uudet rinnat
Eilen oli leikkaus ja tänään heräsin ensimmäiseen aamuun uusien rintojeni kanssa.
Yhden lapsen imettäneenä rinnat olivat rumat kuin nasaretin vaakunat ja siksi päädyin tähän ratkaisuun (joku kysyy kuitenkin).
Kipuja ei juurikaan ole. Arkahan rintakehä tottakai on, puhuisin mielummin poltteesta kuin kivusta.
implantit ovat 5,5dl per rinta ja kuppikoko kasvoi pienestä C:stä pieneen F:än
Halusin vain kertoa tämän siksi, että olen edelleen ihan normaali ihminen, äiti ja aviovaimo.
Kommentit (14)
Itseänikin hirvitti aluksi tuo kuppikoko, mutta ei ne nyt niin kamalan isot olekaan (ja vielä turvotus kun laskee niin pienenee entisestään).
Rinnat ovat kokoluokkaa Anne-Mari Berg, ehkä hitusen pienemmät.
Heti kun saan rahat kokoon teen saman. Mulla vaan on sellanen kudos vissiin että 3 imetyksen jälkeen rinnat on laskeutuneet 2 kerrosta alaspäin :/ Tuntuu kuin keho olis silvottu, kärsin todella.
no ei vaan ;) Sellaiset 5000-7000€ kannattaa varata. Ja ainahan voi hakea lainaa. Näppärästi pienellä korolla esimerkiksi asunnon vaihdon yhteyteen ;)
Ainiin, unohdinkin, ette AV-mammat ostavat asunnotkin tilisiirrolla koska vuosiansiot heiluvat miljoonan ja kahden välillä. Mutta me muut kuin av-mammat voidaan tosiaan esimerkiksi halvalla asuntolainalla korjata samalla tissit.
Oikein kun aloin miettimään niin av-mammojenhan ei tarvitse tisseistäkään huolehtia, koska ne ovat terhakammat kuin silarit vaikka sitä Nico-Coriander-Sinapinsiementä imetetään autokouluun asti.
Itseänikin hirvitti aluksi tuo kuppikoko, mutta ei ne nyt niin kamalan isot olekaan (ja vielä turvotus kun laskee niin pienenee entisestään).
Rinnat ovat kokoluokkaa Anne-Mari Berg, ehkä hitusen pienemmät.
vielä puoli vuotta, sitten töihin ja alan heti suunnittelemaan silikoonien ottoa. Kaksi lasta imetetty, molempia vuoden eli yli kaksi vuotta yhteensä. Kuppikoko on nyt 70C, hieman isomman tahdon, mutta tärkeämpää etteivät olis tämmöset hiton rukkaset. Nämä rinnat ei vaan kertakaikkisesti tunnu omilta, muuten olen hoikka ja nätti, mutta tissit on kuin vanhalla mummolla.
no ei vaan ;) Sellaiset 5000-7000€ kannattaa varata. Ja ainahan voi hakea lainaa. Näppärästi pienellä korolla esimerkiksi asunnon vaihdon yhteyteen ;)
Ainiin, unohdinkin, ette AV-mammat ostavat asunnotkin tilisiirrolla koska vuosiansiot heiluvat miljoonan ja kahden välillä. Mutta me muut kuin av-mammat voidaan tosiaan esimerkiksi halvalla asuntolainalla korjata samalla tissit.
Oikein kun aloin miettimään niin av-mammojenhan ei tarvitse tisseistäkään huolehtia, koska ne ovat terhakammat kuin silarit vaikka sitä Nico-Coriander-Sinapinsiementä imetetään autokouluun asti.
on niin osuvasti sanottu, onnittelut uusille tisseille.
Minulla on luonnollinen G-kuppi enkä voi käsittää, miksi kukaan haluaisi tämän suuruusluokan rinnat. Vaatteita ion vaikea löytää, liivit maksavat hunajaa ja selkävaivat tekevät elämästä raskasta. Ymmärrän sinällään, että roikkuvat ketunnenät eivät ole kauniit, mutta yli puolen litran implantit kuulostavat liioittelulta.
Minulla on luonnollinen G-kuppi enkä voi käsittää, miksi kukaan haluaisi tämän suuruusluokan rinnat. Vaatteita ion vaikea löytää, liivit maksavat hunajaa ja selkävaivat tekevät elämästä raskasta. Ymmärrän sinällään, että roikkuvat ketunnenät eivät ole kauniit, mutta yli puolen litran implantit kuulostavat liioittelulta.
Ap:lla voi olla pieni ympärys, esim 65, 70. Jolloin rinnatkin on pienemmät, vaikka kirjain olisikin iso.
Tuo C on minusta ihan ihannekoko, mutta makunsa kullakin :) Itselläni muuttui imetysten jälkeen B-kupista D:ksi enkä ymmärrä kuka haluaa vapaaehtoisesti näin isot tai vielä isommat tissit.
F kuppi näyttää jättimäiseltä
Hassua että ajattelette toisinpäin. Minulla on ympärys 80 ja mun F-kuppi näyttää paljon maltillisemmalta kuin esim. Leinan pallot
F kuppi näyttää jättimäiseltä
Hassua että ajattelette toisinpäin. Minulla on ympärys 80 ja mun F-kuppi näyttää paljon maltillisemmalta kuin esim. Leinan pallot
Pienellä ympäryksellä f on pienempi kuin isommalla.
Itselläni muuttui imetysten jälkeen B-kupista D:ksi enkä ymmärrä kuka haluaa vapaaehtoisesti näin isot tai vielä isommat tissit.
t. Mies sieltä jostain.
Suomessa otettu. Karl ludwigilla Jyväskylässä.