Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka mielestä "Vain Elämää" -ohjelma on nolo

Vierailija
22.10.2012 |

Tunnen myötähäpeää, kun osallistujat kehuvat ja kiittelevät toisiaan. Varsinkin Neumaann on supernolo.

Onko meitä muita, jotka eivät pidä ohjelmasta?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin Jonne ja Erin ovat ihania.

Vierailija
2/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ei varmaan ole itseäsi kovasti koskaan kehuttu jos se tuollaista sinussa aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en ole kanssasi samaa mieltä. Silti koen ohjelman epäluontevaksi joiltain osin, esim. se lasinkilistely merkkinä tulevasta performanssista on teennäinen ja vaivaannuttava. Neumann on väsähtänyt, sammuneen tähteyden lannistama ikääntynyt mies. Ymmärrän jos hänen on enää vaikeaa saavuttaa suuria liikutuksen tunteita tai voimakkaita elämyksiä.

Vierailija
4/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole niin varma, ovatko artistit nauttineet ohjelman nauhoituksista, vai onko ollut pikemminkin projekti, johon tuli vain lähdetyksi mukaan ja pakko viedä loppuun.

Vierailija
5/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen jo innolla ensi perjantain jaksoa, kun muut esittävät Cheekin biisejä.

Vierailija
6/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen onnistunut ohjelma.

Vierailija
7/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin åositiivisesti yllättynyt ohjelmasta. sympaattisia tyyppejä ja hyvin vedettyjä biisejä.

ihan en sitä ymmärrä miksi jonne aaron on tuossa seurassa, kivan oloinen ja näköinen mutta riittääkö ura ja meriitit.

neumann on tehnyt uskomattoman hienoja biisejä ja vetänyt omaa tyyliä 80-luvun suomessa, siihen ei moni ole pystynyt. kaija koon laulutaodot yllätti myös.

Vierailija
8/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin åositiivisesti yllättynyt ohjelmasta. sympaattisia tyyppejä ja hyvin vedettyjä biisejä. ihan en sitä ymmärrä miksi jonne aaron on tuossa seurassa, kivan oloinen ja näköinen mutta riittääkö ura ja meriitit. neumann on tehnyt uskomattoman hienoja biisejä ja vetänyt omaa tyyliä 80-luvun suomessa, siihen ei moni ole pystynyt. kaija koon laulutaodot yllätti myös.

Vierailija
9/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on siellä kuin jollain riparilla tai muulla leirillä, sellaisessahan syntyy tuommoinen harhainen yhteenkuuluvuuden tunne, kilpaa kehuvat toisiaan ja tunnetilat korostuvat. Mutta kiva puoli ohjelmassa se, että näytetään pätkiä artistien matkan varrelta ja kappaleet saavat uusia sovituksia.

Vierailija
10/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ei varmaan ole itseäsi kovasti koskaan kehuttu jos se tuollaista sinussa aiheuttaa.

Ei ohjelmaformaattiin kuulu, että muut sanoisivat, että voe voe Pertti, nyt ei oikein onnistunut...

Hänen ritarinlyömisensä oli aivan myötähäpeää aiheuttavia kohtia... Oikein puistattaa.

Vierailija
11/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Katri Helena ei osaa yhtään tehdä biiseistä omia, enkä ymmärrä miten ne jaksaa joka ilta juoda alkoa.

Erin on loistava kaunis ihana heleä-ääninen taituri!

Vierailija
12/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Katri Helena ei osaa yhtään tehdä biiseistä omia, enkä ymmärrä miten ne jaksaa joka ilta juoda alkoa. Erin on loistava kaunis ihana heleä-ääninen taituri!

Vierailija
13/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ohjelmaformaattiin kuulu, että muut sanoisivat, että voe voe Pertti, nyt ei oikein onnistunut... Hänen ritarinlyömisensä oli aivan myötähäpeää aiheuttavia kohtia... Oikein puistattaa.

Mun mielestä Nipa ei herättänyt mitään häpeää. Ehkä meillä on erilainen huumori ja elämänkatsomus.

Vierailija
14/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja että hänellä on suloinen olemus, ääni ja luonne!

Vierailija
15/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muutkin ok.

Vierailija
16/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ohjelmaformaattiin kuulu, että muut sanoisivat, että voe voe Pertti, nyt ei oikein onnistunut... Hänen ritarinlyömisensä oli aivan myötähäpeää aiheuttavia kohtia... Oikein puistattaa.

Mun mielestä Nipa ei herättänyt mitään häpeää. Ehkä meillä on erilainen huumori ja elämänkatsomus.

Vierailija
17/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipa on ihan oikeesti aika väsynyt mies. Voin kuvitella, että hän itsekin katselee haikeana nuorta (hoikkaa ja energista) Neumannia.

Naiset ovat olleet varsin yllätyksettömiä, mutta kivoja omalla tavallaan. Katri Helenan ääni vetää viimeisiään, tykkäsin silti Vanha nainen hunningolla -biisistä.

Vierailija
18/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipa on ihan oikeesti aika väsynyt mies. Voin kuvitella, että hän itsekin katselee haikeana nuorta (hoikkaa ja energista) Neumannia.

Naiset ovat olleet varsin yllätyksettömiä, mutta kivoja omalla tavallaan. Katri Helenan ääni vetää viimeisiään, tykkäsin silti Vanha nainen hunningolla -biisistä.

hänen ulkoisesta vetovoimastaan (tms. kuka muistaa?) on edes puolet vielä jäljellä. Äänessä oli todella haikeutta ja ehkä katkeruuttakin. Mun kävi sääli.

Vierailija
19/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen 35. Ehkä olen vanha sielu, ehkä vain vanha fani, mutta silti voisin sanoa kuten Jonne, että voisin laulaa minkä Dingon laulun tahansa.

Vierailija
20/61 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne on mahtava ja yllättäen olen tykännyt myös Cheekistä. Muusikoiden kanssakäynti keskenään tuo mieleen nuoruuden omat kokemukset.

Neumann on jokseenkin katkeroituneen oloinen herra. Hänessä on jotain samaa kuin Simo Salmisessa. Toivoisin, että Neumann voisi päästä jotenkin eteenpäin ja löytää ilon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi