Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MInä vuonna olit viimeksi PAPA-kokeessa?

Vierailija
23.10.2012 |

Minkä tuloksen sait?

2012, I ja sekafloora

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ok.

Vierailija
2/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ok. Taisi olla ensimmäinen kerta jopa, ellei raskauden alussa otettu myös.

(Välitän itsestäni mutta minua ahdistaa ja siirrän siirtämästä päästyäni puolipakollisia soittoja ja menoja kuten hammaslääkäriä yms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lk 1

Vierailija
4/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis kuulemma näyte parempi voinut olla.

Vierailija
5/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008 lk 1

2010 lk 1

2012

Tänä vuonna tulos oli yllättäen luokka 4.

Vierailija
6/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen 2009 ja lk 1

Vierailija
7/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt papassa vuosittain viimeiset 15 v

Vierailija
8/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LK1 ja myös sitä ennen 2010 viimeksi. Kerran joskus 2004 oli LK2.

Vierailija
9/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ok. Taisi olla ensimmäinen kerta jopa, ellei raskauden alussa otettu myös.

(Välitän itsestäni mutta minua ahdistaa ja siirrän siirtämästä päästyäni puolipakollisia soittoja ja menoja kuten hammaslääkäriä yms)

Vierailija
10/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka koe, kaikki ok

Vierailija
11/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdas oli

Käyn PAPAssa vuosittain.

Vierailija
12/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et käynyt koskaan ennen raskautta??

Gynekologilla kävin kerran ennen raskautta joskus 15vuotiaana kun hain e-pillerit mutta kun ne vaihdettiin kapseliin niin ei tarvinnut sen takia käydä.

Vierailija
13/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papaan, jos edellisestä on aikaa tai et ole koskaan käynyt.

Kohdunkaulan syöpää tavataan eniten niillä, jotka ovat syystä tai toisesta onnistuneet välttämään papa-seulonnan.

T: Papa, lk 4

Vierailija
14/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mitään. Gynen mielestä riittää joka toinen vuosi.

Vierailija
15/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipin kapin Papaan, jos edellisestä on aikaa tai et ole koskaan käynyt.

Kohdunkaulan syöpää tavataan eniten niillä, jotka ovat syystä tai toisesta onnistuneet välttämään papa-seulonnan.

T: Papa, lk 4

Kerran olen kyllä käynyt kun kuului raskausajan tarkistukseen tai jälkeiseen, en muista.

Teen asioista vaikeita, mietin mihin saan lapsenkin, en voi ottaa mukaan, lisäki pelkkää puhelua jännitän viikon ja kun päätän mikä päivä soitan, on maha kuralla heti aamusta. Puhumattakaan siitä päivästä kun pitäisi mennä paikan päälle.

Vierailija
16/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viime kerta, ja kaikki oli kuten piti.

Vuosittain en näe tarpeelliseksi käydä, ihan jo siksi että mies ei ole vaihtunut neljään vuoteen, ja ennenkuin yritimme raskautua, käytimme kondomia ehkäisynä. Nyt olen siis raskaana ja seuraavan kerran käyn kunhan otan kierukan käyttöön eli joskus ensi vuonna.

Oletteko te, jotka käytte vuoden välein papassa, sinkkuja ja harrastatte aktiivisesti seksiä eri ihmisten kanssa? Kun ei mulle ainakaan gynet ole suositelleet vuoden välein käymistä, vaan 2-3 vuoden väliä...

Vierailija
17/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa-koetta, tuloksia vai yleensäkin sosiaalisia tilanteita, vai terveyskeskuksia tms.?

Vierailija
18/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö Papa-koetta, tuloksia vai yleensäkin sosiaalisia tilanteita, vai terveyskeskuksia tms.?

Osoitteenmuutosten hoitaminen yms pakolliset menee ilman mitään, mutta hammaslääkärille soittoa jännitin kuukauden etukäteen ja yhden lääkäriasian hoitamista olen siirtänyt nyt kaksi kuukautta, asia pitäisi hoitaa ensikuussa ja täällä on todella pitkät jonot. Mutta olen jo valmistautunut että hoidan sen huomenna vaikka oksentaisin jännityksestä. Asia ei liity lääkäreihin, meillä oli hankaluuksia vuokranantajankin kanssa ja siirtelin hänelle soittoakin vaikka kuinka koska ei ollut pakko hoitaa tiettynä päivänä.

Vierailija
19/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö Papa-koetta, tuloksia vai yleensäkin sosiaalisia tilanteita, vai terveyskeskuksia tms.?

Osoitteenmuutosten hoitaminen yms pakolliset menee ilman mitään, mutta hammaslääkärille soittoa jännitin kuukauden etukäteen ja yhden lääkäriasian hoitamista olen siirtänyt nyt kaksi kuukautta, asia pitäisi hoitaa ensikuussa ja täällä on todella pitkät jonot. Mutta olen jo valmistautunut että hoidan sen huomenna vaikka oksentaisin jännityksestä. Asia ei liity lääkäreihin, meillä oli hankaluuksia vuokranantajankin kanssa ja siirtelin hänelle soittoakin vaikka kuinka koska ei ollut pakko hoitaa tiettynä päivänä.

Mutta helpottaa, kun ajattelee, että muutkin ihmiset joutuvat hoitamaan samanlaisia asioita päivittäin ja ovathan nuo kuitenkin pakollisia asioita loppujen lopuksi. Mitä kauemmas jotakin asiaa siirtää, sitä suurempi kynnys sen hoitamiseen kasvaa.

Vierailija
20/28 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän

Mutta helpottaa, kun ajattelee, että muutkin ihmiset joutuvat hoitamaan samanlaisia asioita päivittäin ja ovathan nuo kuitenkin pakollisia asioita loppujen lopuksi. Mitä kauemmas jotakin asiaa siirtää, sitä suurempi kynnys sen hoitamiseen kasvaa.

Raskauden aikana piti mennä tarkastukseen mutta aikaa siirrettiin hammaslääkärin toimesta jatkuvasti. Lapseni on keväällä 4 enkä ole vieläkään käynyt hammaslääkärissä?? Tiedän että tarvetta olisi, varasin kerran ajankin, odotin sitä puoli vuotta ja unohdin sen.. huoh, on ollut todella vaikeaa saada itseni soittamaan uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi