Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko seksisuhteessa tietoisen narsistin kanssa jos,

Vierailija
05.07.2022 |

Jos se olisi erityisen hyvää, sillä tavalla 1/1000 hyvää. Ja tämä ihminen olisi hyvin kohtelias ja tietoinen itsestään, kertoen ettei voi olla parisuhteessa ja ettei tunne samalla tavalla kuin minä, mutta välittää minusta kuitenkin omalla tavallaan. Tapailemme myös muita kuin toisiamme.

Kun en osaa millään päättää kannattaako tätä jatkaa, vai satutanko vain itseäni.
Minulla on tunteita, eikä pelkästään positiivisia, vaan mietin myös kenen muiden kanssa mies on, enkä yleensä ole mustasukkaista tyyppiä!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulle seksiä ei ole ilman rakkautta. Tuo on libidovetoista liskoaivoisuutta.

Vierailija
2/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskut OVAT parhaita seksissä. Osaavat ottaa.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstalen vain unelmissani

Vierailija
4/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä ja huonoja puolia tulee mieleen?

Ap

Vierailija
5/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Alkuun on taivaallista, vakuuttelet itsellesi että hallitset tilanteen ja sinulle riittää pelkkä seksi.

Naisten keho ja aivot toimivat kuitenkin toisin kuin miesten ja jossain vaiheessa kiinnyt narsistiin. Kun lopulta joudut "koukkuun" (riippuvuuteen), niin narsisti alkaa pieni askelin vähätellä, heikentää ja eristää sinua. Jos et sorru, niin hän vaihtaa sinut lennosta ja alkaa "kostaminen" ja mustamaalaaminen.

Vierailija
6/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

No enpä sanoisi samaa narsistinaisten taidoista.

M

Vierailija
7/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Minulla on aleksitymia eikä varsinaisesti tunne-elämää. Narsistit ja psykopaatithan ei ole minkään muun takia ikäviä ihmisiä itselleni, mutta se niiden joutavan aikainen huomion tarve, pelaamiseen pakottaminen ja olemattoman tunne-elämäni lypsäminen tekee niistä niin raskaita.

Vierailija
8/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kohtelias narsisti? Voi olla hetken verran.

Pidemmän päälle narsisteissa ei ole hyviä puolia. Alun hyvästä seksistä saa myöhemmin haaleita muistutuksia.

Vierailija
9/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Alkuun on taivaallista, vakuuttelet itsellesi että hallitset tilanteen ja sinulle riittää pelkkä seksi.

Naisten keho ja aivot toimivat kuitenkin toisin kuin miesten ja jossain vaiheessa kiinnyt narsistiin. Kun lopulta joudut "koukkuun" (riippuvuuteen), niin narsisti alkaa pieni askelin vähätellä, heikentää ja eristää sinua. Jos et sorru, niin hän vaihtaa sinut lennosta ja alkaa "kostaminen" ja mustamaalaaminen.

Hän ei tiedä edes missä asun, emmekä muutenkaan ole millään tavalla läheisiä. Onneksi :D

Ap

Vierailija
10/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän ei tiedä edes missä asun, emmekä muutenkaan ole millään tavalla läheisiä. Onneksi :D

Ap

Ette ole läheisiä - mutta harrastatte seksiä. Herra hyvästi hallitkoon

Vierailija
11/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ette ole läheisiä - mutta harrastatte seksiä. Herra hyvästi hallitkoon

Niin minä käyn hänen luona ja hänellä on minun puhelinnumero.

Ap

Vierailija
12/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei lyö

Vierailija
13/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistia ei kiinnosta muu kuin mitä hän saa itselleen, ja siksi narsistit ovat todella huonoja seksikumppaneita, ellei seksifantasiasi ole olla hyväksikäytetty ja nöyryytetty esine.

Vierailija
14/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jo nyt huonosti ja se lisääntyy.

Narsisti ei pysty oikeasti hyvään seksiin, aito vuorovaikutus puuttuu.

Saatat haluta häntä ihan hulluna, tiedän tunteen ja fyysisten reaktioiden vahvuuden, se on hullun voinakasta. Tarkkaile kuitenkin objektiivisesti tilannetta sängyssä, hän ei pysty aidosti yhteisesti intohimoiseen seksiin. Se on näytelmä. Joko hän tyydyttää sinua tai itseään, mutta aitoa yhteyttä ei tapahdu.

Vierailija
15/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ajattelit toimia?

Tapaamiset vain sinun varaamissasi hotellihuoneissa, ettei narsku voi kiristää sinua tulevaisuudessa nakukuvilla ja seksivideoilla?

Se on PERSOONALLISUUSHÄIRIÖ koska se aiheuttaa merkittävää haittaa niin narsistille itselleen kuin hänen läheisilleen. Sinun pitäisi olla häntä pahempi, että homma pysyisi hallinnassa.

Vierailija
16/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Hyvä seksi on miesten puolelta niin harvinaista, että jos löytyisi hyvä rakastaja, jolla on vielä iso muna niin ei siinä pienet narsismit painaisi.

Vierailija
17/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat häneltä taudin ja mielenterveysongelmia. Siinä on orgasmille hintaa.

Vierailija
18/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

No ehkä, jos ei ole koskaan harrastanut hyvää seksiä. Hyvää seksiä ei voi harrastaa jos ei ota toista huomioon. 

Vierailija
19/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

Eivät todellakaan ole kaikki. Ainoa 100% varma narsisti, jonka kanssa olen ollut sängyssä, oli hämmästyttävän epävarma ja surkea, eikä osannut mitään, ei esileikkiäkään, ja se oli hirveää tikkausra vaan. Häntä ei kiinnostanut yhtään mun nautinto. Huonoin mies sängyssä, mitä ikinä olen kohdannut.

Vierailija
20/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Eivät todellakaan ole kaikki. Ainoa 100% varma narsisti, jonka kanssa olen ollut sängyssä, oli hämmästyttävän epävarma ja surkea, eikä osannut mitään, ei esileikkiäkään, ja se oli hirveää tikkausra vaan. Häntä ei kiinnostanut yhtään mun nautinto. Huonoin mies sängyssä, mitä ikinä olen kohdannut.

Sinun diagnoosisi oli 100-prosenttisen varma narsisti? Diagnoosi, joka on psykiatreillekin suuri haaste antaa kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä