Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko koskaan pudonnut vahingossa vaatteet päällä veteen?

Vierailija
20.10.2012 |

Järveen / mereeen / jokeen / uima-altaaseen / ojaan / suihkulähteeseen / whatever... Siis vahingossa ja vaatteet päällä? Miksi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2012 klo 09:48"]

Järveen / mereeen / jokeen / uima-altaaseen / ojaan / suihkulähteeseen / whatever... Siis vahingossa ja vaatteet päällä? Miksi?

Juu olen uinut montakin kertaa vaatteet päällä, mutta vain kerran vahingossa. Eipä onnistunut veneestä nousu laiturille, kun palasimme pieneltä kiertoajelulta. Tietysti sukelluksiin asti ja viileä päivä kun oli, niin päälläkin oli hiukan enemmän kuin sortsit ja t-paita. (mm farkut, farkkutakki ja saappaat). Jonkun verran herätti hilpeyttä vastaan tulijoissa, kun kävelin autolle noin kilsan verran :) . No onneksi osaan nauraa itsellenikin, niin ei se loppujen lopuksi niin kauheaa ollut.

Vierailija
22/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös putosin laiturilta, kun olin koiraa ulkoiluttamassa. En vieläkään oikein tiedä miten onnistuin siinä, mutta sinne molskahdin. Jälkeenpäin olen nauranut sille, kun tipahdin, niin ensin piti äkkiä katsoa joka puolelle, ettei kukaan vaan nähnyt ja sitten vasta räpiköin laiturille. Noustessa vielä toinen lahje tarttui johonkin naulaan, enkä meinannut saada sitä millään irti. Yleensä en hölkkää, mutta silloin lähdin aika vauhdilla, eikä parin kilsan matka kauaa kestänyt, vaikka tuulipuku painoikin enemmän kun normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on keulatikkaat pettänyt alta, pari kertaa olen luiskahtanut rantautuessa veneen alle ja joskus perunoiden pesu ja kahvipannun huuhtaisu liukkaalla rantakivellä on tehnyt tepposet.

Vierailija
24/43 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laituri irtosi maasta, kun olin sen päässä. Kiireellä jouksin ja yritin päästä maalle, mutta peräpää kääntyi ja kun ponnistin se lähti jalkojen alta. Minä oikein sukelsin, kun ranta oli niin syvä. Olin kaverin kanssa lauantai ilta ajelulla ja viimeisen päälle laitettuna ja meikattuna, koska oli tarkoitus piipahtaa baarissakin. Kun istuin penkereellä kaikki märkänä saappaista nahkatakkiin ja farkkuihin puhumatta mitään, niin kaverini sanoi varovasti, miksi muuten hyppäsit, ei se laituri olisi uponnut ja olisin voinut vetää sut jollain kepillä rantaan. Siinä kohtaa repesin täysin nauramaan ja sanoin, että ei vittu mikä blondi olen :) . No meillä oli kuitenkin tosi hauska ilta ja ehdimme vielä baarissakin piipahtaa.

Vierailija
25/43 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen37 v mies ja uin usein vaatteet päällä!Se tuntuu hyvältä miten vaate ihoon tulee kii se on kuin joku mua hiarois onko siisolemassa naisii jokka sietää tällaista miestä ja ui vaateett päällä useinki itteki ja ikä ois30-806

Vierailija
26/43 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneillessä useamman kerran, kunolen hypännyt huonosti rantakalliolle. Kerran mies kaatoi osaamattomuuksissaan kanootin.

Mies on ollut puljaamassa meressä vaatteet päällä useasti. Se on niin kömpelö veneessä... Ja rantakalliolla. Joka kesä se tassuttelee liian varomattomasti märillä kallioilla. Kaikki kiljuu sille, varo sitten, ne kalliot on liukkaat. Ja plumps, joka kesä se on ainakin kerran vaatteet ja kengät päällä siellä vedessä...

Vierailija
27/43 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Yhtenä juhannuksena putosin laiturilta veteen. Kaverin miesystävä veti ylös. Alkoholilla oli osuutta asiaan.

Vierailija
28/43 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran alakouluikäisenä olin yksin mökkirannassa laitunnokassa virvelöimässä, stoi vettä ja mulla oli kumpparit ja sadetakki päällä. Heitin virveliä niin kovaa että tipuin laiturinpäästä veteen, jossa ei ylettänyt edes jalat pohjaan. Onneksi sain kammettua itseni takaisin laiturille. En uskaltanut kertoa aikuisille enkä jäänyt kiinnikään, sain selitettyä vesisateella että olen läpimärkä...

Vierailija
29/43 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä mentiin joenrantaan hyppelemään rantakivillä, no olihan se sama selvänä onnistunut, mutta huppelissa jalka lipesi ja oli perseellläni joessa. onneksi oli ihan matalaa.

Vierailija
30/43 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Oltiin katsomassa tuttaviemme uutta rantatonttia enkä tajunnut kuinka liukas märkä kallio voi olla ja tietenkin liukastuin ja päädyin järveen. Kastuin aivan kokonaan (Takki, mekko, saappaat), oli kylmä kylpy ja kotimatka n. 50km.

Vierailija
31/43 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäribileissä laiturilta järveen , nojasin kaiteeseen joka ei ollutkaan vielä kunnolla kiinni remontin jäljiltä jasukelsin kunnolla hienossa mekossani, eipä naurattanut!

Vierailija
32/43 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen täytyy myöntää, vaikka silloin nolotti ja hävetti. Istuin kauan nuotion äärellä viiniä naukkaillen ja kun nousin ylös meinasin ensin kaatua nuotioon ja sen jälkeen pöllähdinkin suoraan selälleni järveen. Olipa melkoinen kokemus, joka toivottavasti ei tule koskaan toistumaan. :) 

Vierailija
33/43 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahingoksi lasketaan se että minut tönäistiin laiturilta niin kyllä.

Vierailija
34/43 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vahinko jos joku työntää? Jos kyllä, niin olen. Nuorempana baarin jälkeen mentiin kavereiden kanssa merenrantaan laiturille istuksimaan ja yksi kaveri työnsi mut mereen. Ylös auttaessaan toki nykäisin sen itsensäkin pulikoimaan. En muista milloin olisin nauranut yhtä kovaa. Vieläkin hymyilyttää.

Vierailija
35/43 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmistelemassa juhlia tilassa, missä oli uima-allas. Olin jo lähdössä sieltä pois, niin muistin, että tuikkukynttilät täytyy laittaa altaan reunoille valmiiksi. Jotenkin onnistuin horjahtamaan altaaseen ja päällä oli tietysti kaikki kenkiä ja nahkatakkia myöten, eikä mitään vaihtovaatteita ja puhelin tietysti kastui, enkä voinut soittaa ketään hakemaan. Muutaman minuutin miettimisen jälkeen ei auttanut kun lähteä kävellen kotia kohti. Ei minua muuten olisi tämä haitannut, mutta alkumatkalla ihmisten tuijotukset, kun vesi vielä tippui vaatteista ja hiuksista, mutta kävelin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut :) Juhlissa oli hauskaa vierailla, kun kerroin mitä oli tapahtunut.

Vierailija
36/43 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseissa. Menin tuulettumaan laiturille, enkä tajunnut, kuinka liukas se voi korkkareihin olla sateen jälkeen... Tipuin onneksi vain vyötäröä myöden ja jalassa mustat satiinifarkut, niin niistä ei muutaman minuutin kuivattelemisen jälkeen huomannut mitään. Yksi mies kyseli, kun tanssitti minua, että miksi sun housut on märät? Sanoin vain, että se on salaisuus :) En kehdannut kaverillekaan kertoa, kun vasta seuraavana viikonloppuna, sen verran jotenkin hävetti.

Vierailija
37/43 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran purjehdusreissuilla. Innokkaana hyökkään laiturille veneestä tai vice versa ja plumps:). Ja mereen. Voi olla, että joskus järveenkin.

Vierailija
38/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla kävin uimassa vaatteet päällä kaupungin satama-altaassa.Lähdin ilta-ajelulle tarkoituksenani käydä burgerissa hakemassa jotain syötävää.Päätin poiketa venesatamassa huvikseni ja lähdin kävelemään laiturille.Kuinka ollakkaan poikkesin venelaiturille,kun olin huomaavani vedes jotain mielenkiintoista,joka osottautuikin vain roskaksi.Tää venelaituri tai mikä sen virallinen nimi onkaan on toisesta päästä poijun varassa.Olin edennyt jonkun metrin sitä pitkin,kun se alkoi painua veteen,poiju ei siis kanna ihmisen painoa?Säikähdin ja tein liian nopean liikkeen,sillä seurauksella,että menetin tasapainoni ja molskahdin umpisukelluksiin jääkylmään veteen!

Pulpahdin pintaan ja haukoin henkeäni,ensimmäinen ajatukseni oli:Näkikö kukaan?Toinen:Vasta ostettu uusi Hieno ulkoilupuku päällä!Siinä se Neiti nyt sitte pulikoi täysissä pukineissaan!(sukkahousut,sukat,lenkkarit,alusvaatteet,ulkoilupuku,neulesormikkaat ja hiuspanta päällä!) En voinut nousta siitä kohtaa laiturille,joten jouduin vielä uimaan n.10m matkan rantaan,josta sitten kömmin ylös vettä valuvana ja "nöyryytettynä"Ei siinä auttanut,kuin äkkiä autoon ja kotia.Jäi siinä burgeris käymättä.koska "aavistelin"etten välttämättä ole kovin edusavan näköinen,jonka arvion sitten eteiseni peili todisti oikeaksi! Olinhan minä näky!En tiennyt itkeäkö vai nauraa!No,nauroin...Muistin käyneeni joskus tällä palstalla,niin päätin milteipä heti ikuistaa ikimuistoisen kylpyni! tv:Salla.

Vierailija
39/43 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran häissä kun laituri meni rikki. Ja tämä on siis taivaan tosi!

Vierailija
40/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna putosin jäihin kun oltiin menossa baariin ja hölmöyttäni kokeilin matkalla jään kestävyyttä , kastuin kainaloita myöten ja tosi ankea matka takaisin kotiin . Se siitä baari-illasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä