Minkä elokuvan olet nähnyt useimmiten? Monestiko?
Kommentit (22)
joka on tehty 60-luvulla. Katsoin sen 13-vuotiaana varmaan kymmeniä kertoja.
Ehkä joku 50x, en muista tarkalleen.
Olen katsonut sen ehkä... 20 kertaa?
Olen katsonut myös elokuvan Kill Bill lukuisia kertoja.
Niin ja Moulin Rougen.
Parikymmentä kertaa, ja vois taas katsoa.
Lapset tykkäävät siitä melkein yhtä paljon kuin minä.
Täydellistä lohtukatsottavaa esim. flunssaisena viltin alla.
Kotkat kuuntelevat (Where eagles dare)
Katsottu 10-15 kertaa. Lapsuuden suosikki.
The Big Lebowski
Tämä leffa on enemmänkin uskonto kuin pelkästään elokuva. Nähty arviolta 5 kertaa.
Hyvät, pahat ja rumat
Katsottu viidesti ehkä. Clint Eastwood. 'Nuf said.
Tarpeeksi yksinkertainen ja jotenkin hyvän mielen leffa. Noin neljästi olen katsonut.
Ehkä sen viitisenkymmentä kertaa olen katsonut :D
Hyvät, pahat ja rumat
Katsottu viidesti ehkä. Clint Eastwood. 'Nuf said.
Olen katsonut kaikki Sergio Leonen elokuvat ehkä n. 10-15 kertaa. Hyvä, paha ja ruma (niin kuin nimi oikeasti kääntyy) on ihan huippu. Mutta myös Once Upon A Time In America on pysäyttävä leffa.
Olen nähnyt sen varmaan sata kertaa.
Useimmin, mutta ei omasta tahdosta, on tullut nähtyä Autot-piirretty. Usein kyllä skippaan jonkun kohdan.
Omasta tahdosta Pretty Woman.
The FifthElement, se missä on Bruce Willis ja Milla Jovovich. Sen olen nähnyt yli 5 kertaa. Amelien olen katsellut myös useasti, Forrest Gumpin varmaan yli 10 kertaa. Forrestista muistan jo vuorosanat pääosin ulkoa, sen katsominen ei enää ole kovin mielekästä.
Olen nähnyt arviolta n. 25 kertaa.
ehkä 15 kertaa. Muitakin lasten elokuvia on tullut katsottua laskemattomia kertoja.
Itse olen valinnut katsoa useimmin Bourne Identityn, selittämättömistä syistä. Ehkä 5 tai jopa 10 kertaa vuosien varrella.
Talvisota-elokuvasta tuli katsottua esiteininä varmaan yli kymmenen kertaa, samoin Avaruusboltsit.
Vanhemmalla iällä useamman kerran on tullut tuijotettua seuraavia rainoja: Rosemaryn painajainen, Juno, Henkien kätkemä, Naapurini Totoro, Sinkkuelämää (siis oikeesti!!!), Amelie, Kill Billit... nyt ei tule muita mieleen!
Hyvät, pahat ja rumat
Katsottu viidesti ehkä. Clint Eastwood. 'Nuf said.Olen katsonut kaikki Sergio Leonen elokuvat ehkä n. 10-15 kertaa. Hyvä, paha ja ruma (niin kuin nimi oikeasti kääntyy) on ihan huippu. Mutta myös Once Upon A Time In America on pysäyttävä leffa.
nimen voi tulkita olevan sekä yksiköllinen että monikollinen. Italiaksi käsittäisin sen olevan yksiköllinen.
kävin katsomassa yksin kotona leffan useita useita kertoja yksin ja eri kavereiden kanssa. Äiti oli alkoholisti, niin häntä ei paljon kiinnostanut missä olin. Siihen aikaan oli Tampereella vielä Hällä-elokuvateatteri ja sinne oli helppo livahtaa sisään, ja joskus mulla oli ihan rahaakin.
Aikuisena on tullut tuulen viemää katsottu useasti, se on vaan niin ihana ja rakastan katsella niitä pukuja + näyttelijät on hyviä.
ja aina se naurattaa.