Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen ei pidä tehdä aloitetta, nyt sen tiedän

Vierailija
22.10.2012 |

en olisi tätäkään uskonut ennen kuin itse koin. lähestyin erästä miestä tavoistani poiketen, mies on kyllä kiinnostunut, mutta koko homma on ihan vinksahtanut. mies odottaa että teen lähestymiset ja esittää jotain vaikeasti tavoiteltavaa sitoutumiskammoista prinsessaa.

tosin sanoen miehen kiinnostus ei ollut tarpeeksi suurta että olisi tarttunut vihjeisiin itse ja nyt kuvittelee pullistuneella egollaan, että on joku taivaan lahja mulle.

ja olen viehättävä nainen jolla on vientiä muutenkin, ajattelin nyt tässä tapauksessa auttaa( olla itse rohkea) ei niin ulospäinsuuntautunutta miestä, jonka kiinnostus oli tullut selväksi.

kirjoitin tämän kommentin jo toiseen ketjuun, mutta ärsyttää niin paljon että pitää aloittaa oma ketju tästä..kommentteja, kokemuksia?

hohhoijaa. enpä tee tuota virhettä enää. miehet lähestyy naisia kyllä kun ovat saaneet vihreää valoa jos kiinnostus vaan on tarpeeksi suurta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuo viileys tekniikkaa käytän parhaillani, tomi jo mutta sitten ilahduin viestistä ja vastasin ilmeisesti liian nopeasti ja taas mies ottaa etäisyyttä.

ei haittaisi jos tietäisin että ei ole kiinnostunut, mutta kun se on kuitenkin, siitä olen aika varma.

ehkä ( ujommilla)miehillä on jotkut omat seurustelukaavat jotka ei mulle avaudu.

tai sitten mun lähestyminen, siis muutama viesti, joista pari flirttailevaa, suurin osa enemmän tavallisia viestejä, oli miehen mielstä liian hyökkäävää. go figure.

Vierailija
42/45 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta sellaiset miehet joita minä haluaisin eivät ole ns. koskaan (en nyt ihan noin tarkkaan muista, mutta suurin piirtein) ottaneet ensimmäistä askelta. Vain vääränlaiset. Vastaavasti melkein aina kun olen itse tehnyt ensimmäisen aloitteen, olen saanut ne miehet joita olen halunnut (tämäkään ei ole ihan puhdas tilasto, muistan kaksi eitä [yhden heti-ein vuonna 1992 ja yhden kolmentreffinjälkeen-ein vuonna 2002]).

Olisihan se toki kivaa jos hyvät miehet vain tulisivat pyytämättä syliin, mutta kun ei niin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muistan kaksi eitä [yhden heti-ein vuonna 1992 ja yhden kolmentreffinjälkeen-ein vuonna 2002])."

Kahdet pakit 10 vuoden aikana? Aktiivinen mies saa helposti 5-15 pakit ILLASSA. Repikääpä siitä ja miettikää, miten loistavassa asemassa olette miehiin verrattuna.

Vierailija
44/45 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muistan kaksi eitä [yhden heti-ein vuonna 1992 ja yhden kolmentreffinjälkeen-ein vuonna 2002])."

Kahdet pakit 10 vuoden aikana? Aktiivinen mies saa helposti 5-15 pakit ILLASSA. Repikääpä siitä ja miettikää, miten loistavassa asemassa olette miehiin verrattuna.

olet oikeassa. tämä kokemus on saanut miettimään kuinka monelle miehelle olen itse antanut pakit. siinä mielessä ihan hyvä.

en ole koskaan tyly kun torjun ihmisiä, sanon jotain että seurustelen esimerkiksi.

miehet on todella rohkeita kun uskaltaa lähestyä ketään. koska kuten huomaatte mun itsetunto on jo tästä pienestä takapakista vaakalaudalla :)

Vierailija
45/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:19"]

Moi! Lämmitän tän ketjun uudelleen, koska aihe on edelleen ajakohtainen tässä "pampulalapas-lasten"valitussa maassa, jossa miehet on nössöjä nörttejä ja naiset "minä maksan" tyyppisiä feministisen ideologian omaavia pirttihirmuja. Itse olen myös pokannut mieheni viisi vuotta sitten. Olin se aloitteellinen, joka aina teki myös seksialoitteet. Mua on todella alkanut ärsyttää tää meidän elämä. Olen sanonut sata ja yksi kertaa, että en tykkää aina tehdä seksialoitteita. Et haluaisin, että hän tekisi myös. Niin ei mene jakeluun! Jos haluan seksiä, minun on 99 % tehtävä aloite. Miten saan muutoksen aikaan?

Nytkään ei olla viikkoon harrastettu seksiä, kun ei hän tee aloitetta, ja minä en enää jaksa. Jotenkin koen sen välillä jopa nöyryyttävänä, kun hän on välillä jopa ylimielisen ja kyllästyneen oloinen minun tehdessäni  seksialoitteen.

Haluan pois tästä asetelmasta, mutta miten?

[/quote]

No meillä tilanne on toisin päin. Vaimo ei tee aloitetta koskaan. Ei vaikka pyytäisin, ei vaikka selittäisin asian kirjallisesti. Jos vaihdettaisi ristiin, niin miehelläsi ja vaimollani tuskin olisi seksiä koskaan.

En tiedä mitään tapaa, jolla muutoksen saisi aikaan. Ei ainakaan täällä onnistu millään keinolla, ei edes yksi kerta. Olen kertonut jopa miten se sujuu, mitä hän voisi tehdä sanomatta mitään. Mutta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan