Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun sydän särkyi pari minuuttia sitten...

Vierailija
21.10.2012 |

osaatko sanoa mulle mitään mikä vois auttaa? En pysty hengittämään.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jätetty yllättäen ja toisen naisen tähden parikin kertaa. Se tuska ja epätodellinen olotila on jotain mitä ei voi käsittää ilman omakohtaista kokemusta. Toisella kerralla sain rauhoittavia ja unilääkkeitä joita sitten nappailin oluen kanssa ja tein todella tyhmyyksiä, en suosittele. Toisella kertaa sain mielialalääkkeitä ja olo parani hieman jo muutamassa viikossa. Olen toisella kertaa, joka siis nyt vielä ajankohtainen, ollut täysin puhumatta ihmisen kanssa joka minut jätti. ase on oikeasti helpottanut etten ole missään yhteydessä. AIKA on ainoa ystävä, ei mikään muu.... Iso halaus ja voimia sinulle

Vierailija
22/51 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehoitatte että en ole yhteydessä tähän henkilöön, mutta se tuntuu niin kauhealta... vaikka olette varmaan oikeassa että jos näen tämän henkilön niin kaikki on taas vieläkin vaikeampaa. Ja todellakin tuntuu että tilanne ei voisi olla vaikeampi, mutta jos näen tämän ihmisen menen vielä pienemmiksi palasiksi mitä nyt olen.

En ole syönyt kunnolla koko viikkoon... no ei haittaa kun jotain saan syötyä.

Menetin samalla ystävän... siis hän oli mulle ystävä ja rakastajatar... ja nyt yhtäkkiä molemmat poissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menetin ihmisessä myös läheisimmän ystäväni... 10v oltu ystäviä ja luulin tuntevani hänet läpikotaisin. Monet raskaat ajat olen hänen vierellään kulkenut tukien. Sit yht'äkkiä yhteisellä lomalla hän ilmoittaa et on toinen nainen, eikä tunne mua kohtaan mitään. Menin shokkiin. En ole ollut yhteydessä, se on ollut ainoa voihtoehto, liian rankkaa... VoimiaVoimia

Vierailija
24/51 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pysyä erossa ihmisestä joka rikkoo sydämesi kerta toisensa jälkeen...saa anteeksi kaiken ja tekee sen sitten taas uudestaan. Ja kuitenkaan en pysty olemaan hänestä erossa...

Vierailija
25/51 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lakkaa elämästä toisen kautta. Älä ole yhteydessä pettäjään. Se on vain ja ainoastaan SINUSTA kiinni. Ei kenestäkään muusta. Vain sinä voi luoda oman tulevaisuutesi.

Vierailija
26/51 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos viesteistä...

Tänään tuon naisen pitäisi soittaa. Haluan kahteen kysymykseen vastauksen...

Mutta tiedän että se vain pahentaa tilannetta, kuulla hänen äänensä.

Mutta mitä tapahtui? Miks mut hylättiin? Mihin mun ystävä katosi? Miksi sanoit rakastavasi? Miksi silitit ja suutelit?

Mun kroppa huutaa ikävää. En pysty syömään ja nälkä kuristaa vatsaa.

Tänään taas kaikki menee sekaisin.

ap

Vierailija
27/51 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nousta yläs sängystä. Olen sairauslomalla töistä. Mitä ihmettä teen koko päivän. Elämä on vaan niin merkityksetöntä ilman rakkautta. Toivoisin et vois nukkua pois.

Vierailija
28/51 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmempi ap meni takasin ja tänään tuli uudestaan sipeen...

kiitos varoitteluista ja anteeksi kun en totellut niitä...

mun kaulaa kuristaa, istun töissä, katon tätä ruutua ja yritän hengittää. miten ihmiseen voi sattua näin paljon

ap

Vierailija
29/51 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein auta sanoa että aika auttaa, ja pääset kyllä tämän yli, kun tällä hetkellä olo on sietämätön...

Mutta haleja ja voimia!

Vierailija
30/51 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuun ja unohtaa koko päivä... poistaa tää ihminen puhelimesta ja facesta, mutta en taida olla niin lapsellinen vaikka lapsettaa... tekis mieli itkeä, mutta en osaa... ja lapsikin on kotona.

ap

Vierailija
31/51 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itseäni auttoi kun ajattelin elämää vain pari sekuntia eteenpäin, en yhtään pidemmälle. Jos vaan pystyt vetämään vähän henkeä keuhkoihin sisään ja puhaltamaan ilman taas ulos, tiedät pysyväsi elossa ainakin vielä muutaman sekunnin. Aika vierii eteenpäin koko ajan ja olet sekunti sekuntilta kauempana sydämesi särkymisen hetkestä.

Vierailija
32/51 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon hetkeen ei auta mikään, se pitää käydä läpi, mutta MUISTA, että tuon jälkeen sun pitää koota itsesi ja sä PYSTYT siihen!

Vierailija
33/51 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ensiavuksi mene ulos, esim. puistoon tai meren rantaan. Meren rannassa on helpompi hengittää. Jos harrastat liikuntaa, juokseminen niin lujaa kuin pystyy on hyvä (ja koeteltu) keino. Pura tunteitasi kirjoittamalla. Itke. Puhumisen aika ystävän/ystävien kanssa tulee vähän myöhemmin.

Vierailija
34/51 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorita rutiinit. Lähde lapsen kanssa ulos. Siivoa vaatekaappi. Jotain.

Ja kun lapsi nukkuu, otat lasin viiniä, vetäydyt hyvään asentoon vällyn alle ja itket. Ajattelet asian niin puhki kuin pystyt ja itket. Sitten nukut ja huomenna on uusi päivä.

Vierailija
35/51 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haukkua mua jos kertoisin mitä tapahtui... sanotaanko vaikka näin että nainen johon olin syvästi kiintynyt jatkaa elämäänsä ilman mua...

Onneksi mulla on pieniä tehtäviä, mitkä pitäisi saada tehtyä joten yritän keskittyä niihin.

Nyt menen vaikka suikuun. Tuntuu että rintakehä halkeaa kun sattuu niin paljon. Haluaisin soittaa jollekin ystävälle, mutta kaikilla on nyt jotain. Ei ole ketään kelle puhua...

ap

Vierailija
36/51 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kamalaa tekstarin vaihtoa... en pysty näkemään ihmistä ja keskustelemaan hänen kanssaan vaan kaikki tapahtuu tekstarien kautta...

Kaikki tapahtu niin yllättäen. Miten voi sattua fyysisesti näin paljon?

ap

Vierailija
37/51 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä rauhallisesti. Kuuntele hyvää musiikkia. Ajattele muuta tai sitten ajattele asiaa järjellä. Ajattele toiselta kannalta. Ajattele vieraalla kielellä (auttaa käyttämään järkeä tunteen sijaan). Yritä suhteuttaa järjellä ajatellen. Kyseessä on yksi ihminen, ei koko sinun elämäsi tai kaikki ihmisesi.

Vierailija
38/51 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille ja puhu sen kanssa, miksi hoidatte tuollaisen asian tekstareilla?

Vierailija
39/51 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain ole aikaa puhua. Se ihminen on töissä ja vapaalla sellasten ihmisten kanssa joiden aikana asiasta ei voi jutella, itsekin olen kotona lapsen kanssa joten en pysty kauheasti puhumaan puhelimessa... tilanne nyt vain on tällainen.

Toki toivon että voin jossain vaiheessa asiasta puhua, mutta pelkään, että se vaan pahentaa tätä oloa.

Kiitos hyvistä vinkeistä, yritän jotain...

Tiedän että tilanne kuulostaa oudolta, mutta sellaisessa tilanteesa mä nyt oon.

Rintakehään sattuu kuin olis sadankilon paino keuhkojen päällä.

ap

Vierailija
40/51 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on yksi ihminen, ei koko sinun elämäsi tai kaikki ihmisesi.

tää on kyllä varmaan totta, mutta miten pahalta tuntuukaan kun löytää ihanan ihmisen joka oli mulle ihana... tuntuu etten koskaan löydä sellaista enää... kuulostaa epätoivoiselta, mutta siltä se tuntuu nyt.

Mutta yritän ajatella että ehkä kohtaan joskus jonkun toisen...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi