Viatonta arkipäivän erotiikkaa
Vaihteeksi tällaistakin, sytyttääkö täällä ketään enää sellainen vanhan ajan eroottinen, ohikiitävä hetki, vai onko kaikki pelkkää jyystöä vain?
Olen junamatkalla, ikkunapaikalla, ja alkumatkalla viereen tuli istumaan noin 40-50v nainen. Lyhyt kesäpaita paljasti hieman vatsaa hänen nostaessaan laukkua hyllylle. Itse torkahtelin puoliunessa, kädet ehkä aavistuksen verran liian tarkoituksellisesti housujeni etumuksen päällä. Voi olla, että jossakin vaiheessa etumus myös pullistui hiukan sormieni alla. En tiedä huomasiko vieruskaverini sen kirjaansa lukiessaan, en seuraillut hänen katseensa suuntaa.
Muutama asema myöhemmin hän jäi pois junasta, ja ennen nousemistaan venytteli hieman. Hänen kyynärpäänsä kosketti kevyesti käsivarttani, eikä kavahtanut irti, vaan viipyi siinä kaikessa rauhassa muutamia sekunteja kauemmin iho ihoa vasten kuin vahinkohipaisu olisi edellyttänyt. Sitten hän nousi ylös, otti alas laukkunsa paljastaen jälleen ihoa vyötärön yläpuolelta ja jatkoi omaa matkaansa.
Katseemme eivät kohdanneet, emme vaihtaneet sanaakaan, mutta omaa päivääni piristi ajatus siitä, että jokin kontakti oli tapahtunut, eikä siihen sanoja tarvittukaan. Realistisesti ajatellen oma mielikuvitukseni liioittelee tapahtunutta, eikä junan nainen todellisuudessa itse huomannut tilanteessa mitään, mutta mitäpä siitä? Tämä oli itselleni mukava haavekuva ja päiväuni pienestä eroottisesta kipinästä, jonka sattuma toi päivääni. Virkistävää, hyvä erotiikka ei aina vaadi riisumista, levittelyä tai suorasukaista seksin kuvaamista kaikkien temppujen kera.
Kommentit (3)
Minusta tuo oli mukava kuvaus arjen tapahtumasta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo oli mukava kuvaus arjen tapahtumasta.
Minusta copypastaus vanhasta Reginasta
Pelkkää jyystöä kurkkuun ja perseeseen.