Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yksi rikottu perhe saman naisen toimesta :(

Vierailija
21.10.2012 |

Sain yöllä pysäyttävän viestin ystävältäni, hänen miehensä lähti. Oli 5 minuuttia aiemmin myöntänyt suhteensa naiseen x, pakkasi kamansa ja lähti. Eivät olleet naimisissa mutta heillä 2-vuotias poika. Ei ole ensimmäinen, eikö varmasti viimeinen perhe jonka tämä nainen rikkonut. Hänellä on myös ystävä joka harrastaa samaa, tämä ystävä yritti viimeksi keväällä rikkoa minun perheeni mutta onneksi mieheni näytti heti kaikki viestit mitä nainen lähetti.

Ja ei, ystäväni mies ei ole ollut ollenkaan syytön tilanteeseen, mutta nainen x on tiennyt 100% varmasti että miehellä avovaimo ja lapsi. On nimittäin töissä lähikaupassa ja nähnyt lähes päivittäin kun tekivät ruokaostoksia. Ja olipa vielä kehdannut kassatäti ihastella ystäväni ja miehensä poikaa kuinka suloinen hän onkaan.

Tilanne jatkunut ilmeisesti pitkään ja tätä asiaa ystäväni kanssa vatvottiin ja epäiltiinkin, no, nyt saatiin asialle varmuus.

En keksi muuta syytä tälle tilanteelle kuin että nainen x on itse pettynyt niin monta kertaa suhteissaan että haluaa nyt pistää pahan kiertämään. Surettaa jo tämän 2-vuotiaan pojan takia kun isänsä menetti :( Voiko

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt miehestään parempaa huolta, niin mies ei olisi lähtenyt naisen x matkaan. Eihän kukaan huonompaan vaihda, kuten ei varmasti tämä mieskään.

Kukaan ulkopuolinenhan ei suhdetta voi rikkoa, sen voi tehdä vain vaimo tai mies itse. On se jännä, kuina se on aina naisen syy! Mutta tässä tapauksessa siis vaimon :)

Mistä me voimme tietää miten vaimo kohteli miestään? Sen sijaan tiedämme, että mies itse valitsi sen toisen naisen, teki aktiivisen siirron, jonka seurauksena perhe hajosi. Vastuu siitä on siis miehellä.

Vierailija
22/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu tämä "Siwan kassa" käsite, kun ainakin omalla kokemuksella lähikaupassa törmää lähes poikkeuksetta nuoriin, asiallisiin tod.näk. opiskeleviin ihmisiin. Ovathan he miellyttäviä (itse toivon aina yhden nuoren miehen olevan töissä), mutta että pitäisi pelätä molemminpuolista kiinnostusta ja suhdetta? :D

miehille ei naisessa yleensä ole tärkeää ammatti ja varallisuus vaan ulkonäkö ja luonne. Joten ei se siwankassuus estä kirurgia kiinnostumasta tästä naisesta jos se on nuori ja nätti ja ihku.

Mutta niin, aika hankalaa jos se miehen uskollisuus on kiinni vain siitä, kuinka paljon joku haluaa sen itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla