Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana ja pelkään kauheasti, että lapsi olisi vammainen/sairas

Vierailija
22.10.2012 |

En pysty nauttimaan raskausajasta kyllä yhtään, kun jatkuvasti on mielessä vain se mitä vammoja tai sairauksia lapsella voisi olla.

Menemme parin päivän päästä siihen rv 12 ultraan, mutta en usko että sekään helpottaisi vaikkei siinä näkyisi mitään. Onhan niitä vammaisia tai sairaita lapsia syntynyt vaikka siinä olisi ollut kaikki hyvin.

Miten tästä ahdistuksesta pääsisi...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ymmärrän, että varsinkin raskaana sitä pelkää kaikkea kummallista ja kärpäsistä tulee härkäsiä. Mutta oletteko miettineet mitä te tekisitte jos lapsella olisi joku ongelma? Mitä te tekisitte jos se ongelma havaitaan /puhkeaa vasta pikkulapsi aikana? Ette te voi asialle mitään. Asiat on niin kuin ne on paitsi tutkitusti äidin korkea stressihormoonitaso vaikuttaa haitallisesti lapseen. Te siirrätte omat paniikkinne sille vauvalle. Ihan siitä syystä olisi tarpeen saada apua tuohon paniikkiin jos ei omin voimin onnistu rauhoittumaan. Ja joo on mulla lapsia ja on sitä panikoitu ja yritetty hälventää sitä paniikkia itsekin. Mutta sen miettiminen, että entäs sitten, auttoi ainakin minua. En tosin ihan noin hysteerinen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla