Onko teistä tuo junior master chefin Ida. K kaunis? :)
Minusta on nätti!
Ja alusta asti ollut niin nätti että on erottunut ihan selvästi muiden joukosta tuolla.
Kommentit (15)
...mutta tosiaan kyseessä ei ole kauneuskisa ja muihin lapsiin vertaaminen on vähän...
Mitä muuten tuo piste lyhentää tuossa Idan perässä? Miksi Ida. K eikä Ida K.?
Kun tuo K pitää ilmeisesti hänen nimessään olla siksi tuolla kun on ollut myös toinen Ida siellä sitten nii pitäny sukunimen alkukirjaimen perusteella tunnistaa aina että kummasta Idasta puhutaan.
Mutta miksi Idaa ei saisi muihin lapsiin verrata?
Kun tuo K pitää ilmeisesti hänen nimessään olla siksi tuolla kun on ollut myös toinen Ida siellä sitten nii pitäny sukunimen alkukirjaimen perusteella tunnistaa aina että kummasta Idasta puhutaan.
Mutta miksi Idaa ei saisi muihin lapsiin verrata?
Ei mitenkään erikoisen kaunis eikä rumakaan, ihan tavallisen näköinen.
Niin mutta miksi se piste tulee etunimen eteen eikä sukunimen perään? Piste tarkoittaa sitä, että jotakin lyhennetään. Piste siis lyhentää sen sanan/nimen, jonka perässä se on.
vaan myös se et on erittäin kypsän ja fiksun oloinen nuori :)
kyllä tollasella on vientiä poikien keskuudessa ;)
ja oottakaahan vaan kun ida vielä kasvaa niin se puhkee entistä enemmän vaan kukkaan! kyllä siinä hengitys salpaa.
" jooo
Niin mutta miksi se piste tulee etunimen eteen eikä sukunimen perään? Piste tarkoittaa sitä, että jotakin lyhennetään. Piste siis lyhentää sen sanan/nimen, jonka perässä se on. "
mutta mun piti tulla katsomaan miksi se on noin vammaisesti kirjoitettu.
Niin mutta miksi se piste tulee etunimen eteen eikä sukunimen perään? Piste tarkoittaa sitä, että jotakin lyhennetään. Piste siis lyhentää sen sanan/nimen, jonka perässä se on.
Oikea tapa siis on Ida K. Sukunimestä on vain yksi kirjain, eli sukunimi on se jota on lyhennetty, ei etunimi joka on tuossa kokonaan. Etunimen perään ei siis ole mitään syytä laittaa pistettä. Etu- ja sukunimi erottuvat toisistaan ihan normaalisti välilyönnillä niin kuin muutkin sanat tekstissä.
Ketä hei kiinostaa tää pointtis?
Mutta monia kiinnostaa se, ettei kieli ihan rapautuisi.
hienoa et pääsit neuvomaan tännekki mun vapaa-ajalle vähän kielioppia.
hienoa et pääsit neuvomaan tännekki mun vapaa-ajalle vähän kielioppia.
ap nyt millään pysty myöntämään olevansa väärässä tuon pisteen suhteen. Myönnä ensin ja voidaan sitten jatkaa sen tytön kauneudesta.
No oonko missään välissä yrittäny väittää että oon oikeassa?
eihän hän ole missään kauneuskilpailussa, vaan kokkikisassa.