Olenko ainoa, jonka mielestä "Vain Elämää" -ohjelma on nolo
Tunnen myötähäpeää, kun osallistujat kehuvat ja kiittelevät toisiaan. Varsinkin Neumaann on supernolo.
Onko meitä muita, jotka eivät pidä ohjelmasta?
Kommentit (61)
Nipa on ihan oikeesti aika väsynyt mies. Voin kuvitella, että hän itsekin katselee haikeana nuorta (hoikkaa ja energista) Neumannia. Naiset ovat olleet varsin yllätyksettömiä, mutta kivoja omalla tavallaan. Katri Helenan ääni vetää viimeisiään, tykkäsin silti Vanha nainen hunningolla -biisistä.
hänen ulkoisesta vetovoimastaan (tms. kuka muistaa?) on edes puolet vielä jäljellä. Äänessä oli todella haikeutta ja ehkä katkeruuttakin. Mun kävi sääli.
sellaisia biisejä, jotka ovat jääneet elämään. Niitä lauletaa Karaokeissa, niitä jopa käännetään mulle kielille (Rahutu Tuhkatriinu = Levoton Tuhkimo ja ollut hitti myös Virossa).
Nipa on ihan oikeesti aika väsynyt mies. Voin kuvitella, että hän itsekin katselee haikeana nuorta (hoikkaa ja energista) Neumannia. Naiset ovat olleet varsin yllätyksettömiä, mutta kivoja omalla tavallaan. Katri Helenan ääni vetää viimeisiään, tykkäsin silti Vanha nainen hunningolla -biisistä.
hänen ulkoisesta vetovoimastaan (tms. kuka muistaa?) on edes puolet vielä jäljellä. Äänessä oli todella haikeutta ja ehkä katkeruuttakin. Mun kävi sääli.
sellaisia biisejä, jotka ovat jääneet elämään. Niitä lauletaa Karaokeissa, niitä jopa käännetään mulle kielille (Rahutu Tuhkatriinu = Levoton Tuhkimo ja ollut hitti myös Virossa).
Ja hän ei olisi millää halunut entaa viroilaisen tehdä tuota Rahutu Tuhkatriinua.
Minusta Nipa on perusesimerkki ihmisestä, jok aei osaa siirtyä etiäpäin vaan jää lillumaan, johonkin joka on jo todellakin ohi.
Ja hän ei olisi millää halunut entaa viroilaisen tehdä tuota Rahutu Tuhkatriinua.
Minusta Nipa on perusesimerkki ihmisestä, jok aei osaa siirtyä etiäpäin vaan jää lillumaan, johonkin joka on jo todellakin ohi.
vastaavaa ei ole ollut eikä ole tullut. Onko ihme jos Nipan olo on ontto, ensin häntä jumaloitiin ja sitten pikkuhiljaa unohdettiin kokonaan.
ohjelma on ihaninat mitä on tullut siis vuosiin telsusta! Erin on suloinen ja laulaa kuin enkeli ja muutkin on ihania. Mielenkiintoinen kokoonpano eri-ikäisiä ja genreisiä laulajia. Tosi hyvä formaatti ja onnistunut toteutus Joka jaksossa olen itkenyt ja nauranut, ilakoinut, muistellut, laulanut mukana...mahtavaa!
mainitse, kuinka elähtäneen ja turvonneen näköinen jari sillanpää on??
Erityisen hyvin tuon eron miesten välillä huomasi, kun lauloi dueton neumannin kanssa.. Punoitti ja oli uskomattoman lihava. Jos olisi pitänyt ulkonäön puolesta arvata kummalla on ongelmaa vaikkapa kuningas alkon kanssa, ei se olisi ollut neumann :-/
Sillanpää näytti paljon vanhemmaltakin kuin nipa. Onkohan heillä paljonkin ikäeroa?
ihana ohjelma! Kaikki he ovat niin ihania! Varsinkin Kaija Koo! :)
Tuommosia ohjelmia saisi olla enemmänkin! Aitoa meininkiä eikä mitään showta taikka ainaista kiroamista, ryyppäämistä, seksiä, väkivaltaa.. näitä riittää muutenkin!!
Tuota Nipan haukkumista mä en ymmärrä. Mies vaikuttaa ihan tervejärkiseltä ja laulaakin ihan ookoosti omalla tavallaan. Onko tässä vain taas käynyt niin, että haukutaan, kun muutkin haukkuu.
Ihanan hyväntuulinen, tykkään :)
Ainoa negatiivinen yllätys on ollut Cheek. Siis ei se, miten hän muiden biisejä tulkitsee, vaan hänen persoonansa. Kuten itsekin sanoi, pelkää heittäytyä. Tärkeintä tuntuu olevan, ettei vaan näyttäisi hassulta tai olisi muuten "nolo". Luulin ensin, että kyse on nuoruuden epävarmuudesta, mutta mieshän on kolmikymppinen! Ja esiintyvä artisti! Miten voi olla noin epävarma itsestään...
Tunnen myötähäpeää, kun osallistujat kehuvat ja kiittelevät toisiaan. Varsinkin Neumaann on supernolo. Onko meitä muita, jotka eivät pidä ohjelmasta?
oletko miettinyt terapiaa..jäät nimittäin paljosta paitsi.
ihanan lämmintunnelmainen. Kaikki saa vuorollaan olla esillä, kukaan ei ole päällepäsmärinä. Ei liioin ole kilpailua, eikä ketään pudoteta. Siis mahtava formaatti ja kiva katsoa.
Joistakin tykkään enemmän, joistakin en niin paljon, mutta ikävää, että tästäkin pitää niitä kimppahaukkumisia täällä harrastaa. Minusta ne kaikki ovat kuitenkin hyviä tyyppejä omalla tavallaan.
Tunnen myötähäpeää, kun osallistujat kehuvat ja kiittelevät toisiaan. Varsinkin Neumaann on supernolo. Onko meitä muita, jotka eivät pidä ohjelmasta?
Tuota Nipan haukkumista mä en ymmärrä. Mies vaikuttaa ihan tervejärkiseltä ja laulaakin ihan ookoosti omalla tavallaan. Onko tässä vain taas käynyt niin, että haukutaan, kun muutkin haukkuu.
sen sijaan Nipan väsynyttä eläytymistä on kyllä ihmetelty. Sun asenteesi puolestaan on sellainen että sinä yksin olet oikeassa ja muut ajattelevat jotenkin väärin, aika kummallista tuokin...
sen sijaan Nipan väsynyttä eläytymistä on kyllä ihmetelty. Sun asenteesi puolestaan on sellainen että sinä yksin olet oikeassa ja muut ajattelevat jotenkin väärin, aika kummallista tuokin...
Ei osaa laulaa, mitä tuokin siellä tekee, jämähtänyt menneisyyteen jne. jne. Mitä tuo on jos ei haukkumista?
tunneköyhää ihmistä..hyvä niin. Veikkaampa, että lapsuudenkodista niitä löytyy teillä lisää.
"Ja mä muistan kuinka mä ratsastin..."
ÖÖÖ, yök?
On todella teennäinen ohjelma. Kaikki kappaleet on vaan pakko kehua.
sanoa ja kuulla jotain negatiivista toisista.
sanoa ja kuulla jotain negatiivista toisista.
Kyllä vähemmälläkin hymistelyllä pärjättäisiin. Turhan YLIkehumisen vastalohta ei ole haukkuminen.
Sellaista: "tässäkö se nyt kaikki oli".