Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä ikinä löydä itselleni miestä :D

Vierailija
21.10.2012 |

Lueskelen lauantaiillan ratoksi Suomi24 ilmpoituksia ja rehellisesti sanottuna naureskelen ajoittain vedet silmissä. Tyhmää, tiedän, but can't help it! Kavereiden kautta ei sinkkuja löydy, harrastuksissakin sinkkumiehet vähissä. Työkavereihin en haluaisi sekaantua ja baarin "anti" nyt on mitä on. Ja nyt eksyin treffipalstoille ja lopputulos lähinnä silmiä avartavaa. Ei helvetti :D

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varsinaisesti etsi edes "halolla päähän-efektiä", mutta en myöskään tyydy pelkkään ihan kivaan. Olen sitä myös yrittänyt, mies oli monin puolin kelvollinen, hyvä koulutus, työ, harrastukset jne. Mutta kun ei tuntunut oikealta niin en voinut pitemmän päälle itseäni pakottaakaan tuntemaan jotain, mitä ei ollut.

En osaa edes sanoa mitä etsin. Enemmän sitä persoonaa kuin mitään muita ominaisuuksia. Koulutus, työ, ulkonäkö, kansalaisuus jne ovat loppujan lopuksi sivuseikkoja. Toki viehätyn enemmän tietyn näköisistä miehistä, mutta olen tapaillut kyllä aivan miesmakuani päinvastaisiakin miehiä.

Olisikin helppoa, jos miehessä riittäisi pelkkä tietty ominaisuus. Sinisilmäinen insinööri tai kiva yksityisyrittäjä esimerkiksi ;). Mutta kun se rakastuminen ja yhdessä eläminen vaatii niin paljon muutakin.

ap

Vierailija
2/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä samat fiilikset kuin AP:lla. Todellisessa elämässä ei toivoakaan kohdata uusia ihmisiä ilmeisesti ja netissä.. No joo.. Koitin, mutta ei mulla ole aikaa kirjoitella iltakaudet eri luusereitten kanssa ja varsinkin kun tapaamishetkellä sen vasta tietää, voiko onnistua. Ja enkä mä kyllä jaksa niihin treffeihinkään kauheasti aikaa laittaa. Vituttaa tuhlata aikaa miehen etsintään kun olen oikeasti sitä mieltä, että se on niin suuri sattuma löytää joku,, jonka kanssa oikeasti kaikki loksahtaa paikoilleen. En siis jaksa enää netissäkään roikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä sitä pitää kuitenkin kokeilla. Aaargh! Eilisen selauksen perusteella se kyllä vaikuttaa aivan toivottomalta polulta :).

Tämä tosiaan on neulan etsimistä heinäsuovasta. En voi varsinaisesti sanoa etsiväni, mutta pidän silmät auki enkä istua kyhjötä kotona. Käyn ulkona, harrastan, olen avoin ja positiivinen.

ap

Vierailija
4/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua pyydettiin kahville ihan yllättäin, tuli todellakin nurkan takaa, minuutin kohtaamisen aikana, kaukana baareista

Siisti, kunnollisen ja miellyttävän oloinen mies

Mutta olen ollut jo kaksikymmentä vuotta saman miehen kanssa ja olen edelleen.

Enkä ollut mitenkään hehkeä, meikitön työvaatteissani (nekin kaukana hehkeästä), todennut peilistä katsovan päivä päivältä rumempi ja vanhempi ihminen 40+

Älkää luopuko toivosta naiset :), pitäkää silmät auki.

Vierailija
5/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan totta että jos yksittäisenä iltana menet lukemaan deittipalstoja niin tekisi mieli lähinnä mennä suosiolla nunnaluostariin. Mutta suhteuta sitä tavalliseen päivään ilman nettiä ja mahdollisuuksiisi törmätä siihen mieheen jonka kanssa kaikki klikkaa - et varmaan vedä tämän tavallisen sunnuntainkaan perusteella sitä johtopäätöstä että normaaleja, kiinnostavia sinkkumiehiä ei yksinkertaisesti ole olemassa, kun et tänään niihin törmää reaalimaailmassa.

