Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidit: olkaa ystävällisiä ja hankkikaa lapsille hoitaja.

Vierailija
22.10.2012 |

kun tulette kampaajalle. Miten kuvittelette, että kampaaja saa tehtyä työnsä suunnitellussa ajassa, jos vähän väliä hyppäätte hyssyttelemässä vauvaa, imettämässä jne. Muut kampaajat eivät myöskään ole sitä varten, että hoitaisivat lastasi/lapsiasi vaan ovat töissä tekemässä kampaamotyötä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi ottaa tästä itselleen bisnesidean: Esim. kerran kuussa/viikossa olisi ns. "lapsi mukaan" päivä, vert. elokuvateattereissa babybiot.

Monella (yh:lla) vaikea löytää hoitajaa, ja moni pienten lasten äiti pääsisi kampaajalle ns. hiljaiseen aikaan, eli päivällä (suurin osa työssäkäyvistä käy mielummin iltapäivällä/illalla).

Noin lapsenvahdittomatkin pääsisivät rauhassa kampaajalle, lapsille voisi (resurssien mukaan) olla leikittäjä, mutta sekin olisi monelle helpotus että paikalla vain vanhempia lapsineen =kaikki ymmärtävät jos joku lapsi vähän itkee tmv. Uskon että moni olisi myös valmis maksamaan tuosta, esim. 5€/lapsi siitä että saa rauhassa olla kampaamoajan. Jos vaikka viisi kampaajaa joilla koko ajan asiakas ja yhden kanssa menee n. tunti (joillain enemmän, toisilla vähemmän) saisi lapsista 25€ lisärahaa, millä voisi joku tulla leikittämään lapsia.

Vierailija
22/27 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja suhtautuu rennosti lapsiin ja on ehdottanut moneen kertaan, että ottaisin vauvan näytille. Enpä ole ottanut kuin vasta lapsen kasvettua ja silloinkin sen vuoksi, että esikoisen hiukset on leikattu samalla kerralla kuin omani.

Mulla on nykyään siis 4-vuotias muutaman kerran vuodessa kampaajalla mukana, koska hänenkin hiuksensa leikataan myös. Minun hiusleikkuun ajan istuu ikkunan vieressä tuolissa ja katselee ulos, lukee kirjaa tms.

Ensi viikolla mun mukaan kampaajalle lähtee 4-vuotiaan lisäksi 2-vuotias kuopus. Hänenkin hiuksensa leikataan samalla ensimmäistä kertaa kampaajan toimesta. Siinä voi olla ainekset häiriöille, mutta ollaan menossa sellaiseen aikaan, että ollaan ainoat asiakkaat. Kampaajani ehdotti, että värjäisi mun ripset ja kulmat samalla, mutta minusta se ei ole kovin hyvä idea lasten kanssa tehtäväksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näillä "ei ole hoitajaa; en ikinä pääsisi kampaajalle/lääkäriin tms paikkaan" -äitien lapsilla ole isää?

Monet kampaamot ovat auki iltaisin ja lauantaisinkin. Niinkuin myös lääkäriasemat.

Haloo!

Vierailija
24/27 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kampaajalla yksin.

joskus otan lapset mukaan, jolloin aika on varattu niin että värin vaikutusaikana leikataan lasten hiukset.

Vierailija
25/27 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalle! KOska kampaajani on myös äitini, eli lapsemme mummi. MUTTA lapsesta ei ole koskaan ollut vaivaa muille asiakkaille, miksi olisi?? Kyllä on huonosti käyttäytyviä lapsia, jos ei sen aikaa osaa olla asiallisesti.

Vierailija
26/27 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja suhtautuu rennosti lapsiin ja on ehdottanut moneen kertaan, että ottaisin vauvan näytille. Enpä ole ottanut kuin vasta lapsen kasvettua ja silloinkin sen vuoksi, että esikoisen hiukset on leikattu samalla kerralla kuin omani.

Mulla on nykyään siis 4-vuotias muutaman kerran vuodessa kampaajalla mukana, koska hänenkin hiuksensa leikataan myös. Minun hiusleikkuun ajan istuu ikkunan vieressä tuolissa ja katselee ulos, lukee kirjaa tms.

Ensi viikolla mun mukaan kampaajalle lähtee 4-vuotiaan lisäksi 2-vuotias kuopus. Hänenkin hiuksensa leikataan samalla ensimmäistä kertaa kampaajan toimesta. Siinä voi olla ainekset häiriöille, mutta ollaan menossa sellaiseen aikaan, että ollaan ainoat asiakkaat. Kampaajani ehdotti, että värjäisi mun ripset ja kulmat samalla, mutta minusta se ei ole kovin hyvä idea lasten kanssa tehtäväksi...

meillä lapsen híukset on leikattu kampaajalla ekan kerran alle 6kk ikäisenä, jolloin jo osaisi istua nätisti siinä penkissä. Ko. lapsi on myös ollut kampaajalla mukana 1,5kk ikäisisestä, kerran kuussa, kun minun hiukset on värjätty ja leikattu- Aiheuttamatta ikinä mitään häiriötä muille asiakkaille/toiselle kampaajalle.

Vierailija
27/27 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä hoitajaa voi hankkia lapsille edes kampaamokäynnin ajaksi, kun sitten ei voi 18 vuoden päästä sanoa, että hoidin lapseni AINA itse ja eivät ole joutuneet KOSKAAN olemaan minuuttiakaan HOIDOSSA. Sehän se on nykyajan hyve ja tavoite ja kuka siinä kilpailussa nyt vapaaehtoisesti toisille häviämään kampaajien työrauhan tai -turvallisuuden takia.