G: 30 naiset, kiinnostaako 50 mies?
Ja jos kiinnostaa niin miksi?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288509650372.html?pos=ok-nln
Kommentit (69)
että 50-vuotiasta ei kiinnosta 30-v nainen, vaan se kaksikymppinen nainen...
Ei mua ihmisissä kiinnosta niiden ikä, vaan luonne, äly, kokemus, sivistys, ajatukset. Aivan sama onko 20 vuotta vanhempi tai nuorempi, koko paketti ratkaisee. Ikä ei merkkaa mitään.
eikä silti kiinnosta 50 vuotiaat miehet.
Tyhjätaskut eivät kiinnosta, olivat minkäikäisiä tahansa.
kuin alle kolmikymppiset. Oma mies on 27v.
T. N36
en voisi ikimaailmassa kuvitella itselleni liki isäni ikäistä saati vanhempaa kumppania!!! YÄÄÄK
itse olen 41 ja miesystävä 57v. En ikinä olisi kuvitellut rakastuvani vanhempaan mieheen, mutta näin vain kävi ja pitkään taistelimme vastaan ikäerosta johtuen, mutta minkä sitä rakkaudelle voi. Olemme molemmat hyvin urheilullisia, eli ainakaan vielä en pysty puhumaan mistään rupsahtaneesta ukkelista, oma peräni taitaa roikkua enemmän vaikka hoikka olenkin!!
Säälittääviä ovat papat, kotka metsästää nuoria naisia.
mitä hittoa tää "30-kymppiä" jne oikein on? Kolkyt-kymppiset? Epäonnistunut tapa lyhentää kolmekymppinen? Niin kuin joku kirjoitti, opetelkaa kirjoittamaan.
Niin ja vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen, ei tosiaankaan kiinnosta.
eli suunnilleen samanikäisiin kun itse olen. Vaikea kuvitella, että olisin samalla aaltopituudella viiskymppisen kanssa. Puhumattakaan sekstailusta vanhan ukon kanssa.
olen 36 ja mua jallitti 50+ mies.
ensin ajattelin ihan kiinnostavana, mutta sitten mies alkoi esiintyä muka nuorekkaana: oli moottoripyörää ja villin nuoruuden muistelua, leveili muka raisuilla urheiluharrastuksilla ja treenaamisella.
kiinnostus loppui siihen ja mies ryhtyi todella katkeraksi kun tuli torjutuksi.
olen 36 ja mua jallitti 50+ mies.
ensin ajattelin ihan kiinnostavana, mutta sitten mies alkoi esiintyä muka nuorekkaana: oli moottoripyörää ja villin nuoruuden muistelua, leveili muka raisuilla urheiluharrastuksilla ja treenaamisella.kiinnostus loppui siihen ja mies ryhtyi todella katkeraksi kun tuli torjutuksi.
Molemmat ovat aikuisia ihmisiä. Monissa viisikymppisissä miehissä on sellaista keski-iän charmia, joka voi vedota nuorempiin naisiin. Sitä paitsi, ei rakkaus katso ikää. Jos aidosti rakastaa toisiaan, niin olkoot vaikka kuinka paljon ikäeroa.
jos vain sopiva mies osuisi kohdalle. Ei viisikymppinen todellakaan ole mikään ikäloppu pappa, vaan parhaassa keski-iässä oleva mies. Yli 60 ehkä alkaisi sen sijaan olla jo hieman liikaa.
kunhan rahaa on jakaa ja seisokki jotenkin toimii ettei tarvi koko päivää läpsiä velttokikkeliä.
ei kiinnostaisi. Tällä hetkellä kiinnostaa 32-vuotias mies. ;) Luulenpa ettei edes nelikymppisenä tai vähän yli viiskymppiset tule kiinnostamaan.
että 50-vuotiasta ei kiinnosta 30-v nainen, vaan se kaksikymppinen nainen...