Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko koskaan pudonnut vahingossa vaatteet päällä veteen?

Vierailija
20.10.2012 |

Järveen / mereeen / jokeen / uima-altaaseen / ojaan / suihkulähteeseen / whatever... Siis vahingossa ja vaatteet päällä? Miksi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneillessä sattuu ja tapahtuu =)

Vierailija
2/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoituksella kyllä. Hengenpelastusharjoituksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti yrittää napata huonosti sidottu vene takaisin karkumatkalta ja jalka lipesi. Jäämereen siis tipuin. Hirviän kylmä on tuo jäämeri muuten.

Vierailija
4/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä miksi, se oli sellainen päähänpisto yhtenä keväänä parin kaverin kanssa. :) Oi niitä aikoja.

Vierailija
5/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veneillessä tipuin laiturin ja veneen perän väliin. En tiedä miksi, varmaan ponnistin liian vähän hypätessä. Meinasin hukkua, kun vanhemmat eivät olleet hoodeilla, onneksi naapuriveneen mies nosti ylös.

Vierailija
6/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin muutama vuosi sitten pihaan kasteluallas, tai mikä piha-allas se nyt olisikaan nimeltään, altaassa oli allasmuovi laitettuna ja vesi oli ollut muutaman päivän. Vuorossa oli kivien asettelu muovin reunoille, tai siis koko muovia peittämään. Jostain syystä aattelin mennä varovasti altaan pohjalle asettelemaan muutamaa isompaa kiveä nostellen hameen helmoja, ettei olisi kastunut ja sinne lensin päistikkaa. En tajunnut, että muovi oli muuttunut saippuanliukkaaksi, kun siinä oli ollut vesi muutaman päivän. Kastuin tietenkin läpimäräksi ja kätenikin satutin. Vielä sattui olemaan naapurit pihassaan todistamassa ilmalentoani.

Vierailija
7/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, 6-vuotiaana mökkilaiturilta kun vain otin pari askelta liikaa taaksepäin :) Klassinen tapaus siis. Olin vielä serkkujen perheen kanssa, ja muistan miten nolotti kauheasti, ihan turhaan, näin jälkikäteen muistellen :)

Syvää oli ehkä 80-90cm.

Vierailija
8/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin laittamassa marraskuussa mökkiä talvikuntoon ja menin onkimaan laiturille toppatakki päällä. Sitten äiti huusi syömään, käännyin ja humps. Sinne menin. Laahauduin mökin terassille vaatteet valuen ja isän ensimmäinen lause oli: "Kävitkö sä uimassa, olisi voitu laittaa sauna päälle, jos olisi tiedetty?" :) Olin jotain 13-14 -vuotias. Laiturin päässä vettä oli reilu metri, joten ei vaaraa sinänsä.

Vierailija
9/43 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kun kaverini liukastui jäisellä laiturilla ja otti takistani kiinni ja pudottiin molemmat jääkylmään veteen.

Vierailija
10/43 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin jäillä vähän viimetingassa. Toki aina niin rannassa, että jalat ulettui pohjaan.

Vierailija
11/43 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartoittajana ollessa piti hypätä todella leveän ojan yli. Mä olin ihan varma, etten mä pysty siihen, mutta pojat yllytti, että kyllä se menee. Ja minähän otin vauhtia ja hyppäsin.... loiskis :D

Vierailija
12/43 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkotin laiturilta vettä isoon ämpäriin, yritin nostaa täyttä ämpäriä laiturille mutta se olikin niin painava että lensin pää edellä veteen. Onneksi jalat ylsi pohjaan (ei ollut muita ihmisiä mailla halmeilla).

Vierailija
13/43 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uima-altaaseen työpaikan bileissä juuri kun oltiin jo lähdössä ravintolaan ja meikit, hiukset ja vaatteet viimeisen päälle laitettuna. Varmaan oli siiderillä osuutta.

Vierailija
14/43 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokeen kun yritettiin veljen kanssa lapsina purjehtia jäälautalla. (hitto mitä hulluja)

Ja järveen hyppäsin kun ampiainen tuli veneeseen, että se ei oikeastaan ollut ihan vahinko.

Vierailija
15/43 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja sekä vahingossa että tahallaan :)

Vierailija
16/43 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muistaakseni yläasteikäinen ja mökillä vanhempieni kanssa. Vanhempani lähtivät illalla veneellä ongelle ja minä jäin yksin. Sain idean lähteä kiikaroimaan maisemia laiturilta. No, päädyinkin kiikaroimaan naapurin miestä, joka puuhaili omiansa eikä huomannut minua. Kävelin kiikarit silmillä laituria pitkin ja astuin harhaan. Putosin hiljaisessa kesäillassa jumalattoman molskahduksen saattelemana puoli metriä syvään veteen, jolloin naapuri todellakin huomasi minut! Loppuillan pysyin visusti neljän seinän sisällä.

Vierailija
17/43 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin livahdettu veljeni kanssa yksityiseen uima-allasrakennukseen.

Noin 9v tipuin jäiden läpi jokeen, onneksi oli lähinnä puroa muistuttava joki, vettä oli joku 30-40cm

Vierailija
18/43 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoveljeni työnsi minut laiturilta veteen ja seurasi nauraen vieressä, kun meinasin hukkua ja sain piiskaa vanhemmilta vaatteiden kastelemisesta. Siis MINÄ sain piiskaa, kun veljeni yritti hukuttaa minut....

Vierailija
19/43 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran hyppäsin kyllä vaatteet päällä laiturilta, koska pieni sukulaistyttö tippui veteen. Onneksi sain hänet ylös ja selvittiin vain säikähdyksellä.

Vierailija
20/43 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin allasta ympäri, leikittiin jotain. Yhtäkkiä vaan horjahdin jotenkin, ällistyin aivan junmalattomasti, nolotti. kaikki nauroivat. Prkle, että otti aivoon:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä