomumpaa suklaa on, sitä terveellisempääkin se on, tietää Baba kertoa.

Vierailija
100/270 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki suklaan murutkin on syöty, kaivaa Baba kaapista kaakaojauhoa ja tekee kaakaomössöä kaakaosta, sokerista ja maidosta. Jos ei ole löytynyt sokeria, on yrittänyt korvata sen siirapilla. Aika epätoivoista.

Tuo A e on tosi söpöä, kun paljastaa tuollaista heikkoutta itsestään. Ihana ihminen tuo Baba.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän