Ketä haluaisit nähdä VAIN ELÄMÄÄ -sarjan 2. tuotantokaudella?
Kommentit (118)
En lukenut ketjua vielä kokonaan, mutta onkos kukaan ehdottanut
Pate Mustajärveä??
Minun mielestäni Paten ääni on vain vanhetessaan parantunut ja löytyyhän herran tuotannosta ihan muikeita ralleja uudelleen versioitaviksi... =)
Samoin Ismo Alanko 2. kaudelle.Ei PMMP:tä!
En olisi ikinä uskonut ennen ohjelmaa, että minua kiinnostaa artisti Cheek, mutta toisin kävi. Oli mahtavaa tutustua artistien eri puoliin.
Siksi haluaisin yllättyä Mustajärven Paten seurassa!
Vielä tuli mieleeni Tuomari Nurmio ?!
Naisista Maija Vilkkumaa, Jenni Vartiainen, Jonna Tervomaa, Paula Koivuniemi tai Chisu sopisivat minun mielestäni hyvin mukaan.
Ehdottomasti Vesa-Matti Loiri!!
Niin no eihän sen eka levy myyny ku 4x platinaa, elikkä jtn yli 120 000 kpl? on tuo mun mielestä ihan hyvin :O
.... Heikki Salo !!!
Omaleimainen esiintyjä ja hemmetin hyviä biisejä muille valittavaksi.
.... Heikki Salo !!! Omaleimainen esiintyjä ja hemmetin hyviä biisejä muille valittavaksi.
Miljoonasäteellä on paljon hyviä biisejä.
.... Heikki Salo !!! Omaleimainen esiintyjä ja hemmetin hyviä biisejä muille valittavaksi.
Miljoonasäteellä on paljon hyviä biisejä.
Pate Mustajärvi
Anna Eriksson
Toni Virtanen
Chisu
Eino Grön
Tiina Tiikeri ; )
Elastinen
Ilkka Alanko
Samuli Edelmann
Chisu
Paula Koivuniemi (KYLLÄ!!!)
sit joku Sillanpään tyyppinen symppispuppeli pitäisi olla joukossa.
Maija Vilkkumaa
ehdottomasti ja ehdottomasti EI LAURI TÄHKÄÄ!
Tapani Kansa
Hector
Ville Valo
Lauri Tähkä
Muska
Paula Koivuniemi
Chisu
Anna Abreu
ja jotain iskelmä/raskaamman musiikin edustajia siinä pitäisi olla.
Varmaan Paula Koivunimi voisi olla hyvä, ehkä Rasmuksen Lauri voisi olla myös. Luulen kyllä ettei se lähtisi mukaan.
-Chisu
-Jenni Vartiainen
-Antti Tuisku
-Mike Monroe
-Lauri Tähkä
-Paula Koivuniemi
-Pauli Ylönen
-Toni Wirtanen
-Samuli Edelman
-Jukka Poika
-Ismo tai Ilkka Alanko
Lisäisin myös:
Mari Palo
Karita Mattilan tilalle Anu Komsi
Kai Lind
Jukka Kuoppamäki
Maria Ylipää
Hector
Irina
Martti Syrjä
Aki Tykki
- Tapani Kansa
- Anita Hirvonen
- Pate Mustajärvi
- Rasmuksen Lauri ( Siis Lauri Ylöjärvi tms. )
- Mariska tai Chisu
- Elastinen
- Hector
Ei ikimaailmassa ainakaan Olli Lindholmia. Hän on suomen epämusikaalisin ja laulutaidottomin artisti. Todella ällöttävä ja leso persoona myös.
Ja toinen jota en missään nimessä haluaisi ohjelmaan on Juha Tapio. Ihan järkyttävän pliisu laulaja. Kaikki biisit samalla sävelellä laulettua kuraa. Äänessä ei mitään vivahteita ja sävyjä. saaa ykstoikkoista jollotusta kaikki kipaleet mitä hältä olen kuullut. Jopa joululaulutkin laulaa samalla nuotilla ja sävelellä kuin kaikki muut biisinsä.
Kolmas kauhistus, jota ei missään nimessä ohjelmaan on Vesku Loiri. Hän tulkitsee ja mörisee lauluja vähän liian ylitaiteellisesti. Ei oikein iske. Lisäksi hällä on näkyvyyttä muutoinkin ihan tarpeeksi. Pitäisi valita ohjelmaan sellaisia laulajia jotka ei ihan joka viikko ole lehtien palstoilla.
En lukenut ketjua vielä kokonaan, mutta onkos kukaan ehdottanut
Pate Mustajärveä??
Minun mielestäni Paten ääni on vain vanhetessaan parantunut ja löytyyhän herran tuotannosta ihan muikeita ralleja uudelleen versioitaviksi... =)
Samoin Ismo Alanko 2. kaudelle.
Ei PMMP:tä!
En olisi ikinä uskonut ennen ohjelmaa, että minua kiinnostaa artisti Cheek, mutta toisin kävi. Oli mahtavaa tutustua artistien eri puoliin.
Siksi haluaisin yllättyä Mustajärven Paten seurassa!