Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei suostu vasektomiaan, käyttäkööt kondomia.

Vierailija
20.10.2012 |

Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei minun nautintoni siitä mihinkään vähene. Päinvastoin, siistimpää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 40, en enää riskien takia suostunut käyttämään hormoneja. Lisäksi miehenkin on osattava kantaa vastuunsa, eikä olla mikään kakara.

Vierailija
2/7 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä saa vaatia mitään. Miehet vaan nauttii seksistä ilman velvoitteita ja naiset hoitaa ehkäisyn. Jos ehkäisy pettää voi mies sitten vaatia aborttia. Ja jos nainen ei suostu saa mies ottaa ja jättää moisen paskan naisen joka ei velvollisuuksiaan hoida.

Näin se yhä edelleen menee, vaikka eletään 2000-lukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei halua toista lasta ja minä haluaisin. Niin jos haluaa pillua, niin vedelköön kortsun kanssa.. :) Sitkeästi se on kumin päälle rullannu tässä kohta kaksi vuotta. :D

Vierailija
4/7 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei halua toista lasta ja minä haluaisin. Niin jos haluaa pillua, niin vedelköön kortsun kanssa.. :) Sitkeästi se on kumin päälle rullannu tässä kohta kaksi vuotta. :D

Minä haluaisin vielä lapsen, mies ei joten ehkäisyvastuu siirtyi täysin hänelle.

Vierailija
5/7 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sitä pidetään niin kauheana. Minä en halua enempää lapsia ja mies taas ehkä haluaa, siksi näin. Toki saatan itse mennä sterilisaatioon jossain vaiheessa.

Vierailija
6/7 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sitä pidetään niin kauheana. Minä en halua enempää lapsia ja mies taas ehkä haluaa, siksi näin. Toki saatan itse mennä sterilisaatioon jossain vaiheessa.

pahana. Mies on vain välillä valitellut, että se vie tuntumaa. Ja onhan se ärsyttävää kun kesken kaiken joutuu räpeltämään kortsun kanssa.

Tällä ehkäisyllä mennään, kunnes täytän 30v. ja saan sterilisaation. Mies saisi sen ikänsä puolesta jo nyt mutta minulle on jotenkin itsestään selvää, että minä menen laittamaan piuhat poikki. Tokihan voisi mieheltä kysyä, tekisikö hän vasektomia mutta mutta...

Vierailija
7/7 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei minun nautintoni siitä mihinkään vähene. Päinvastoin, siistimpää.

Mulle ei sopinut kierukka eikä hormonivalmisteet. Kortsujen kanssa veivattiin vuosikausia, ja en mä niistä ainakaan tykkää.

Onneksi mieheni ihan itse päätti teettää vasektomian, ja ai että meillä on nyt kivaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme