En kyllä ikinä löydä itselleni miestä :D
Lueskelen lauantaiillan ratoksi Suomi24 ilmpoituksia ja rehellisesti sanottuna naureskelen ajoittain vedet silmissä. Tyhmää, tiedän, but can't help it! Kavereiden kautta ei sinkkuja löydy, harrastuksissakin sinkkumiehet vähissä. Työkavereihin en haluaisi sekaantua ja baarin "anti" nyt on mitä on. Ja nyt eksyin treffipalstoille ja lopputulos lähinnä silmiä avartavaa. Ei helvetti :D
Kommentit (43)
Mitä niin kamalaa olen kirjoittanut, että saan noinkin kummallisia vastauksia kuin muutamat yllä olevat.
Mielestäni en ole manipuloiva enkä epärehellinen, mistähän kohtaa kirjoituksista saa sellaisen kuvan?
En myöskään ole niitä naisia jotka haluavat palvella isäntäänsä, voi luoja :D Ihan tasavertaista kumppania etsin, en mitään isäntä-koira-suhdetta.
ap
Mä nimittäin uskon ensisilmäykseen, ääneen, tuoksuun ja hetkeen. Netin kautta olen kyllä tavannut jos jonkinlaista, mutta elämäni kolme pisintä suhdetta, jotka ovat kestäneet kuusi vuotta, kolme vuotta ja kolme ja puoli vuotta, ovat löytyneet baarista, tiedekunnan bileistä ja piknikiltä.
olen 32v pääkaupunkiseudulta.
Minä myös uskon aika vahvasti vetovoimaan ensi tapaamisella, siksi en olekaan vielä kokeillut nettitreffejä.
ap
ja on sokea muunlaisille. Yleensä kaikki ennalta tehdyt listat unelmamiehestä voi heittää roskiin sillä hetkellä, kun tapaa oikeasti itselleen sopivan kumppanin.
Oma listani alkoi suurinpiirtein näin: itsevarma, latino-tyyppisesti liikkuvalanteinen, tanssitaitoinen, puhelias...
Ja eräänä iltana törmäsin ruipeloon, tönkösti taapertavaan, tanssitaidottomaan mieheen, jonka kanssa olen yhä edelleen, koska hänellä oli niin kauniit, ymmärtäväiset silmät ja sielu. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta ja loputkin elosta, jos se minusta kiinni on.
Ja on hän oikeasti myös komea. Tanssitaidossa olisi vielä kehittämisen varaa. Enkä nykyään enää voi sietää itsevarmoja machomiehiä.
olen 32v pääkaupunkiseudulta. Minä myös uskon aika vahvasti vetovoimaan ensi tapaamisella, siksi en olekaan vielä kokeillut nettitreffejä. ap
tuntee ensi tapaamisella vaikka on ehkä tutustunut netissä. Mun mielestä ne ei ole lainkaan toisiaan sulkevia asioita.
en ymmärrä lainkaan sitä, että jotkut ei usko tapaavansa miehen baarissa. Lähes kaikki käy toisinaan "ulkoilemassa". Joukossa myös helmiä, kuten minä.
Olen Tampereelta.
t Sinkkuyhisä
olen 32v pääkaupunkiseudulta.
Minä myös uskon aika vahvasti vetovoimaan ensi tapaamisella, siksi en olekaan vielä kokeillut nettitreffejä.
ap
Tiedän parikin tapausta, jossa on löydetty elämänkumppani netistä ja ihan supersopiva. Itse kävin yhdessä vaiheessa lukuisilla nettitreffeillä ja ne olivat kärsimystä.
Vinkiksi voisin antaa: sovi nettitreffit johonkin kuppilaan, jossa voitte ottaa yhdet ja jatkaa sitten omiin suuntiinne, jos ei yhtään nappaa. On erittäin tuskallista vetää läpi piknikki jossain saaressa tai kokonainen menuu ravintolassa täysin itselle sopimattoman seuralaisen kanssa (kokemusta on!)
Onko sinulla miespuolisia ystäviä? Jos ei ole, niin hanki sellaisia. Ala harrastaa jotain miesvaltaista tai mene talkoohommiin urheilun pariin.
Itse olin varsinainen vanhapiika ja opetellut elämään itseni kanssa. Suhteita oli ollut, mutta ei niistä ollut pidemmän päälle ja olin tullut varovaiseksi.
En ollut kuitenkaan kadottanut elämäniloani ja tahtoani etsiä elämään mielenkiintoa. Läksin reippaasti mukaan kavereiden harrastuksiin ja keksin muutaman hauskan itsekin. En etsinyt miestä, vaan kohta minulla oli useakin kosija kintereillä:) Miehiä viehättää iloinen, positiivinen ja avoin nainen. Ja tietysti vapaa.
Nyt minulla on maailman ihanin mies ja lapsikin hänen kanssaan. Usko itseesi ja etsi itsellesi vain parasta, sitä mitä sielusi kaipaa, niin löydät onnesi!
ja on sokea muunlaisille. Yleensä kaikki ennalta tehdyt listat unelmamiehestä voi heittää roskiin sillä hetkellä, kun tapaa oikeasti itselleen sopivan kumppanin.
Oma listani alkoi suurinpiirtein näin: itsevarma, latino-tyyppisesti liikkuvalanteinen, tanssitaitoinen, puhelias...
Ja eräänä iltana törmäsin ruipeloon, tönkösti taapertavaan, tanssitaidottomaan mieheen, jonka kanssa olen yhä edelleen, koska hänellä oli niin kauniit, ymmärtäväiset silmät ja sielu. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta ja loputkin elosta, jos se minusta kiinni on.
Ja on hän oikeasti myös komea. Tanssitaidossa olisi vielä kehittämisen varaa. Enkä nykyään enää voi sietää itsevarmoja machomiehiä.
väittäisin olevani varsin avomielinen ja avarakatseinen myös miesten suhteen. On minulla toki päässäni vastaavanlainen "unelmamieslista", mutten todellakaan odota sellaista miestä edes löytäväni. Olen itsekin tapaillut tönkkösuomalaisia miehiä mutta myös ulkomaalaisia öljylantioita :D Tanssitaidoista viis jos muulla saralla synkkaa.
Jos etsisin miestä netistä, olisin varmasti paljon ronkelimpi. En tiedä miksi. Valitsisin pitkät, sporttiset, rennon ja mielenkiintoisen oloiset miehet treffikumppaneiksi. Oikeassa elämässä en ole näin valikoiva, olen tosiaan tapaillut pitkiä, lyhyitä, lihaksikkaita, ruipeloita, suomalaisia ja ulkomaalaisia. En siis mitään armeijaa, vaikka nyt ehkä siltä kuulostaakin ;). Olen myös ollut pitkässä parisuhteessa.
ap
etenkin vinkkejä ja tsemppiä antaneille. En koe olevani lainkaan epätoivoinen, arki rullaa hyvin ilman miestäkin, mutta kyllä myönnän kaipaavani tasaveroista kumppania, läheisyyttä ja hellyyttä.
Minulla on miespuolisia kavereita ja muutenkin laaja sosiaalinen piiri. Harrastan lajia jonka kautta tapaan paljon ihmisiä, myös miehiä. Käyn baareissa ja liikun muutenkin ihmisten ilmoilla. Olen iloinen ja avoin, mutta myönnän etten kuitenkaan kovin helposti lähesty miehiä. Se, että törmäisin ellämäni mieheen kaupassa, lenkkipolulla, bussissa tms, vaatisi ehdottomasti sen, että mies tekisi sen ensimmäisen siirron.
ap
Mä nimittäin uskon ensisilmäykseen, ääneen, tuoksuun ja hetkeen. Netin kautta olen kyllä tavannut jos jonkinlaista, mutta elämäni kolme pisintä suhdetta, jotka ovat kestäneet kuusi vuotta, kolme vuotta ja kolme ja puoli vuotta, ovat löytyneet baarista, tiedekunnan bileistä ja piknikiltä.
Netissä en pääse näkemään miehen eleitä, hymyä ja ilmeitä, en kuule ääntä, enkä pääse lähellä että voisin tuntea tuoksun. Mulle se mille mies tuoksuu on tärkeää. Siis se luonnollinen tuoksu, ei mikään hugoboss
Terveisin 46v yh-äiti oulusta
miehiä on maailma pullollaan!
Itse olen törmännyt miehiin milloin missäkin, naapurissa,kotibileissä,koulu ajoilta,baarissa,netissä..
Mukavia miehiä kaikki.
Pisimmät kumppanit oon tavannu baarissa, exän kanssa olin 10v ja nykyisen kanssa ollaan oltu 4v.
Millasta miestä sä oikeen etit?
Itse olen törmännyt miehiin milloin missäkin, naapurissa,kotibileissä,koulu ajoilta,baarissa,netissä..
Mukavia miehiä kaikki.
Pisimmät kumppanit oon tavannu baarissa, exän kanssa olin 10v ja nykyisen kanssa ollaan oltu 4v.Millasta miestä sä oikeen etit?
