Penisrengas
Kertokaa kokemuksia ?
Meillä se kiihottaa molempia kun on kullin juuressa ja pallien ympärillä kire rengas!!! Kulli ja pallit aivan turvoksissa, vaimo täputtelee kireinä olevia kiveksiä ja imuttelee ihan kiihkossa. Paikat on aika herkkinä ja hän tykkää kiusoitella. Joskus istuu päälle tai imuttaa tajunnan räjäyttävän orkun.
Kommentit (78)
Kiihoittava väline myös omaa kivaa harrastaessakin. Naisenikin tykkää kun laitan renkaan!
Kokeiltu on klittaa stimuloivaa värisevää mallia... Ei voittoa tälläkään arvalla. :-Turha kapine ja vie jotenkin hepistä tunnon.
Onko vinkkejä renkaasta vähän paksummalle penikselle? Meillä on mieheni kanssa napsahtanut jo kaksi jellyä poikki ihan tavallisessa yhdynnässä. Mainio laite olisi kyllä muuten, mutta ei viitsisi joka panoa varten investoida uuteen... :)
Osaiskohan joku neuvoa millanen noista penisrenkaista http://www.libido.fi/category/9/penisrenkaat kannattais miehelle ostaa että sais miehen kestävyyttä parannettua? Noita näyttis olevan niin montaa erilaista enkä oikeen tiedä mitä eroja noissa on.
En tiedä tuosta kestävyydestä, onko renkaasta hyötyä? Olen käyttänyt rengasta mutta orkku tulee melkein nopeammin. Voi olla, että jos erektion kanssa ongelmia niin saattaa olla apua. Kannattaa ainakin kokeilla. Ajattelitko sellaista missä vibra samsas?
Meillä leluja lähinnä mulle, joten ajattelin miehenkin tarvitsevan jotakin ihan tasa-arvon nimissä. Tilasin ihan tavis jellyrenkaan värinällä tai s etuli kaupantekijöisenä eräästä sexshopista.. Meillä ei mies ilman sitä taida tehdä nykyisin kamarissa mitään. Ja sopii meille molemmille. Tuo jelly materiaalina loistava, ei liian kireä ja helppo putsata. Reikä myös niin pieni, että sen voi laittaa vaikak sormeen esileikin ajaksi jolloin pääsee värisyttelemään miehen muitakin paikkoja...
Nyt myös sellainen, jossa kiveksille oma rinkula värinällä j ailman, sekä nystyrämalli. Nystyrä kokeilematta.. Ovat niin halpoja, että niitähän ostelee ilokseen! Itse tsekkasin Kaalimadon arvosteluja, muilla firmoilla kun niitä ei juurikaan ole ja sieltä sai hyvää vinkkiä..
Ja tosiaan jos nainen arkailee ehdottaa miehelle rengasta niin ota tuo sormikikka ja sitten sen voi sujauttaa paikoilleen kun into lisääntyy. Varsinaisesti koossa en huomaa eroa, mutta on kovempi ja toisinaan herkempi, toisinaan kestää kauemmin...
Meillä vain sellainen pehmeä ilman vibraa, pitää hankkia sellainen ja kokeilla. Jos ei muuta niin on mukava kokeilla jotain uutta.
Naiset onko kokemusta sellaisesta renkaasta mistä naiselle oikeasti jotain iloa? Vibralla vai ilman? Vai onko rengas vain kullin kovettajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset onko kokemusta sellaisesta renkaasta mistä naiselle oikeasti jotain iloa? Vibralla vai ilman? Vai onko rengas vain kullin kovettajaksi.
Värinästä on iloa kummallekin samoin nystyrällisestä napukasta siinä yläpuolella ilman vibraakin. Mutta tosiana jo kovempi ja ehkä ihan pikkasen isompi kalu on kyllä ihan kiva sekin. Ja mies jolle rengas tuo iloa vasta mukava lisä petiin onkin :)
Katselin netistä, että tajontaa on todella paljon. Onko suosikkia?
Leveä kuminauha, ensin tiukasti kullin juureen pari kolme kierrosta ja sit lenkki munien ympäri. Toimii. Ukon kulli todella kovana ja mukava antaa kovaa kyytiä sen munille. Jostain syystä munat tykkää ku niit kiusataan kovalla kädellä.
Aika hyvin tietoa penisrenkaista oli http://www.penisrengas.net sivulla. Tuo on ilmeisesti jonkun kaupan ns "mainossivu" mutta tieto lienee ihan validia
Ihan mahtava juttu noi renkulat. Ainakin itsellä silloin kestää kauemmin tulla ja seisokki ihan järkky. Ja värikin tosi tumma kun niin turvoksissa. Ja kyllä on tytöt tykänny. Jos rengas kovin tiukka niin ei tosiaan kannata liian kauaa pitää paikallaan. Paras yhdistelmä on itellä ollut juuri toi kahden renkaan, toinen pallien ympäri ja pienempi kullin juureen. Kyllä näkee tähtiä hetken kun finaalissa. Voimistaa ja pidentää sitä ite laukeemis hetkeä tosi paljon. Varsinkin jos vielä pieni krapula ;D
Itse siirryin metalliseen renkaaseen.
Meni hetki, että löysi oikean kokoisen.
Viimein löysin itselle parhaimman. Oma hepin halkaisija on aika tarkka 40mm ja renkaan sisähalkaisija 38mm. Eli vain vähän pienempi kuin hepin jolloin se vaikuttaa vain seisokissa. Ei missään nimessä pienempi ja tuo ao. malesationin rengas on leveä, niin se ei tunnu puristavalta. Joko kullin halkaisijan kokoinen tai ihan pikkuisen pienempi.
Tulee ihan pimeitä orkkuja yksin ja kumppanin kanssa. Nainen tykkää kovasti.
Muutamaa vibrallista ja yhtä vibratonta kokeillut jonkinverran. En miehenä tykkää lainkaan. Vievät tunnon koko kalusta. Laukean juu, mutta ilman orgasmia. Koko yhdyntäkin vähän kuin olisi koko kalun puuduttanut.
Exä tykkäsi lopulta Lelon vibrallisesta. Sellaisesta jossa oli peukalon kokoinen irrotettava vibra. Nykyisen kanssa kokeiltiin jotain leluversiota, jonka olin saanut kaupankylkiäisenä. Ei tykännyt hänkään, kun penis tuntui niin omituiselta sisällä.
Tämä Hunkyjunk Fit käytössä, voi pitää pitkiäkin aikoja. Salilla ja duunissa usein myös. Pitää setin mukavasti koossa ja nostaa esille https://antishop.fi/shop/hunkyjunk-fit-ergo-shaped-cock-ring-tummanharm…
Liian kireä varmaan vie tunnon. Itselläni paras orkku tulee renkaan kanssa.
Olen kokeillut sekä seksikaupan renkaita, työkalukaupan teräsrenkaita että pyöreää kuminauhaa kiristimellä. Kaikki nämä toimivat, itse pidän eniten noista teräsrenkaista. Isompi 50 mm menee kassien taakse ja pienempi 38 mm kullin juureen, kunhan laittaa ennen stondista. Kulli seisoo ja verisuonet pullottaa noiden kanssa, käytän noita yleensä jos saa rauhassa harrastaa omaa kivaa. Lisäksi laitan usein myös eturauhaskiihottimen tai pumpattavan dildon pyllyyn. Joskus olen rengasta käyttänyt myös yhdynnän aikana.
Hieno homma. Ostitko sellaisen, missä on värinä mukana? Jaa, sitähän voisi tänään kokeilla...