Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet valehtelevat että silikonit ei kiinnosta?!

Vierailija
23.10.2012 |

Törmäsin juuri eksääni jolla oli kainalossaan todella feikin näköinen muija (ei millään pahalla..) : napaan asti blondit hiustenpidennykset (huomasi heti että oikeesti lyhyet hiukset), silikonit, tekorusketus, tekokynnet, ripsienpidennykset, hirveästi meikkiä ja kaiken kruunasi mauttomat vaatteet (oikeasti mauttomat, tyyliin kaikki vaatteet leopardikuosia) ei tässä muuten mitään, mutta jäin todella ihmettelemään tätä, koska eksäni aina paasasi kaikille kuinka paljon hän vihaa ripsienpidennyksiä, silikoneja jne. Vähänkä kaksinaamaista?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies, ja minulle kaikki ei-lääketieteellisestä syystä asennetut implantit ovat turn-off. Samoin lävistykset p.l. korvakorut. Tatskat myös yleisesti ottaen, mutta ei välttämättä aina. Riippuu tatskasta, sen paikasta ja kantajasta. Kaikille (=useimmille) ei vaan sovi.

Vierailija
22/38 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni, siskon mieheltä, isältä ja veljeltä (ollaan mökillä) kaikkien heidän mielestään silarit on ihan yhtä hyvät vaatteet päällä.

ilman vaatteita silarit vie 100-0 kosla oikeesti 17 vuotiaan rintoja ei aikunen aaa ku feikkinä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriasi siitä että aina haluaa muttei koskaan saa voi pitää paikkaansa :)

moni nainen jolla ei itsetuntoa ole "vihaa" hyvä kroppaisia ja itseluottamulsn

Vierailija
24/38 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ilmeisen aidosti pidä silikonirinnoista, koska puhuu, että ne eivät ole lopultakaan kovinnterveelliset, voivat hajota ja ties mitä syöpää tulee. Näin hän arvioi silareita ja sanoo niistä puhuttaessa, että hyi yök, inhottaa ajatellakin! Säälii niitä, jotka ottavat silarit, ja minä olen meillä se, joka joskus puolustelee silareiden ottajia, kuten eräs tuossa aiemmin kertoi itsestään, että kun ei ole ollenkaan rintoja tai tyhjät pussit, niin ymmärrän! Mies ei kuulumma ymmärrä sittenkään! Niin, ja itselläni on luomut ja tykätyt sellaiset, vaikka jo vähän rupsahtaneet iän ja imetysten takia. Mutta rakkaat tuntuvat olevan!

Tuolla ap:n miehellä näyttää olevan joku kriisi, kun pitäny joku horon näköonen saada kainaloonsa, ikäänkuin sillä loukatakseen exäänsä. Erittäin typerä mies! Jouti mennäkin exänsä elämästä! Arvostaa ulkokuorta, vaikka muuta väitti!

Vierailija
25/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:36"]Kysyin mieheltäni, siskon mieheltä, isältä ja veljeltä (ollaan mökillä) kaikkien heidän mielestään silarit on ihan yhtä hyvät vaatteet päällä.

ilman vaatteita silarit vie 100-0 kosla oikeesti 17 vuotiaan rintoja ei aikunen aaa ku feikkinä :)

[/quote]

Onneks oon itte vasta 17-vee ja voin nauttii omista rinnoista vielä kun nää on ihanan kiinteet ja terhakat :3

Vierailija
26/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:57"]Silikonit eivät kuitenkaan ole mitkään rinnat.

Samoin kuin aurinkorannalta ostettu feikki-Vuittoni ei ole mikään aito oikea Vuittoni.

[/quote]

Niin mutta se on kuitenkin laukku.

Vierailija
27/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle, kuka mitäkin saastaa elimistöönsä tunkee. Oma valinta. Jos tämä on joku ihannemalli, niin olkoon sitten. Tuntuu kyllä, että elämässä on jotain hukassa, jos tissien koko ja muoto on niin pinnalla... No, tämä vaan yhden ihmisen mielipide.

Vierailija
28/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen tuota tilannetta toisin päin niin voisin hyvinkin kuvitella että jos eroasin (en ole eroamassa), niin voisin "huvin vuoksi kokeilla" jotain liian nuorta, ylilihaksikasta, feikkirusketettua miestä, vaikka en missään nimessä sen näköisistä pidäkään enkä ikinä kuvittelisi että sen näköisestä saisi vakavastiotettavan puolison. Saattaisihan sitä sitten yllättyä ja todeta että tuo miesbibona pitämäni tyyppi olisi oikeasti kiva ja fiksu.

Ehkä tuollaista miestä pitäisi tilaisuuden tullen kokeilla jo siitäkin syystä, että en oikeasti uskoisi sellaista ikinä saavani. Enkä kyllä haluaisikaan, mutta kuitenkin... :)

Vierailija
29/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte, onko jollain silarit? En minä ainakaan sitä pysty arvioimaan kuin tökeröimpien kohdalla. Eiköhän ne tehdä nykyään tosi hyvin, eikä ne ole mitään palloja jotka törröttää eteenpäin rintakehästä. Olen varma, ettei 70% nykyisistä silareista ole mitenkään nähtävissä päältäpäin, kun leikkaustekniikka on kehittynyt niin paljon. Siis kun on uikkarit tai muut vaatteet päällä.

Vierailija
30/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 04:31"]

Ihan sama mulle, kuka mitäkin saastaa elimistöönsä tunkee. Oma valinta. Jos tämä on joku ihannemalli, niin olkoon sitten. Tuntuu kyllä, että elämässä on jotain hukassa, jos tissien koko ja muoto on niin pinnalla... No, tämä vaan yhden ihmisen mielipide.

[/quote]

Komppaan, en vaan diggais mitään ylimääräisiä kemikaaleja ja aineita kehossa. Ihan sama onko silikonii, botoxii, restalynee whatever. Samoin mietin paljon mitä laitan suustani sisään, vielä paljon tärkeempää. Kyllä kai se kertoo jotain tästä nykyajasta, jos ihmiset haluu näyttää joltain muulta kuin itseltään?

Kaunista Keaki-ikää ja vanhuutta, luonnollisesti. Toki kaikki nuoret ihmiset ovat kauniita ihan ittesseen...

Vierailija
31/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 07:35"]Mistä tiedätte, onko jollain silarit? En minä ainakaan sitä pysty arvioimaan kuin tökeröimpien kohdalla. Eiköhän ne tehdä nykyään tosi hyvin, eikä ne ole mitään palloja jotka törröttää eteenpäin rintakehästä. Olen varma, ettei 70% nykyisistä silareista ole mitenkään nähtävissä päältäpäin, kun leikkaustekniikka on kehittynyt niin paljon. Siis kun on uikkarit tai muut vaatteet päällä.

[/quote]

Erotan silarit kyllä 90% varmuudella. Kyllä ne vain näkee. Muoto on se varmin tapa tuntea. Ihan sama onko pyöreät vai pisaraimplantit, muoto on silti jotenkin hiukan liian täydellinen ja rinnan kaaret hukassa. Itsekin haluaisin implantit, mutta koska itse erotan ne muilla naisilla, pelkään, että kaikki huomaisivat myös minun käyttävän implantteja.

Vierailija
32/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 07:35"]

Mistä tiedätte, onko jollain silarit? En minä ainakaan sitä pysty arvioimaan kuin tökeröimpien kohdalla. Eiköhän ne tehdä nykyään tosi hyvin, eikä ne ole mitään palloja jotka törröttää eteenpäin rintakehästä. Olen varma, ettei 70% nykyisistä silareista ole mitenkään nähtävissä päältäpäin, kun leikkaustekniikka on kehittynyt niin paljon. Siis kun on uikkarit tai muut vaatteet päällä.

[/quote]

Uimarannalla pystyy erottamaan aidot ja silarit. Silarit ei "valu" sivuille selinmakuulla vaan törröttävät suoraan ylöspäin. Eilen rannalla bongasin kahdet ihan vahingossa (tämä siis Hesassa)

Vierailija
33/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haluttaisi kyllä kokeilla miltä ne tuntuu, kun en ole koskaan päässyt hypistelemään. En ole kyllä tuoretta 17-kesäistäkään kokeillut, että siihen suuntaan ei ole vertailukohtaa.

Ilmoittautukaa kaikki halukkaat sellaisten omistajat. Ja mulla on iso piha, sinne mahtuu pidempikin jono halukkaita esittelijöitä.

Vierailija
34/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2012 klo 10:00"]

Törmäsin juuri eksääni jolla oli kainalossaan todella feikin näköinen muija (ei millään pahalla..) : napaan asti blondit hiustenpidennykset (huomasi heti että oikeesti lyhyet hiukset), silikonit, tekorusketus, tekokynnet, ripsienpidennykset, hirveästi meikkiä ja kaiken kruunasi mauttomat vaatteet (oikeasti mauttomat, tyyliin kaikki vaatteet leopardikuosia) ei tässä muuten mitään, mutta jäin todella ihmettelemään tätä, koska eksäni aina paasasi kaikille kuinka paljon hän vihaa ripsienpidennyksiä, silikoneja jne. Vähänkä kaksinaamaista?

[/quote]

eivät valehtele, olet idiootti. olen mies eikä silarit kiinnosta pätkääkään, 99.9% silareista on rumia, luonnottomia ja täysin itsestäänselvyyksiä. kertoo heikosta itsetunnosta vetää silarit, eikä kukaan halua ongelmapakkausta heikolla itsetunnolla.  eikä ne muuta sun geenejä että jos haluaa saada lapsia ei tiedä minkä näköisiä tulee aidosti  

Vierailija
35/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset valehtelee ettei koolla ole väliä?

Vierailija
36/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoni on ihan jees kylppärissä laattojen saumoissa. Mutta jotkut silikonipallot rintakehällä ihan kamalan näköiset.

Vierailija
37/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2012 klo 13:18"]

suoraan mulle , kun lopetin imetyksen, että ota silikonit. en tietenkään ottanut, mutta monta kertaa sitä pyysi ja tarjoutui jopa maksamaan. se nyt vain ei ole mun juttu, elämässä on niin paljon muutakin, mihin voi laittaa rahaa. sitä paitsi en tykännyt siitä, että hän jotenkin arvosti minua vähemmän, kun rinnat imetyksen myötä pienenivät.

[/quote]

Tuskin yksikään mies rintojen pienemistä kammoaa, vaan niiden tyhjenemistä. Eihän se nahka siitä mihinkään imettäessä pienene, vaan sisältö häviää. Minulle miehenä on aivan yks ja sama, onko rinnat pienet vai isot, kunhan ne eivät ole tyhjät nahkapussit. Minulla miehenä siis ei ole myöskään roikkuvia rintoja vastaan mitään, kunhan siellä sisällä on edes jotain. Siltikin, ne tyhjät pussitkin on paremmat, kuin pigotettu kumipallo. Ehkä jotkut sopivan löysäksi jätetyt maltilliset silarit saattaisin jotenkin hyväksyä, mutta lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että saa olla käytännössä täysin tyhjät nahkapussit, ennen kuin silarit menee edes teoriassa luomujen edelle ja silloinkin silarien tarvii olla 110 prosenttisesti onnistuneet, eli maltilliset, pehmeät ja muutenkin mahdollisimman aidon oloiset ja tuntuiset.

Vierailija
38/38 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Kyllä menee taas naurettavaksi. Yleensä naiset kuvittelee, että heillä on oikeus päättää mitä mies saavat pitää seksikkäänä. Nyt mennään jo toisiin sfääreihin, kun päätetään miehen puolesta (miehen omaa mielipidettä vastaan), että se kusipää tykkää kuitenkin silikoneista. Ja taas saadaa pitkä aihe tyhjästä ja saadaan mätkittyä olkiukkoa.