Se puolisen vuotta kun etsin miestä netistä kävi kyllä työprojektista. Kävin treffeillä kymmenien miesten kanssa, usein monen miehen kanssa per viikko, ja sen yhden kerran kun löysin yhden miehen josta kiinnostuin useamman deitin verran niin eiköhän SE sitten lopulta ilmoittanut että muistutan liikaa hänen exäänsä eikä hän halua enää uudelleen sille tielle kun tietää ettei se pääty hyvin. Olipas hieman lannistavaa...

Päätin kuitenkin ottaa asian vakavasti ja suhtautua siihen niin kuin minkä hyvänsä tärkeän ja ison asian läpivientiin. Ei ansiotyökään, tai talon remontoiminen, tai vaativa harrastus, suju ilman että paiskitaan hommia ja välillä tulee takaiskuja.

Ja miehen etsimisessä on se hyvä puoli ettei niitä tarvitse kuin yhden. Itse löysin niiden kymmenten väärien jälkeen sen jonka kanssa menin naimisiin, ja joskin näihin viimeiseen kymmeneen vuoteen hänen kanssan on mahtunut paljon myös vähemmän täydellistä, olen edelleen todella tyytyväinen että jaksoin nähdä sen vaivan silloin 2002.

Usein puhutaan että täytyy suudella läpi niin ja niin monta sammakkoa ennen kuin löytää prinssin, mutta ei tilanne ole niin paha - ei niitä tarvitse suudella! Melkein kaikista epäonnistuneista nettideiteistäni selvisin tunnin-parin kahvittelulla/baarissa istumisella/aterialla.

Vierailija
6/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen lauantaiillan ratoksi Suomi24 ilmpoituksia ja rehellisesti sanottuna naureskelen ajoittain vedet silmissä. Tyhmää, tiedän, but can't help it! Kavereiden kautta ei sinkkuja löydy, harrastuksissakin sinkkumiehet vähissä. Työkavereihin en haluaisi sekaantua ja baarin "anti" nyt on mitä on. Ja nyt eksyin treffipalstoille ja lopputulos lähinnä silmiä avartavaa. Ei helvetti :D

Miksi baarin anti olisi jotenkin huonompi kuin muiden paikkojen? Siellä ei ainakaan törmää täysin antisosiaaliseen netti-eläjään.

Vierailija
7/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun huono mies..saat sen kyllä. On meitäkin joilla ollut alunalkaenkin väärä valinta. Missäs meidän hyvät miehet luuraa?

Vierailija
8/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen löytäminen ei varsinaisesti olekaan se ongelma, vaan minulle sopivan miehen löytäminen. Viimeisin tapailemani mies paljastuikin varatuksi. Muutenkin olen turhan paljon vetänyt puoleeni varattuja miehiä viime aikoina.

Voi kai sitä baarissa tavata ihan hyviäkin tyyppejä, olen itseasiassa tavnnutkin. Mutta viime aikoina tuntuu että ei niistäkään mitään potentiaalista löydy.

Kiitos uskon valamisesta :)

ap

Vierailija
9/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se voi kävellä sua vastaan työpaikan ovesta, kysyä bussissa oisko tässä vapaata, nostaa kaupan kassajonossa pudottamasi esineen, tai vaikkapa kodinkoneliikeessä oleva toinen asiakas, joka alkaa juttelemaan sulle, kun odottelet epätietoisen oloisena vapautuvaa myyjää palvelemaan sua.

Mulle kävi tuo jälkimmäinen ja tämä juttelemaan alkanut mies osoittauti juuri siksi mun elämäni mieheksi.

Ei sitä koskaan tiedä, missä siihen oikeaan törmää ja miten se tapahtuu.

Siksi kannattaa olla avoimin mielin, eikä käpertyä nurkkaan yksin märehtimään.

Onnea etsiskelyyn:)

Vierailija
10/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei vaan rakkaus riitä, eli se lopulta loppuu tai valinta on alun alkaenkin ollut liian väärä. Enkä mä nyt jaksaisi moralisoida heitäkään, ketkä löytää omansa vielä silloin kun varaustilanteet on epäselviä tai muutostilassa.

Vierailija
11/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meihin muihin nähden? Miksi just sun pitäisi löytää mies mutta esim. naapurin "Raili" ei ansaitse hyvää miestä itselleen? Tätä minä minä asennetta ihmettelen näissä miehen vonkujissa. Maailma on täynnä miehiä ja naisia myöskin. Jotkut huonoja ja jotkut hyviä. Laske rimaa alemmas tai tyydy huonompaan. Myös erotilanteissa vapautuu miehiä ja naisia. Miksi he eivät ansaitsisi myös hyvää kumppania?

Vierailija
12/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meihin muihin nähden? Miksi just sun pitäisi löytää mies mutta esim. naapurin "Raili" ei ansaitse hyvää miestä itselleen? Tätä minä minä asennetta ihmettelen näissä miehen vonkujissa. Maailma on täynnä miehiä ja naisia myöskin. Jotkut huonoja ja jotkut hyviä. Laske rimaa alemmas tai tyydy huonompaan. Myös erotilanteissa vapautuu miehiä ja naisia. Miksi he eivät ansaitsisi myös hyvää kumppania?

No totta hitossa ihminen onkin niin epäitsekästä tekoa että se ajattelee koko maailman miehet ja naiset ja heidän henkilökohtaiset onnensa aina ennen itseään. Kyllä vain.

Vierailija
13/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asenne taitaa olla ihan omassa päässäsi.

Olenko jossain väittänyt että vain minä ansaitsisin miehen? Naapurin raililla näyttää mies olevan, en sitten tiedä onko se hyvä vai huono. Toivon toki sopivaa kumppania kaikille, ei muiden onni ole minulta pois. Mutta kun oma lehmä on ojassa niin yleensä se yritetään sieltä ojasta nostaa ;).

Enkä taatusti alenna rimaa ja huoli mitä vain miestä. En etsi mitään prinssiä valkealla ratsulla muutenkaan, mutta aiemmista suhteista oppineena voin vain todeta, että kyllä sen kumppanin on oltava monella tapaa minun arvojeni tasalla, muuten homma ei toimi.

ap

Vierailija
14/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäjänteisyyttä vaan, siskot!

Vierailija
15/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista,että todellinen rakkaus on ikuista.

Vierailija
16/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Sinkku YH-isä

Vierailija
17/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai seksiä vonkaavat miehet, juuei... tarjonta on samaa luokkaa kuin valomerkin aikaan baarissa. Hyvällä tuurilla sadan joukosta löydät sen 1 hyvän

Vierailija
18/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,sinä olet hyvä manipuloimaan. Et ole rehellinen.Muista,että todellinen rakkaus on ikuista.

Mutta missä kohtaa tapahtui manipulointi.

Jep, rakkaus on ikuista. Kohde vain vaihtuu! Vierailija joka odottaa omaa epätäydellistä miestään joka on taatusti jossain mutten ole vielä häneen törmännyt

Vierailija
19/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos laskisit niitä vaatimuksia. Mies on tavallaan, kuin ruma pieni koira, joka läähättää ja kuolaa rinnoille. Mies nimenomaan on kuin lemmikkieläin.

Ei sillä ole väliä millainen mies on.

T: 11cm mies

Vierailija
20/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheen, jotka eivät hakeneet yhdenillansuhteita tai muuta pelailua, ehei he olivat VAUVAKUUMEISIA. Ei haitannut, kyllä minäkin halusin vakiintua ja tulla äidiksi. Valitsin miehistä mieluiseni. Olin tuolloin 29 v.

Toki seassa oli omituisiakin miehiä, mutta osalla ainut "omituisuus" oli juurikin vauvakuume:) Kovasti miehet yrittivät esitellä parhaita puoliaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän