G: 30 naiset, kiinnostaako 50 mies?
Ja jos kiinnostaa niin miksi?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288509650372.html?pos=ok-nln
Kommentit (69)
joka on kiinnostunut itseään 20 vuotta nuoremmista, etenkin jos kyseessä on ns. kypsässä keski-iässä oleva mies. Parikymmentä vuotta itseään nuorempaa naista heilasteleva mies menettää silmissäni välittömästi karismansa ja kiinnostavuutensa ja tilalle astuu vain sääli.
Noin suuri ikäero parisuhteessa kertoo miehen henkisestä kypsymättömyydestä ja vähän oudoista taipumuksista. 10 vuoden ikäero on vielä siinä hyvän maun rajoilla mutta 20 vuotta on ikäerona jo omituista, vähän kinkyä..
enkä ymmärrä tuollaisia miehiä. Kaikki mun tuntemat kolmekymppisiä kuolaavat miehet on liioitellun nuorekkaita ja jotenkin yliseksuaalisia olemukseltaan. Sääli on hyvä sana kuvaamaan asennetta niitä miehiä kohtaan.
Viisikymppisen pitäisi olla todella hyvännäköinen, että kiinnostuisin. Itse kun olen 32 v. tavallinen talliainen, en tällaisille kelpaisi.
Ajatus, että jonkun "kuuluu" saada 20 vuotta nuorempia kumppaneita oman oletetun nuorekkuuden takia on itsessään vetovoimaisuutta vähentävä. Lisäksi en haluaisi eri sukupolveen kuuluvaa kumppania. Pitkässä suhteessa täytyy tietysti ajatella sitäkin, että mies on jo kuollut tai todella huonokuntoinen jos itse joskus kuusikymppisenä pääsisi nauttimaan eläkepäivistä.
Vielä yksi syy on se, että oma isänikin on vasta 56 v.
Nyt olen 42v, ja ja ei, ja ei kukaan muukaan.
työpaikallani olen huomannut että sellaiset miehet jotka seurustelevat ikäistensä tai lähes ikäistensa kanssa ovat töissäänkin henkisesti kypsempiä, tasapainoisempia ja luotettavampia.
Mutta ne jotka iskevät kaksikymmentä vuotta nuorempia harjoittelijatyttöjä ovat niitä samoja miehiä joilla on paljon epämääräisiä poissaoloja ja jotka ovat kiinni nuoruuden idoleissaan lapsekkaalla tavalla.
Kolmekymppiselle naiselle viisikymppisen miehen huomio saattaa tuntua siltä että hänessä on naisena jotain todella erityislaatuista ja henkisesti kypsää. Tosiasiassa kyse on usein kuitenkin vain miehen kaipuusta nuoruuden huolettomaan hassutteluun ja villiin seksielämään.
Olisi melkein vanhempieni ikäluokkaa. Liian vanha. Eri sukupolvea. Eri elämäntilanne. En halua itse 50-vuotiaana hoivata jotain vanhusta. jne.
maksimi-ikä miehelle. Sekin on jo vähän liikaa ollakseen optimaalinen. Sitä vanhemmat vaan on niin paljon jo vanhempia, ukkoontuneet ja eri sukupolvea jo.
En halua liki isäni ikäistä miestä.
heti niihin +-50 miehiin joiden tiedän seurustelevan tai seurustelleen sen ikäisinä +-30 vuotiaiden kanssa. Se vaan on mulle täydellinen turn off. Mä olen itse 39-vuotias ja jo kymmenen vuotta ajassa taaksepäin tuntuu hurjan pitkältä. Paluu nuoruuteen kumppanin siivellä olisi epätoivolta haiseva veto ja yhtä kuin henkinen taantuminen :D
Kolmekymppisenä olin kyllä totaalisen hullaantunut neljä-viis vuotta nuorempaan mieheen.
Kyllä se on ihmisestä eikä iästä kiinni.
Olen 55 ja mua kiinnostaa kyllä :)
käydä kuin Niina Mikkoselle jos ottaa liian vanhan miehen.
naisena ei oikein 50+ iske, saati nyt joku 60 vee pappa. Toki jos tulisi ero ja uutta parisuhdetta toivoisi, niin pakkohan sitä olisi sitten tyytyä.
Uskon että voisi löytyä sellainen viisikymppinen jonka kanssa vain heti "kolahtaisi" ja silloin ikäero ei haittaisi.
Mutta noin pääosin, en senikäisiä etsi ja suurin osa senikäisistä ei kiinnosta minua ollenkaan.
50-kymppiset miehet edustavat ihan eri sukupolvea ajatus- ja arvomaailmaltaan kuin 30-kymppiset naiset.
Enkä voisi kuvitella kokevani 50-kymppistä fyysisesti vetovoimaiseksi, kun on tottunut nuoreen ja kiinteään mieheen.
Minä 37, mies 48. Ei nyt mennyt ehkä ihan kysyttyyn ikähaarukaan mutta kerroinpa kuitenkin ;)
Ihan oli kiinteä ja seksikäs mies, mutta ehkä ne rupsahtaa vasta viidenkympin jälkeen...
No minä olen kaksikymppinen ja silti kiinnostaa 50-vuotiaat, että varmasti sitten kolmekymppisenäkin.
enkä ymmärrä tuollaisia miehiä. Kaikki mun tuntemat kolmekymppisiä kuolaavat miehet on liioitellun nuorekkaita ja jotenkin yliseksuaalisia olemukseltaan. Sääli on hyvä sana kuvaamaan asennetta niitä miehiä kohtaan.