Autossa paneminen
onko antaa asentovinkkejä miten voisi naida autossa? Mulla on suhde yhteen ukkomieheen ja me tavataan/naidaan kerta viikkoon, yleensa on paikka järjestynyt mutta tosi usein ei oo muuta paikkaa kun auto (pieni semmoinen) ja sit se menee aina siihen että mä vaan otan suihin.. sekin on ihan kivaa mutta mies haluaisi naida oikeesti.. miten se onnistuisi autossa.?
Kommentit (24)
Vaimoni sanoi sillain tehneensä kaverinsa kanssa jokunen vuosi sitten. Ainakin Takaapäin oli kaveri jyystänyt
Jos keli ja paikka sallii niin apukuskin puoleinen ovi auki ja nainen penkillä ja mies saa painaa siitä varsin hyvin edestä tai takaa ja jos keli on huono niin takapelilla niin että siirrätte etupenkit niin eteen kuin mahdollista niin taakse jää mulkavasti tilaa pienemmäskin autossa.
Nainen päällä on yksi vaihtoehto monista.
Tästä tulikin vanha hyvä juttu mieleen, kun just ajokortin saaneena olin panemassa yhtä pikkupillua metsäautotiellä takapenkillä. No hommat loppuun ja taas etupenkille ja kliks, kaikki ovet olivat lukossa. Onneksi takaluukku oli auki, niin kaadoin takapenkin selkänojan ja aukaisin oven. Olisi ollut pitkä matka kävellä hakemaan vara-avainta. Niin panimme niin, että tyttö oli sylissä selkä minuun päin.
takapenkillä. Mukava päätös metsäreissulle.
onks tääl joku apukoulumeininki menossa....???
Ite panen sillai et naisen naama etupenkin takaisella lattialla ja jalat minun olkapäilläni. eukko se vähä välii jäpättää että eikä voitas kokeilla erilaista asentoa, mutta miks rikkoa toimivaa systeemiä ku tuntuu nii hyvälle
Hankkikaa isompi auto. Mun V70 volvossa oikean puolen etupenkin saa niin taanse että voin olla polvillani lattialla. Penkin selkänoja on taitettuna ja naiselle on täyspitkä makuutila.
Nuoleminenkin tuossa onnistuu. Kaikki vaatteet usein lentää kaikki sikinsokin takapenkille ja siinä ajassa ikkunat ehtivät mennä huuruun. Vaimo on joskus ihmetellyt ylimääräisiä naisten vaatekappaleita autossani.
Takapenkille on syytä varata pyyhkeitä, paperia, viinilasit ja viiniä ym.
Hyvin autossa pystyy nussimaan se on mielikuvituksesta kiinni.avovaimon kanssa harrastetaan sitä useasti.viimeksi nussittiin camaron pelkääjän paikalla oman kylätien varressa ja oli vielä videokamera jalustalla auton vierellä.ensin avovaimoni jalat levällään etupenkillä minä nuolin ja panin pillua vuorotellen sitten minä penkille ja vaimo ratsaille.Lopuksi kultani nelinkontin herkullinen perse😋 ovesta ulospäin minä nojasin autoa vasten levitin hänen pakaroita ja työnsin kullini sisään.siinä paneskeltiin aamuyöstä aika kauan.että hyvin mahtuu autossa naimaan.yksi asia siinä vähän nolotti kun Aamulehden jakaja polki siihen paikalle ja otti kännykällään kuvan.kylä on vaan niin pieni että kaikki tuntee toisensa mutta kivaa oli ja tuli hyvä kotivideo.ei kun kaikki harrastamaan autopanoja eikä vaan makkari .
Kyllähän nyt autossa on helppo harrastaa seksiä. Me ollaan harrastettu miehen kanssa seksiä moottoripyöränpäälläkin motarin levikkeellä täydet ajokamat päällä.
En menis panemaan autossa. Se vitun haju ei katoa autosta ikinä.
Ratsastaminen onnistuu ahtaassakin autossa.
Onko tämä aikuisten vai teinien saitti?
Olen kuullut jutun, jossa nainen potki tuulilasin kokonaisena irti etupenkillä selällään ollessaan. Vanhoissa autoissa lasi lähtikin tiivistestään. Nykyäänhän ne on liimattu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut jutun, jossa nainen potki tuulilasin kokonaisena irti etupenkillä selällään ollessaan. Vanhoissa autoissa lasi lähtikin tiivistestään. Nykyäänhän ne on liimattu.
Kysyn tarkennuksena:
- milloin kuulit?
- keneltä?
- missä ja milloin tapaus sattui?
- minkä merkkinen auto oli?
- kerrot että kyseessä oli vanha auto, miltä vuodelta tämä ko. tapauksen auto oli?
Vastauksia odottaessa
Kerran kamapäissä purin liftaria autossa kaulaan, tuli sellaiset hassut vainot päälle. Oltiin siinä juuri jyystämässä. No nyt mä pääsen pois puolentoista vuoden päästä. Eli jos joku haluaa kirjoitella, niin privana viestiä. (Oon ollu kuivilla melkeen koko ajan)
Pienten lasten äidit eniten petettyjä.Hyvin onnistui ukkomiehen kanssa jolla pikkuvaimo ja lapset kotona.
Itse ostin farmari auton jossa takapenkit kipattuna on takana melkein 2 metriä tilaa. Puhallettavan patjan, kumit, liukkarit, talouspaperit ja käsiraudat saa hyvin piiloon tavaratilan muovipussiin. Takaapäin ei pysty oikein hyvin panemaan koska katto on matala, mutta melkein kaikki muut asennot onnistuu erittäin hyvin.
no ei kyllä oo! vitsin urpo oot jos luulet että täällä vitsaillaan! sano mieluummin joku idea joka auttaa näitä autopanijoita.
Katolla.
Eikö siinä autossa saa penkkejä kaadettua? Vai onko niin, että rakastajasi vaimo on nimenomaan ja sattuneesta syystä valinnut juuri sen auton?