Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: 30 naiset, kiinnostaako 50 mies?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kiinnostunut itseään 20 vuotta nuoremmista, etenkin jos kyseessä on ns. kypsässä keski-iässä oleva mies. Parikymmentä vuotta itseään nuorempaa naista heilasteleva mies menettää silmissäni välittömästi karismansa ja kiinnostavuutensa ja tilalle astuu vain sääli.

Noin suuri ikäero parisuhteessa kertoo miehen henkisestä kypsymättömyydestä ja vähän oudoista taipumuksista. 10 vuoden ikäero on vielä siinä hyvän maun rajoilla mutta 20 vuotta on ikäerona jo omituista, vähän kinkyä..

enkä ymmärrä tuollaisia miehiä. Kaikki mun tuntemat kolmekymppisiä kuolaavat miehet on liioitellun nuorekkaita ja jotenkin yliseksuaalisia olemukseltaan. Sääli on hyvä sana kuvaamaan asennetta niitä miehiä kohtaan.

Vierailija
22/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kiinnostunut itseään 20 vuotta nuoremmista, etenkin jos kyseessä on ns. kypsässä keski-iässä oleva mies. Parikymmentä vuotta itseään nuorempaa naista heilasteleva mies menettää silmissäni välittömästi karismansa ja kiinnostavuutensa ja tilalle astuu vain sääli.

Noin suuri ikäero parisuhteessa kertoo miehen henkisestä kypsymättömyydestä ja vähän oudoista taipumuksista. 10 vuoden ikäero on vielä siinä hyvän maun rajoilla mutta 20 vuotta on ikäerona jo omituista, vähän kinkyä..

enkä ymmärrä tuollaisia miehiä. Kaikki mun tuntemat kolmekymppisiä kuolaavat miehet on liioitellun nuorekkaita ja jotenkin yliseksuaalisia olemukseltaan. Sääli on hyvä sana kuvaamaan asennetta niitä miehiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisen pitäisi olla todella hyvännäköinen, että kiinnostuisin. Itse kun olen 32 v. tavallinen talliainen, en tällaisille kelpaisi.

Ajatus, että jonkun "kuuluu" saada 20 vuotta nuorempia kumppaneita oman oletetun nuorekkuuden takia on itsessään vetovoimaisuutta vähentävä. Lisäksi en haluaisi eri sukupolveen kuuluvaa kumppania. Pitkässä suhteessa täytyy tietysti ajatella sitäkin, että mies on jo kuollut tai todella huonokuntoinen jos itse joskus kuusikymppisenä pääsisi nauttimaan eläkepäivistä.

Vielä yksi syy on se, että oma isänikin on vasta 56 v.

Vierailija
24/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 42v, ja ja ei, ja ei kukaan muukaan.

Vierailija
25/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikallani olen huomannut että sellaiset miehet jotka seurustelevat ikäistensä tai lähes ikäistensa kanssa ovat töissäänkin henkisesti kypsempiä, tasapainoisempia ja luotettavampia.

Mutta ne jotka iskevät kaksikymmentä vuotta nuorempia harjoittelijatyttöjä ovat niitä samoja miehiä joilla on paljon epämääräisiä poissaoloja ja jotka ovat kiinni nuoruuden idoleissaan lapsekkaalla tavalla.

Kolmekymppiselle naiselle viisikymppisen miehen huomio saattaa tuntua siltä että hänessä on naisena jotain todella erityislaatuista ja henkisesti kypsää. Tosiasiassa kyse on usein kuitenkin vain miehen kaipuusta nuoruuden huolettomaan hassutteluun ja villiin seksielämään.

Vierailija
26/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi melkein vanhempieni ikäluokkaa. Liian vanha. Eri sukupolvea. Eri elämäntilanne. En halua itse 50-vuotiaana hoivata jotain vanhusta. jne.

Vierailija
27/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksimi-ikä miehelle. Sekin on jo vähän liikaa ollakseen optimaalinen. Sitä vanhemmat vaan on niin paljon jo vanhempia, ukkoontuneet ja eri sukupolvea jo.

Vierailija
28/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua liki isäni ikäistä miestä.

Vierailija
29/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan 18 mies kiinnostaa :)

Vierailija
30/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti niihin +-50 miehiin joiden tiedän seurustelevan tai seurustelleen sen ikäisinä +-30 vuotiaiden kanssa. Se vaan on mulle täydellinen turn off. Mä olen itse 39-vuotias ja jo kymmenen vuotta ajassa taaksepäin tuntuu hurjan pitkältä. Paluu nuoruuteen kumppanin siivellä olisi epätoivolta haiseva veto ja yhtä kuin henkinen taantuminen :D

Vierailija
31/69 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä olin kyllä totaalisen hullaantunut neljä-viis vuotta nuorempaan mieheen.

Kyllä se on ihmisestä eikä iästä kiinni.

Vierailija
32/69 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja mua kiinnostaa kyllä :)

Vierailija
33/69 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta. Hyi.

Vierailija
34/69 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä kuin Niina Mikkoselle jos ottaa liian vanhan miehen.

Vierailija
35/69 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan.

Vierailija
36/69 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena ei oikein 50+ iske, saati nyt joku 60 vee pappa. Toki jos tulisi ero ja uutta parisuhdetta toivoisi, niin pakkohan sitä olisi sitten tyytyä.

Vierailija
37/69 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että voisi löytyä sellainen viisikymppinen jonka kanssa vain heti "kolahtaisi" ja silloin ikäero ei haittaisi.

Mutta noin pääosin, en senikäisiä etsi ja suurin osa senikäisistä ei kiinnosta minua ollenkaan.

Vierailija
38/69 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-kymppiset miehet edustavat ihan eri sukupolvea ajatus- ja arvomaailmaltaan kuin 30-kymppiset naiset.

Enkä voisi kuvitella kokevani 50-kymppistä fyysisesti vetovoimaiseksi, kun on tottunut nuoreen ja kiinteään mieheen.

Vierailija
39/69 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 37, mies 48. Ei nyt mennyt ehkä ihan kysyttyyn ikähaarukaan mutta kerroinpa kuitenkin ;)

Ihan oli kiinteä ja seksikäs mies, mutta ehkä ne rupsahtaa vasta viidenkympin jälkeen...

Vierailija
40/69 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kaksikymppinen ja silti kiinnostaa 50-vuotiaat, että varmasti sitten kolmekymppisenäkin.