Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa renkaiden vaihdosta. Olenko väärässä?

Vierailija
23.10.2012 |

Mies väittää, ettei talvirenkaita kannata vielä laittaa. Kuulemma nastat kuluu nyt niin, ettei sitten oikeasti liukkailla ole enää mitään pitoa.

Nyt on kuitenkin ollut jo neljänä aamuna pakkasta ja tien pinta jäässä, kun viiden aikoihin lähden töihin. Varasin ajan renkaiden vaihtoon ja mies sitten suuttui ja huusi minulle, että pilaan renkaat ja kohta saa olla taas ostamassa uudet renkaat.

Viimevuonna ostettiin nämä renkaat ja niissä on vielä ihan hyvät nastat jne. (liikkeessä sanottiin) vaikka vaihdatin renkaat viimevuonnakin aikaisemmin, kuin mies olisi halunnut.

Itse hän vaihtaa renkaansa vasta sitten, kun on ihan pakko. Eli usein ajelee vielä vähän joulukuun puolellakin kesärenkain. Kuulemma, jos aamulla sattuisikin olemaan vähän liukkaampaa niin sitten ajetaan varovasti. Välillä, jopa toivon, että ajaisi niillä kesäkumeillaan johonkin pöpelikköön, josko sitten säikähdyksestä ymmärtäis jotain.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus:

on sitten se v*tun ärsyttävä tientukko joulukuun puolivälissä liukkailla, kun ei uskalla kesärenkaillaan ajaa lujempaa. Kuinka köyhä se oikein on, kun ei ole varaa vaihtaa renkaita ajoissa?

Ei niillä kesärenkailla hiljempää tarvi ajaa, pitää vaan osata ennakoida. Eli esim. risteyksiin hiljennetään hyvissä ajoin, miten kuuluu normaalissa liikenteessä muutenkin toimia.

Sepä se, hiljentää pitää, mutta jos useampi pihi on kesärenkailla liikenteessä aamuruuhkassa ja hiljentelee, SEKÄ pitää sen tähän tilanteeseen vaadittavan TURVAVÄLIN, ei siinä montaakaan kärryä pääse valoista läpi.

Taas yksi asia, jossa pitäisi jälleen kerran ottaa ne muutkin autoilijat huomioon. Minä ja mun kesärenkaat, minä, minä, minä...

Vierailija
42/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän on ihan älykääpiö, dumppaa se juntti pihalle ja ota mut tilalle!

Näinköhän AP tehnyt...tää ketju on 3 vuoden takaa :)

Tosin ajankohtainen taas!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi