Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka mielestä "Vain Elämää" -ohjelma on nolo

Vierailija
22.10.2012 |

Tunnen myötähäpeää, kun osallistujat kehuvat ja kiittelevät toisiaan. Varsinkin Neumaann on supernolo.

Onko meitä muita, jotka eivät pidä ohjelmasta?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa itse valita, mitä katsoo.

En kyllä ymmärrä näitä keskusteluja, joissa sitä arvostellaan. Jos minä en pidä jostain ohjelmasta, en katso sitä. En silloin liioin tiedä ohjelmasta riittävästi, että voisin ryhtyä sitä muille arvostelemaankaan.

Miksi te, joiden mielestä se on niin ällö, sitten katsotte sitä, ja tulette tänne arvostelemaan?

Vierailija
42/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää, kun osallistujat kehuvat ja kiittelevät toisiaan. Varsinkin Neumaann on supernolo. Onko meitä muita, jotka eivät pidä ohjelmasta?

oletko miettinyt terapiaa..jäät nimittäin paljosta paitsi.

tunneköyhää ihmistä..hyvä niin. Veikkaampa, että lapsuudenkodista niitä löytyy teillä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mä muistan kuinka mä ratsastin..."

ÖÖÖ, yök?

yksi tähän asti parhaista esityksistä ohjelmassa.

Vierailija
44/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa itse valita, mitä katsoo. En kyllä ymmärrä näitä keskusteluja, joissa sitä arvostellaan. Jos minä en pidä jostain ohjelmasta, en katso sitä. En silloin liioin tiedä ohjelmasta riittävästi, että voisin ryhtyä sitä muille arvostelemaankaan. Miksi te, joiden mielestä se on niin ällö, sitten katsotte sitä, ja tulette tänne arvostelemaan?

Ohjelmistakin voidaan keskustella. Ei tuo ohjelma ole niin pyhä. Lisäksi ohjelmatarjonta on niin huono, että usein joutuu neuloessa katsomaan huonojakin ohjelmia.

Vierailija
45/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ei varmaan ole itseäsi kovasti koskaan kehuttu jos se tuollaista sinussa aiheuttaa.

Ei ohjelmaformaattiin kuulu, että muut sanoisivat, että voe voe Pertti, nyt ei oikein onnistunut...

Hänen ritarinlyömisensä oli aivan myötähäpeää aiheuttavia kohtia... Oikein puistattaa.

Pääsisinpä kanssasi pitämään hauskaa! Luoja miten kuivakka voit olla :D! Et ymmärrä siis huumoria, etkä lukea tilanteita. Nipa on huippu!

Vierailija
46/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistakin voidaan keskustella. Ei tuo ohjelma ole niin pyhä. Lisäksi ohjelmatarjonta on niin huono, että usein joutuu neuloessa katsomaan huonojakin ohjelmia.

eikä tämä ohjelma ole pyhä, enkä tarkoittanut pelkästään tätä ohjelmaa.

Minä en onnekseni "joudu" koskaan katsomaan ohjelmia, joista en pidä. Meillä on tallentava digiboksi, ja voin jopa sulkea telkkarin, vaikka neuloisinkin.

Vierailija
47/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ei varmaan ole itseäsi kovasti koskaan kehuttu jos se tuollaista sinussa aiheuttaa.

Ei ohjelmaformaattiin kuulu, että muut sanoisivat, että voe voe Pertti, nyt ei oikein onnistunut... Hänen ritarinlyömisensä oli aivan myötähäpeää aiheuttavia kohtia... Oikein puistattaa.

Pääsisinpä kanssasi pitämään hauskaa! Luoja miten kuivakka voit olla :D! Et ymmärrä siis huumoria, etkä lukea tilanteita. Nipa on huippu!

Minustakin tuo oli vaivaannutavaa katseltavaa.

Vierailija
48/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tämä ohjelma ole pyhä, enkä tarkoittanut pelkästään tätä ohjelmaa. Minä en onnekseni "joudu" koskaan katsomaan ohjelmia, joista en pidä. Meillä on tallentava digiboksi, ja voin jopa sulkea telkkarin, vaikka neuloisinkin.

minusta on ihan kiinnostava kuulla, miten ihmiset kokevat erilailla eri ohjelmat.

Vierailija
49/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne kertoi siitä jostain ihmeen vihreästä tulipallosta. Muutenkin Jonne tuntui vähän liikaa nuoleskelevan Nipaa, mutta suotakoon se hänellä, kun Nipa kerran on hänen suuri sankarinsa.

Vierailija
50/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ohjelmaformaattiin kuulu, että muut sanoisivat, että voe voe Pertti, nyt ei oikein onnistunut... Hänen ritarinlyömisensä oli aivan myötähäpeää aiheuttavia kohtia... Oikein puistattaa.

Etkö ihan totta ole ikinä itse villiintynyt, antanut palaa hetken mielijohteesta, kun olet ollut pitämässä kavereittesi kanssa hauskaa? Siis tehnyt jotain, käynyt heittämässä karaokebiisin vaikka et osaa pätkääkään laulaa tms. Tehnyt jotain, mikä menee täysin yli? Jos vastauksesi on "en", en voi sinua auttaa..et ilmeisesti tiedä mitään hetkessä elämäisestä. Otan osaa siinä tapauksessa, elämäsi täytyy olla karun ankea :(.

Vierailija
51/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ihan totta ole ikinä itse villiintynyt, antanut palaa hetken mielijohteesta, kun olet ollut pitämässä kavereittesi kanssa hauskaa? Siis tehnyt jotain, käynyt heittämässä karaokebiisin vaikka et osaa pätkääkään laulaa tms. Tehnyt jotain, mikä menee täysin yli? Jos vastauksesi on "en", en voi sinua auttaa..et ilmeisesti tiedä mitään hetkessä elämäisestä. Otan osaa siinä tapauksessa, elämäsi täytyy olla karun ankea :(.

Jos kaikilla, jotka eivät lämpene tuolle ohjelmalle on karu ja ankea elämä niin kai se sitten niin on :) Pidän mieluusti karun elämäni.

Vierailija
52/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin Cheek esittää muiden kappaleita paremmin kuin omiansa. Katri Helena on niin upea. Pienenä katsottiin saunan jälkeen lauantaitansseja. -Minusta on ehkä tullut vanha. TV:a ei ole pakko katsoa jos ei huvita?

Vierailija
53/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin Cheek esittää muiden kappaleita paremmin kuin omiansa. Katri Helena on niin upea. Pienenä katsottiin saunan jälkeen lauantaitansseja. -Minusta on ehkä tullut vanha. TV:a ei ole pakko katsoa jos ei huvita?

Ei tietystikään ole pakko katsoa, mutta ensiksi täytyy katsoa, että kannattako katsoa ;)

Vierailija
54/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana ja mielenkiintoinen ja onnistunut formaatti. Jopa mies tykkää siitä :-)

Vierailija
55/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne kertoi siitä jostain ihmeen vihreästä tulipallosta. Muutenkin Jonne tuntui vähän liikaa nuoleskelevan Nipaa, mutta suotakoon se hänellä, kun Nipa kerran on hänen suuri sankarinsa.

poju tainnu olla vähän väsynyt, ellei psykoosin partaalla. Hirveää.

Vierailija
56/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan en sitä ymmärrä miksi jonne aaron on tuossa seurassa, kivan oloinen ja näköinen mutta riittääkö ura ja meriitit."

??? Jonne nyt on tuosta porukasta se kansainvälisesti menestynein ja suosituin.

Mutta ei tosiaan mikään takahikiän humppakarnevaalien jokakesäinen pääesiintyjä tai Syksyn Sävelen vakiokasvo, se on totta.

Voi elämä. Tutkipa vähän aihetta Negative.

Vierailija
57/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi super tylsä. Artistit ovat todella huonoja ja 'kuluneita'.

Vierailija
58/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi super tylsä. Artistit ovat todella huonoja ja 'kuluneita'.

Vierailija
59/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se ohjelman slogankin naurattaa: "Artistit aidoimmillaan, toistensa biisejä tulkiten" tms. Tsiisus!

Ja just tuollaisia "semitähtiä" kaikki tyynni, eikä tänä päivänä vissiin pysty tekemään mitään musaohjelmaa ilman Neumannia??? Puolitoista jaksoa jaksoin katsoa, se riitti tuosta ideasta.

Vierailija
60/61 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmaa puoli tuntia ja se riitti, myötähäpeä oli suuri. Minkäs teet, olen vähän estynyt ollut aina. Ehkä terapian tarpeessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme