Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pidättekö puolenne työelämässä?
19.10.2012 |
Vaaditteko oikeudenmukaisen palkan ylitöistä, penäättekö yhdenvertaista kohtelua jne vai oletteko suut kiinni hiljaa ja otatte vastaan mukisematta mitä teille annetaan? Itse taidan olla liian kärkäs huolehtimaan oikeuksistani. Ei työantaja sellaisesta tykkää.
Kommentit (2)
tuollaisista ilmiselvistä asioista huolehdita, sanon muutaman kerran ystävällisesti pomolle asiasta. En ala meuhkaamaan. Jos ei muutosta tule, vaihdan työpaikkaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kyllä, ja töitä ei aina riitä.
yhdessä työpaikka kävin sijasena ja sain cväärää palkkaa (kuten muutkin työntekijät), mutta en voinut valittaa asiasta, koska en olisi sijaisuuksia saanut.