Keneltä muulta kuollut lapsi tänä vuonna? :´(
Kommentit (17)
Kaikki ei ota tätä ilkeämielistä ilmapiiriä vakavasti! Pikemminkin saa oloni tuntemaan siltä että elämä jatkuu-niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin!
t.2
minkäikäisenä lapsenne kuoli?ja miksi?
osanottoni myös minulta.
eikä kukaan oo kirjotellukkaan!ap kysyi onko kohtalotovereita.onko nyt niin että lapsensa menettäneet ei saa palata enää koskaan tavalliseen elämäöän,ei saa nauraa,keskustella,viihdyttää itseään vaan aina on oltava synkkä ja rypeä surussaan?
Pitäiskö sitä vaan pysyä piilossa? Miksi kuolemasta ei saa puhua?
Enkä ole kumpikaan noista lapsensa menettäneistä. Onneksi.
Ap taisi häipyä samantien, minä roikun täällä edelleen, vaikka se jonkun mielestä on väärin. Pitäisikö minun istua hautausmaalla hangessa ja itkeä 24/7 ?
t: nro 12
ja voimia jaksaa elämässä eteen päin! Tuntuu, että itse tulisin varmaan hulluksi, jos menettäisin lapseni.
Mitä tarkoittaa osittain tuntematon kätkytkuolema? Lämmin osaan ottoni.
että provoilijoille niin tosiaan kävisi, että menettäisivät lapsensa!
ajatella positiivisesti vaikka suuri suru on kohdannut.ja onhan tämä palsta aihe vapaa!kyllä täältä aika useasti saa naurut ku miettii et onko jotku tosissaan kirjoituksiensa kanssa,mut voimia teille:)ja lämmintä joulun odotusta:)
en edes vihamiehilleni!
Terveisin itsekin lapsen menettänyt äiti (tosin menetyksestä aikaa 19 vuotta.)
???kysyn vain et ootko joku tunnevammainen???
Vierailija:
että provoilijoille niin tosiaan kävisi, että menettäisivät lapsensa!
Katkera,lihava ja elämään kyllästynyt.
Lohdustusta teille, mistä ikinä sen saattekin.
Mutta tällä palstalla ei kannattaisi olla. Täällä on ilkeä ja toisia tukematon henki. Ei ymmärretä erilaisuutta. Hakekaa siis lohtua ja vertaistukea jostain muualta, huolestuttaa että näin ilkeä palsta vie ajatuksenne vielä syvemmälle synkkyyteen.