G: 30 naiset, kiinnostaako 50 mies?
Ja jos kiinnostaa niin miksi?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288509650372.html?pos=ok-nln
Kommentit (69)
sehän olis vanhempi ku mun isäni... :O (joo, oli teini-iskä :D)
Yli nelikymppisetkin tuntuu liian vanhoilta. Mieluiten itseä muutaman vuoden nuorempi :)
t. 34v
Täytin juuri 30 enkä todellakaan alkaisi yli 35-vuotiaita katsella. Johan sitä pidettäisiin mun isänä.. tosin isäni on 70.
Olen 29, ensi vuonna 30 ja hui kauheeta 50v tuntuu ihan ikälopulta! Joku poikkeuksellisen komea ja nuorekas 40v saattais mennä, mutta tosiasia on se että nykyään monet kolmekymppisetkin miehet on tosi "rupsahtaineita" ja ikäistään vanhemman näköisiä. Ylipainoa on kertynyt, ja naamasta näkee että viinakin maistunut, eikä jakseta muutenkaan pitää huolta itsestään...
Tuo mies on ainoa ihminen jonka kohdalla voisin tehdä poikkeuksen, sillä luonteensa on erittäin, erittäin, erittäin valloittava.
Tosin en myöskään itse enää kuulu kategoriaan "kolmekymppiset", kun on enää kolme vuotta nelikymppisestä...
No mutta, ikä sinänsä ei tee miehestä kiinnostavaa ja ainoastaan itseään 10-20 vuotta nuorempia naisia jahtaavat miehet ovat lähinnä vain säälittäviä ja moniongelmaisia.
Minä 37, mies 48. Ei nyt mennyt ehkä ihan kysyttyyn ikähaarukaan mutta kerroinpa kuitenkin ;)
Ihan oli kiinteä ja seksikäs mies, mutta ehkä ne rupsahtaa vasta viidenkympin jälkeen...
Täytin juuri 30 enkä todellakaan alkaisi yli 35-vuotiaita katsella. Johan sitä pidettäisiin mun isänä.. tosin isäni on 70.
Sua yli 5 vuotta vanhempia pidettäisiin sun isänä :DDD
Siis jos pidempää suhdetta haluaa...
En haluaisi olla isäni ikäisen ukkelin kanssa.
En pysty näkemään 50-vuotiasta seksuaalisesti tai muutenkaan kiinnostavana. Ystävä ja tuttu voin toki sen ikäiselle olla.
Olen 30-vuotias ja aviomieheni on pari vuotta nuorempi. Näin on hyvä.
olen 38v nainen ja olen aina tykännyt vanhemmista miehistä...ne tietää miten naista käsitellään,ja muutenkin.
ei tulis mieleenkään ottaa nuorempaa tai oman ikästä...
pitää olla mies iältään noin 42v ylöspäin,yläraja on siinä 61..
taitoja eikä taitoja rakastaa. Kyllä juntti on juntti kuolemaansa asti ja useimmat väkivaltaiset luonnehäiriöiset eivät koskaan, missään elämänsä vaiheessa tule muuttumaan, varsinkin jos pitävät itseään täydellisinä. Elät romanttisissa kuvitelmissa ja tulet ihan toisiin ajatuksiin kun alat olla itse lähempänä 60v ja toteat että "pojat ovat samanlaiset vaikka aika muuttuu"...
Silloin kun olin 30-kymppinen niin 50-vuotiaat miehet näyttivät KOMEILTA!
Silloin kun olin 30-kymppinen niin 50-vuotiaat miehet näyttivät KOMEILTA!
Omanikäiset näyttää komeilta. Viisikymppiset näyttää joltain omalta lajiltaan, ei-miehiltä. Mua inhottaa se niiden ominaishaju ja hullunkiilto silmissä kun ne katselee nuoria naisia. Puistatus.
Olen 34 v. ja haarukka, josta en poikkea, on 33-40 v.
mitä hittoa tää "30-kymppiä" jne oikein on? Kolkyt-kymppiset? Epäonnistunut tapa lyhentää kolmekymppinen? Niin kuin joku kirjoitti, opetelkaa kirjoittamaan.
Niin ja vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen, ei tosiaankaan kiinnosta.
30 kymppiä = 300! TYHMÄT!
...sata tapaa kirjoittaa väärin -ketju tämä oikein on?
"30 nainen"
"30-kymppinen"
"30 vuotias"
Onko tämä oikeasti näin vaikeaa?
"30 nainen"
"30-kymppinen"
"30 vuotias"
30-kymppinen = kolmekymmentäkymppinen???
"30 nainen"
"30-kymppinen"
"30 vuotias"
30-kymppinen = kolmekymmentäkymppinen???
Eikös se ole 300-vuotias.
t. se edellinen (59 tjsp)
joka on kiinnostunut itseään 20 vuotta nuoremmista, etenkin jos kyseessä on ns. kypsässä keski-iässä oleva mies. Parikymmentä vuotta itseään nuorempaa naista heilasteleva mies menettää silmissäni välittömästi karismansa ja kiinnostavuutensa ja tilalle astuu vain sääli.
Noin suuri ikäero parisuhteessa kertoo miehen henkisestä kypsymättömyydestä ja vähän oudoista taipumuksista. 10 vuoden ikäero on vielä siinä hyvän maun rajoilla mutta 20 vuotta on ikäerona jo omituista, vähän kinkyä..
27-vuotiaan voi kai laskea jo liki kolmekymppiseksi...
Mutta hyh, ei todellakaan kiinnosta, neljäkymppinenkin on vielä liian vanha.