Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä jos 12 v. tyttö meikkaa? (on viesti)

Vierailija
20.10.2012 |

Tyttömme on siis kutosella, ja haluaisi hiukan laittaa ripsiväriä ja huulikiiltoa. Olen kahden vaiheilla...Muuten tyttö on rauhallinen ja ei hillu kaupungilla ja viikonloput viettää aina kotona ja arkisinkin tulee ajoissa kotiin ennen klo 19.Koulunsa hoitaa hyvin ja ei tupakoi eikä juo(aika harva kai tuossa iässä?) Itse meikkasin tuossa iässä, mutta sitä aika kultaa muistot, ja mietin, pitäisikö olla nyt tiukempi? :D . Itse olin myös kiltti perhetyttö, enkä juonut enkä polttanut enkä seurustellut ennenkuin täysi-ikäisenä. Täällä kun moni liittää meikit moneen muuhunkin asiaan. Tytön lisäksi meillä 2 aikuista poikaa, mutta heidän kanssaan ei ole tarvinnut meikkausasioita miettiä ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kuin vain pelkkä ripsari ja huulikiilto.

Noin meidänkin tyttö meikkasi kutosella.

Pian alkaa se hiusten värjäys...minä annoin laittaa vain raitoja kampaajalla.

Niin ja koulun diskoon sai sitten meikata vähän enemmän...voi sitä juhlaa ;)

Vierailija
2/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöni on 5. luokalla, eikä vielä halua meikata kouluun, mutta kotona harjoittelee ja juhliin "tällää". Naureskelee luokkakavereilleen, joilla muutamalla on meikkivoiteesta lähtien sirkusmaalit naamassa.. sellaseen puuttuisin kyllä, mutta pelkkä ripsari ja huulikiilto.. sehän on nättiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia kannattaa opettaa heti alkuun, että meikkiä vaikka vain vähänkin laitetaan vain puhtaalle hoidetulle iholle. Ja meikkejä ei lainailla! Ja Meikit poistetaan illalla!

Eli lapsi/nuori ihonpuhdistus ja hoito-oppiin ihan ensiksi. Ja kauniin meikin tekoa kannattaa opetella vaikkei kouluun meikkaakaan. Vain tekemällä oppii. Opastustakin saa ostettua.

Vierailija
5/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia kannattaa opettaa heti alkuun, että meikkiä vaikka vain vähänkin laitetaan vain puhtaalle hoidetulle iholle. Ja meikkejä ei lainailla! Ja Meikit poistetaan illalla!

Eli lapsi/nuori ihonpuhdistus ja hoito-oppiin ihan ensiksi. Ja kauniin meikin tekoa kannattaa opetella vaikkei kouluun meikkaakaan. Vain tekemällä oppii. Opastustakin saa ostettua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi