Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hoikka ei saa valittaa lihomisestaan?

Vierailija
20.10.2012 |

Olen "aina" painanut n.50 kg. Paino on aina itsestään palannut siihen vaikka hetken olisin olut eri painoinen (esim. raskaudet).

Nyt sitten jostain kumman syystä (ikä, vähentynyt kulutus?) olen lihonut vuodessa n. 5 kg. Muuten olen oikein tyytyväinen painooni (painoindeksi taitaa olla 20-21 tietämissä, en jaksa laskea) mutta tuo lisäys painoon on tehnyt sen että vaatteet eivät enää mahdu päälle. Tai mahtuvat, mutta kiristävät tai ovat ihan makkarankuoria.

Kavereideni ja perheeni (siis äiti ja siskot) mukaan ei saa valittaa painosta kun kerran on edelleenkin hoikka. Miksi ei saa? Kyllä minua harmittaa kun mikään vaate ei enää sovi.

Enkä tietenkään koko ajan valita, vaan vaatteita valitessa vaan. Siis esim. kun mitkään juhlavaatteet ei mahdu päälle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä itse voit sille tehdä jotain ja sehän on sama kun valittaa siitä ettei tee mitään itse.

Vierailija
2/2 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lopetin e-pillerit ja paino tippui ilman mitään muita elämäntapamuutoksia 7 kg, jopa alemmas ku mitä se oli ennen e-pilleritä. Jännästi ne vaan alkoi yks kaks keräämään kai sitten nestettä. Ja joo, onhan se kyllä kurjaa ku vaatteet ei sovi vaikka ei ole yhtäkkiä alkanut syömään sikana tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla