En kyllä ikinä löydä itselleni miestä :D
Lueskelen lauantaiillan ratoksi Suomi24 ilmpoituksia ja rehellisesti sanottuna naureskelen ajoittain vedet silmissä. Tyhmää, tiedän, but can't help it! Kavereiden kautta ei sinkkuja löydy, harrastuksissakin sinkkumiehet vähissä. Työkavereihin en haluaisi sekaantua ja baarin "anti" nyt on mitä on. Ja nyt eksyin treffipalstoille ja lopputulos lähinnä silmiä avartavaa. Ei helvetti :D
Kommentit (43)
Kuulostaa siltä, että ainoa järkevä väylä sinulle on netti. Ei sitä kannata säikähtää, että suurin osa siellä ei ok. Etsit neulaa heinäsuovasta, totta, mutta älä lannistu. Epäonnistumiset deitillä, älä anna senkään haitata, näin vietät jännittävää sinkku/etsikkoaikaa! Lisää verkkoja veteen, kyllä se sieltä tulee viimein! Helppo sanoa, tietty, kun niin kävi minulle. Haluaisin vaan sanoa, että oma päättäväisyyteni, periksiantamattomuuteni ja hirveä draivini miehen "ottamiseen" johti tähän. Ei kukaan olisi kotoa tullut hakemaan, eikä kukaan olisi ketään potentiaalista esitellyt minulle ja oma ala ja harrastepiiri on naisvaltainen. t. oman onnensa seppä
Ja nettideitteihin en jaksa enää sekaantua. Vaikka koetan pitää siellä seulan tiukkana, niin ei sieltä yhtään normaalia ole tullut vastaan. Enkä mä jaksa enää yhdenkään pelimiehen leikkejä, jostain syystä vedän niitä puoleeni. Plus sitten varattuja seksinhakijoita.
Että ei kiitos.
Olen mieluummin yksin, en jaksa enää etsiä tai olla etsimättä.
ap