Jotakin miestä, sen tunteen joka tulee jo siitä kun näet hänen? Oletko koskaan kokenut sitä? Oletko tavannut ketään joka kolahtaa suhun kuin vedettäis halolla otsaan, jo se ensitapaaminen on niin vahva. Mä olen kokenut tuon ja siksi en halua vain kivaa miestä vaan miehen joka menee pintaa syvemmälle
Mukavia miehiä kaikki.
Pisimmät kumppanit oon tavannu baarissa, exän kanssa olin 10v ja nykyisen kanssa ollaan oltu 4v.Millasta miestä sä oikeen etit?
Jotakin miestä, sen tunteen joka tulee jo siitä kun näet hänen? Oletko koskaan kokenut sitä? Oletko tavannut ketään joka kolahtaa suhun kuin vedettäis halolla otsaan, jo se ensitapaaminen on niin vahva. Mä olen kokenut tuon ja siksi en halua vain kivaa miestä vaan miehen joka menee pintaa syvemmälle
Mulla vähän sama, vaikea kuvitella että sitä vain järkiperustein valkkaisi jonkun hyvän miehen vaan, kun on saanut kokea sellaisenkin että ensi näkemältä tiesi että tätä ihmistä haluaa ja rakastaa, ja tiesi että toinen koki samoin.
Mutta ehkä tämä on epärealistinen hörhöromanttinen toive, kun edelleen 38-vuotiaana odottelen...
"sen oikean" kanssa kolahteli pää seinäänkin useamman kerran,siellä se silti on pinnan alla.. ei sellasen kanssa kuitenkaan voi elää tai lapsia
kasvattaa.
Nykyinen ei tosissaan ihan samalla tavalla kolahtanut, mutta kokonaisuutena meidän elämä on pajon parempaa.
Saanen kysyä,että jos olet sen täydellisen suhteen jo kokenut, niin mihin se kaatui?
"sen oikean" kanssa kolahteli pää seinäänkin useamman kerran,siellä se silti on pinnan alla.. ei sellasen kanssa kuitenkaan voi elää tai lapsia
kasvattaa.Nykyinen ei tosissaan ihan samalla tavalla kolahtanut, mutta kokonaisuutena meidän elämä on pajon parempaa.
Saanen kysyä,että jos olet sen täydellisen suhteen jo kokenut, niin mihin se kaatui?
mies alkoholisoitui vuosien myötä, alkoi lääkitä viinalla työstressiä ja ahdistusta, ja päätyi riippuvaiseksi. Lopulta oli pakko lähteä kun ei päivittäin juopottelevaa miestä jaksanut, vaikka vielä rakastinkin. Mies kielsi alkoholiongelman, vaikka viikoittain alkoholiannoksia meni noin 70, eikä siksi harkinnut minkäänlaista apua ongelmaan.
Mukavia miehiä kaikki.
Mulla vähän sama, vaikea kuvitella että sitä vain järkiperustein valkkaisi jonkun hyvän miehen vaan, kun on saanut kokea sellaisenkin että ensi näkemältä tiesi että tätä ihmistä haluaa ja rakastaa, ja tiesi että toinen koki samoin.
Mutta ehkä tämä on epärealistinen hörhöromanttinen toive, kun edelleen 38-vuotiaana odottelen...
Ja odotan samaa :-) Koska tiedän että noin voi tapahtua, viime talvena kotonani kohtasin remonttimiehen joka kolahti siinä kun näin hänet keittiössäni. Menin niin hämilleen että olin kävellä päin seinää. Meillä oli aivan ihana suhde joka minun oli pakko lopettaa, miehen alkoholismin takia. Jos vain hän olisi pystynyt lopettamaan juomisen en olisi sinkku. Ehkä hän oli se minun oikeani ja nyt etsin ihan turhaan.
vietin iltaa ystäväni luona ja tuli nautittua muutama lasi viiniä.
siihen oikeaan törmätään silloin kun sitä vähiten odottaa.
Minäkin luulin, että oikea olisi sellainen ja tälläinen ja sen löytäisi jostain tietystä paikasta. Tapasin nykyisen mieheni, kun olin lopettanut etsimisen enkä oikeastaan halunnut ketään elämääni.
Siksi tämä ei toimi. Ap odottaa isännältään isännyyttä. Eli haluaa ihailla ja hakea isännän luun. Ap on niitä naisia jotka tahtovat palvella isäntäänsä. Sinun tapauksessa mies on se palveleva osapuoli eli se joka on altavastaavana.