Mun sydän särkyi pari minuuttia sitten...
osaatko sanoa mulle mitään mikä vois auttaa? En pysty hengittämään.
Kommentit (51)
että nainen on jättänyt. Ei vaikuta miehen kirjoittamalta.
että nainen on jättänyt. Ei vaikuta miehen kirjoittamalta.
Alle 5-vuotias ei juurikaan suhdeasioille korvaansa lotkauta, joten hyvin voit puhua hänen kuullen.
Jos yli 5-vuotias, niin hänelle on tärkeää nähdä että asiat selvitetään ja niistä puhutaan. Asia vaikuttaa häneenkin kun kerran olet noin sekaisin... Joten voit puhua hänen kuullen.
eikä anna mun puhua rauhassa puhelimessa.
Ja tämä nainen on itse paikassa jossa ei voi puhua. No yritän soittaa illalla jos saisin vaikka yhteyden, mutta eikö se puhuminen vain pahenna asiaa?
ap
Meillä on aika vielä. Se on elämä. Olen hänelle tärkeä.
lennossa toiseen, mutta joka päivä näköjään oppii uutta. Miten tän murtuneen olon saa pois. En pysty syömään enkä juomaan. Haluaisin vain kuolla. Lapselle jää hyvä isä ja turvallinen mummola. Mut se vielä unohtaisi... Haluisin vaan niin hautaan makaamaan ei puristaisi enää, ei tarvitsisi hengittää
ap
Kyllä ilman sitä ihmistä! Mutta lapsesi EI pärjää iman sua!
Parivuoden päästä muisto tuosta naisesta tuo vain pienen surullisen hymyn kasvoillesi. Ja mietit, että onneksi et tappanut itseäsi hänen vuokseen.
AVAA SILMÄT. hengitä. Maailma on m täynnä ihania naisia.
JA SÄ OLet LAPSESI MIELESTÄ IHANA. Lapsi pitää sut kiinni elämässä. Tee hänekke tästä viel
Kiva päivä kun itsellesi et voi, just nyt.
Elä lasta varten päivä kerrallaan. NÄE HÄNET! Ja huomaat että n. Vuoden päästä pahin kipu on OHI.
Rohkeutta!
NIM. ERON KOKENUT
mutta näitä ajatuksia on ollut muutenkin päässä... paitsi tämän ihanan ihmisen kanssa.
No mutta nyt on hetken helpompi olo. Sain puhelimella kiinni tuon naisen. Se ei ehkä helpottanut, mutta ystävän kanssa puhuminen pikkasen helpotti.
Tuntuu vaan niin kauheelta kun päästin tän ihmisen lähelle ja yleensä en päästä ketään lähelle ja nyt kaipaan sitä läheisyytta kauheasti... niin että sattuu
ap
auta kuin aika, suhun sattuu sä itket...mä seisoin suihkussa ja huusin suoraa huutoa.
Mies johon olin erittäin rakastunut, jätti mut ilman mitään selitystä. Vain fb-ilmoitus hän on sinkku ja se siitä.
Nyt kun erosta on 4kuukautta en itke ihan joka kerta kun radiosta kuulen meidän kappaleita
siis kamalaa, mutta itsekin olen lutrannut suihkussa nyt jo muutamaan otteeseen... tuntuu että saa happea sielä paremmin :/
huominen taas pelottaa kun koko päivän olen yksin, mutta ehkä innostun vaikka surupäissäni siivoamaan... sitä riittäis vaikka kuinka.
ap
Et kai ole ns. toinen nainen? Siinä tapauksessa lillu liemissäsi vain.