Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa mää oon tehny, että mun elämä on tämmöstä?

Vierailija
12.10.2012 |

Muutamaan vuoteen on mahtunu niin paljon paskaa, että tulee väkisin mieleen, että milloin ois mun vuoro kokea jotain hyvää.

Milloin ois mun vuoro saada parisuhde, sellainen, jota jotkut täällä hehkuttavat? Sellainen, jossa on läheisyyttä, seksiä, luottamusta, arjen rakkautta.

Yksin olen ollut liian kauan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä rakkautta etsit?

Jossain uudessa harrastuksessa voisi löytyä samanhenkinen ihminen. Tsemppiä ja jaksamista sinulle (ja elämä pelissä -juttuun kai voi vieläkin liittyä, vaikka ilmoittautuminen jo päättyikin)

Vierailija
2/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä mullakin, mutta kunpa olis vaan yhdestä onnellisesta parisuhteesta kiinni...

Ekana toivoisin, että lapseni säästyisivät pienemmillä murheilla, mutta eipä näin näytä käyvän... suren heidän puolestaan enemmän kuin omaa yksinäisyyttäni.

t. yksin lasten kanssa jo 11v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt miesten väkisin etsimisen, väkisin treffailun, itseni tyrkyttämisen, yhden illan jutut ja baareissa käymisen. Ai niin ja olen jättänyt laihduttamatta! :D

Pyrin olemaan täysin oma itseni. Olen kyllä muuttunut aika vakavaksi ja kyyniseksi, tosin se johtuu tästä yksinäisyydestä ja yksinhuoltajuudesta. Olen väsynyt.

Nyt lapsi on isällään ja olisi niin ihanaa jakaa viikonloppu jonkun kanssa, jota rakastaa. Ja joka rakastaisi mua. Toisaalta, tätä kirjoittaessa tunnen itseni ihan urpoksi, tuntuu niin oudolta ja epätodelliselta ajatella, että muakin joku voisi rakastaa ja haluta. :O

ap

Vierailija
4/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löydät varmasti elämäsi rakkauden ja teidän kaikkien elämä muuttuu paremmaksi.

Vierailija
5/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kukaan kotoa hae.

Vierailija
6/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta samanlaiset fiilikset. Tuntui, että en osaa elää oikein, kun kaikki tuntui niin vaikealta. Sain sitten kyllä parisuhteen, mutta onnettoman sellaisen, ja vasta nelikymppisenä tajusin, että olin ollut masentunut.

Nykyään elämän ulkoiset puitteet eivät ehkä ole kovin ruusuiset, mutta olen aika onnellinen, kun näen kauniita asioita ympärilläni ja pidän itsestäni. Ensimmäinen askel, oli ruveta kuuntelemaan itseä. Onni ei tule ulkopuolelta, se tulee itsestä.

Vierailija
7/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas elän siinä ydinperheessä ja mietin että miksi muut saavat olla onnellisia mutta minä en - miksi toisilla on ihana parisuhde, ja miksi muut joilla ei ole uskaltavat erota ja luottaa siihen, etteivät tuhoa lastensa elämää. Muut tuntuvat selviävän avioerosta, miksi minä kuvittelen että se olisi meidän perheelle maailmanloppu?

Mä niin haluaisin olla joskus yksin, ja tällä hetkellä en tiedä edes olisiko niin väliä jos minua ei kukaan mies rakastaisi. Kunhan saisin voimia olla parempi äiti lapsilleni, jotka minua rakastavat, ja parempi ystävä niille harvoille ystävilleni, joita rakastan.

Vierailija
8/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin soimaan Kaija Koon Kaunis rietas onnellinen! Ehkä siitä vois löytyä oikeaa asennetta elämään. Kaijahan on myös kokenut eron ja selvinnyt siitä. Selvinnyt omanlaiseensa elämään!

Vierailija
9/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia on nyt niin, että tällä hetkellä olen ihan hyvässä kunnossa. Itsetuntoni on kohdillaan, osaan olla terveen itsekäs, tulen hyvin toimeen jne jne.

Olen hyvin sinut itseni kanssa. Enää mun ei tarvitse väkisin esittää mitään mitä en ole. Kaikki tämä on ollut työn ja tuskan takana ja noin viiden vuoden työn tulos. Itsemurhan partaallakin kävin.

Ainut mikä kalvaa, on yksinäisyys ja läheisyyden puute. Olenko jo liiankin vahva ja itsenäinen ettei muhun edes kukaan ihastu?

ap

Ps. Tänään olen liian väsynyt rankan viikon jäljiltä. En jaksa lähteä baariin.

Vierailija
10/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tajua tollasta "huvittele enemmän" juttua.. Mä en jaksa enää juosta baareissa. Mulle on suurempi huvi esim lukea jotain kiinnostavaa kirjaa tai matkustaa tai tehdä käsitöitä kuin heilua kännissä baarissa ja hukata seuraava päivä krapulaan.

Vierailija
11/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lukea kirjaa, no niitä luetaan yksin.

Vierailija
12/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan kohtuuton vaatimus miehelle että hänen pitää tehdä sinut onnelliseksi. Et voi löytää onnellista parisuhdetta jos et itse ole onnellinen.

Vierailija
13/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan kohtuuton vaatimus miehelle että hänen pitää tehdä sinut onnelliseksi. Et voi löytää onnellista parisuhdetta jos et itse ole onnellinen.

Olen onnellinen, mutta yksinäinen. Olen tyytyväinen elämääni kaikilta muilta osin. Nih.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi