Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Penisrengas

Vierailija
23.10.2012 |

Kertokaa kokemuksia ?

Meillä se kiihottaa molempia kun on kullin juuressa ja pallien ympärillä kire rengas!!! Kulli ja pallit aivan turvoksissa, vaimo täputtelee kireinä olevia kiveksiä ja imuttelee ihan kiihkossa. Paikat on aika herkkinä ja hän tykkää kiusoitella. Joskus istuu päälle tai imuttaa tajunnan räjäyttävän orkun.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain penisrenkaasta virtsatietulehduksen, sanoi lääkäri. En ottanut rengasta pois ennen siemensyöksyä, joka kääntyi sitten eturauhasesta taaksepäin virtsarakkoon. Ja vei mennessään bakteereita. Ei virtsaputkessa pitäisi mitään mennä vastavirtaan.

Eli penisrengas on otettava aina pois viimeistään ennen laukaisua.

Vierailija
42/78 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain penisrenkaasta virtsatietulehduksen, sanoi lääkäri. En ottanut rengasta pois ennen siemensyöksyä, joka kääntyi sitten eturauhasesta taaksepäin virtsarakkoon. Ja vei mennessään bakteereita. Ei virtsaputkessa pitäisi mitään mennä vastavirtaan.

Ei rengas niin tiukka saa olla. Itse olen kohta 20v laukonut renkaan läpi. Pitkälle ja kovaa. Virtsaputkessa ei ole mitään bakteereita, ellei sitten juuri rakosta tulleita. Vaihda lääkäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengas antaa kyllä muhkea stondiksen!

Vierailija
44/78 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.hotlips.fi/crazy-butterfly-penisrengas-moottorilla.html

Ollut meillä kohtuullisen paljon käytössä ja mulla ainakin osuu klittaan tosi hyvin. Ja jos ei uros ole saatavilla niin voi käyttää tota pelkkää moottoria :)

Tää on hyvä! Moottoria voi käyttää ihan ilma rengastakin.

Vierailija
45/78 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös käytössä semmoinen värisevä penisrengas. Voin suositella kaikille sen käyttöä. Ensinnäkin erektiosta tulee kivikova ja peniksestä myös hieman paksumpi. Toiseksi orgasmista tulee voimakkaampi. Kolmanneksi vaimo nauttii sen värinästä ja saa helpommin yhdyntäorgasmeja. Jos miinuksia haetaan, niin välillä se puristaa vähän liiankin kovaa eikä sitä voi kerralla käyttää kerrallaan kuin max 30min. Tämä meidän versio on lisäksi aikamoinen paristosyöppö.

Vierailija
46/78 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, sehän on ihan tiedossa että tukkimalla siemensyöksyn reitin saattaa käydä niinkin, että erektio ei laskekaan ja voi jatkaa juhlakunnossa toimittamista. Sperma vaan menee virtsarakkoon kun ei pääse ulos. Toki noin tiukka penisrengas olisi varmaan kivulias, eli tukkiminen pitäis tehdä vaikka käsin.

Vierailija
47/78 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän joskus töissä ja kuntosalilla sellaista silikonista rengasta mikä menee sekä peniksen että kassien ympärille, kiristää sopivasti ja samalla lisää pullotusta entisestään. Välillä saa kiinnostuneita katseita...

Vierailija
48/78 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippuside on hyvä.

Vierailija
49/78 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin ensimmäisen penisrenkaan sen varjolla että kortsut ei vahingossakaan jäisi sisään. Tosiasiassa olin itse sitä mieltä ettei seisokki ollut enään niin kova.

Aika vaikea löytää nettikaupasta juuri oikean kokoista. Sen on puristettava juuri sopivasti ja oltava riittävän paksu sillä ohuet ei tunnu niin hyvälle. Kun oikea koko löytyi, niin se on käytössä aina kun muistaa käydä hakemassa.

Kun lopetimme kortsujen käytön niin aluksi vaimo ihmetteli miksi edelleen haluan rengasta käyttää, mutta sanoin että olen tottunut ja tuntuu paremmalle.

Ja paremmallehan se välillä tuntuukin! Ainakin minulla terska turpoaa melkoisesti ja rengas pitää esinahkaa takana. Saattaa tosin nopeuttaa laukeamista kun tuntuu niin hyvälle. Mutta laukeamisen jälkeen ei lerpahda niin helposti joten jos saa ennen vaimoa, niin vaimokin ehtii vielä mukaan.

Erektiotahan se kyllä parantaa. Mutta vaimo sanoo ettei hän juuri mitään eroa huomaa.

Varmaan jossain vaiheessa pitää hankkia vibrallinen, mutta koska jokaisen naisen anatomia on erilainen, niin juuri oikean löytäminen on aika arpapeliä. Sitten kun sen pitöisi olla vielä oikean paksuinenkin.

Pelkkä ympörimitta kun ei ratkaise vaan myös mistä materiaalista se on tehty.

Vierailija
50/78 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen penisrenkaan kannattaa olla? Miten oikea koko mitataan? Vai kannattaako ostaa sellainen neopreenistä valmistettu säädettävä?

Ja missä vaiheessa se penisrengas kiristetään paikoilleen? Onko parempi että ihokarvat on alueelta poistettu etteivät jää renkaan väliin?

T: vaimo jonka miehellä ei enää ole niin kova erektio kuin ennen

Vierailija
51/78 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen penisrenkaan kannattaa olla? Miten oikea koko mitataan? Vai kannattaako ostaa sellainen neopreenistä valmistettu säädettävä?

Ja missä vaiheessa se penisrengas kiristetään paikoilleen? Onko parempi että ihokarvat on alueelta poistettu etteivät jää renkaan väliin?

Hanki julianin rengas. saa juuri niin kireälle kun ikinä tarttee ja on kestävä.

https://www.hotlips.fi/miehille/julians-stud-ring-penisrengas-miehille/…

Vierailija
52/78 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä sellainen donut rings kolmen setti. Makso muistaakseni vitosen. Antaa kyl mahtiseisokin kun pistää yhen kalun varteen ja yhden sekä kalun ja kassien ympärille. Tykyttää makoistasti. 

Vierailija
53/78 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julians stud ring on hyvä.

Vierailija
54/78 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänkö penisrengasta siis silloin jos erektio ei ole enää niin kova vai käyttääkö jotkut sitä ihan vain lisänautinnon tuojana?

Vierailija
55/78 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä lurpsahtaa aina erektio niin käytän penisrengasta ja silfeä.

Vierailija
56/78 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetäänkö penisrengasta siis silloin jos erektio ei ole enää niin kova vai käyttääkö jotkut sitä ihan vain lisänautinnon tuojana?

Kyllä sillä saa erektioon kovuutta ja kulliin kokoa lisää, vaikka ei varsinaisia ongelmia olisikaan. Osassa renkaista on myös väristimiä ja ulokkeita, joiden olisi tarkoitus osua naisen klitorikseen jne ja antaa lisäkiihoketta myös hänelle. Niiden toiminnasta ei ole kokemusta.

Vierailija
57/78 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki julianin rengas. saa juuri niin kireälle kun ikinä tarttee ja on kestävä.

https://www.hotlips.fi/miehille/julians-stud-ring-penisrengas-miehille/…

Riittäkö toi muuten pallienkin ympärille. Sais kyl muhkean paketin 💪

Vierailija
58/78 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkasin rosteriputkesta sopivan ja hioin reunat sileiksi. Tuli erinomainen.

Vierailija
59/78 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse leikkasin rosteriputkesta sopivan ja hioin reunat sileiksi. Tuli erinomainen.

Mä oon käyttänyt uponorin viemäriputkea. Muissa ei vaan halkaisijat riitä.

Vierailija
60/78 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käyttänyt uponorin viemäriputkea. Muissa ei vaan halkaisijat riitä.

32mm🤔 aikapieni🤭